Citat:
Ursprungligen postat av
Tova.
Nej, vi vanligt folk får tänka oss för då man handlar. Men inte My. Människan är en gåta.
Så My lånar bara ut sitt namn till blomsteraffären och tar åt sig äran. Kommer hon inte att vara där själv? Har Caroline fått vara med och bestämma hur det ska se ut och vad händer om hon blir sjuk?
Ska My försörja sig på sitt tomma gym eller vara deltidsansrälld av floristen? Som bäddat för konflikt.