2023-01-28, 16:29
  #9361
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Kvinnan tvärtom är hon. Denna bilden la J ut på story.🌵🌵🤣🤣🤣. https://postimg.cc/CdBqH4vy
Ja, skynda er innan dom bommar igen.
Citera
2023-01-28, 17:29
  #9362
Avslutad
Kan detta vara Caroline? https://postimg.cc/R3DMShWk. https://postimg.cc/ppp3vCfL
Citera
2023-01-28, 17:57
  #9363
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Kan detta vara Caroline? https://postimg.cc/R3DMShWk. https://postimg.cc/ppp3vCfL
Ser ut att vara gammal nog att ha fått skinn på näsan så hon kan ta ton när det gäller fru Wesslander. Undrar vad det är för form av anställning.
Citera
2023-01-28, 18:08
  #9364
Avslutad
Hur har hon råd människan?
Ny lgh och ett gym samt en blomsterbutik med anställda.
Och dessutom en osåld lägenhet.
Jag får inte ihop det.
Citera
2023-01-28, 18:11
  #9365
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Ser ut att vara gammal nog att ha fått skinn på näsan så hon kan ta ton när det gäller fru Wesslander. Undrar vad det är för form av anställning.
Det kan man undra. Caroline kanske ställer upp vid behov. Brudbuketter och sorgkransar klarar ju inte My enl. den gamla personalen. Så då kanske My skickar över beställningen till henne. Caroline behöver ju inte ens vara i butiken utan göra beställningen där hon verkar jobba nu. Lön, arbetsgivaravgifter mm. för en anställd kan ju knappast fungera.
Citera
2023-01-28, 18:14
  #9366
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Hur har hon råd människan?
Ny lgh och ett gym samt en blomsterbutik med anställda.
Och dessutom en osåld lägenhet.
Jag får inte ihop det.
Nej, vi vanligt folk får tänka oss för då man handlar. Men inte My. Människan är en gåta.
Citera
2023-01-28, 18:27
  #9367
Medlem
Zulithelmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Det kan man undra. Caroline kanske ställer upp vid behov. Brudbuketter och sorgkransar klarar ju inte My enl. den gamla personalen. Så då kanske My skickar över beställningen till henne. Caroline behöver ju inte ens vara i butiken utan göra beställningen där hon verkar jobba nu. Lön, arbetsgivaravgifter mm. för en anställd kan ju knappast fungera.
Caroline har egen (enskild) firma. Det innebär att MYtomanen slipper allt som har med anställd att göra.
Citera
2023-01-28, 18:35
  #9368
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Caroline har egen (enskild) firma. Det innebär att MYtomanen slipper allt som har med anställd att göra.
Det löser nog en del för Mytomanen 👍
Citera
2023-01-28, 18:56
  #9369
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Nej, vi vanligt folk får tänka oss för då man handlar. Men inte My. Människan är en gåta.
Så My lånar bara ut sitt namn till blomsteraffären och tar åt sig äran. Kommer hon inte att vara där själv? Har Caroline fått vara med och bestämma hur det ska se ut och vad händer om hon blir sjuk?

Ska My försörja sig på sitt tomma gym eller vara deltidsansrälld av floristen? Som bäddat för konflikt.
Citera
2023-01-28, 19:16
  #9370
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Så My lånar bara ut sitt namn till blomsteraffären och tar åt sig äran. Kommer hon inte att vara där själv? Har Caroline fått vara med och bestämma hur det ska se ut och vad händer om hon blir sjuk?

Ska My försörja sig på sitt tomma gym eller vara deltidsansrälld av floristen? Som bäddat för konflikt.
Det kommer att skära sig granska fort. Om det är denna Carolinae så låter hon sig inte hunsas med som kanske en ung nyutbildad person hade gjort. Carolin är den person som måste ta ansvar för att beställda buketter skickas mm. My minns ju inte var hon parkerar bilen (har hon själv berättat) så hur skulle hon klara detta om Carolin blir sjuk.
Citera
2023-01-28, 19:31
  #9371
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Det var årets dummaste kommentar till Carolin. Hon världens sämsta chef, som satt och åt bullar och rökte 2 pkt cigg om dagen när personalen jobbade på Öland Nu gick hon omkring med en telefon i handen och filmade. 10.00 öppnar butiken. Carolin får öppna för då ligger My och sover.


Va? Berätta mer
Citera
2023-01-28, 19:47
  #9372
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ClupeaHarengus
Någon på Bloggbevakning som utger sig för att ha jobbat med My i hennes tidigare blomsteraffär på Öland skriver nu så här i senaste inlägget om Mys Blommor:

2022-11-04 *07:17
"Utbildad är hon inte då hon inte ens har gymnasieutbildning. Hon är lärd av sin pappa genom att vara knalle. Blommor kan hon men hantverket av bröllop/begravning kan hon inte utan det var vi utbildade florister som löste det. Hon stod för inköp av blommor och gick mest runt i olika kläder hon hade sammarbeten för och ville vi skulle fota henne bland blommorna…. hon gjorde inte många knop i butiken. Satt pch rökte två paket cigg, åt gräddbullar pch täckte inte ens för våra luncher. Vi fick jobba heldagar under vintern utan avlastning vilket är olagligt…
Hon är helt klart bland topp 3 av mina värsta chefer någonsin"

https://nyheter24.se/bloggbevakning/2022/11/02/ska-my-martens-oppna-blomsterhandel/#comments

Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Va? Berätta mer
En liten del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in