2021-12-02, 18:21
Medlem
Två vuxna människor som inte kan betala räkningar???

Hon måste ringa företagen!

Tvinga en vuxen man att hjälpa till i hemmet.
Citera
2021-12-02, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly

Men dom har ju i alla fall duschat idag. Allihopa! Familjen Sunkig. Allt med My känns riktigt skitigt och ofräscht.
Citera
2021-12-03, 08:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Men dom har ju i alla fall duschat idag. Allihopa! Familjen Sunkig. Allt med My känns riktigt skitigt och ofräscht.
Ja, det var väl första och sista duschen för i år. Skönt för henne att ha klarat årets juldusch.
Citera
2021-12-03, 08:39
Medlem
TPLs avatar
Så lämpligt att hon fick choklad av Kin. Energirikt och bra när man varit sjuk.
Det enda nya på Instagram är reklam för den nya musikskolan där Jonas jobbar. Går det trögt för den också med tanke på pushandet?
Citera
2021-12-03, 10:01
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Sch! 🤫 Låt henne upptäcka det själv...

Undrar vem som rastar hunden om alla är däckade? Kommer högerhanden eller städerskan dit och fixar det?

Fast det där vet väl varenda ansvarstagande hundägare att choklad kan innebära livsfara för en hund?
I större mängd kan det vara direkt dödligt t.o.m.

Nu tillskriver jag henne ingen högre iq, men detta är ju något dom flesta har koll på, och just när det gäller djur som eventuellt far illa då blir jag riktigt upprörd och finner ingen som helst humor i det.
Citera
2021-12-03, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Hittade Mys årsredovisningar för fem år bakåt, för den som är intresserad.
https://krafman.se/my-martens-ab/5568167638/arsredovisning

Där framgår bl.a. att hon betalade 100k för att ta över hyresavtalet på sin lokal.

Även att hon har en företagsintäckning på 500k, dvs hon kan låna upp till 500k på sitt företag. Det är uppenbart att hon använt sig av dessa pengar då hon köpte bilen. Att då skryta med att hon "köpte bilen kontant", är bara löjeväckane.
Går det att se hur mycket som är utnyttjat av dessa 500k?
Citera
2021-12-03, 12:49
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wabbit
Går det att se hur mycket som är utnyttjat av dessa 500k?
Nej, det går inte att se. Men det normala är att man lånar hela beloppet, eftersom man betalar stämpelskatt på hela det beviljade beloppet. Det går att jämföra med uttaget pantbrev vid huslån.
Citera
2021-12-03, 14:34
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly

Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte

Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Ja, det var väl första och sista duschen för i år. Skönt för henne att ha klarat årets juldusch.

Det framgår mer o mer vilken slarver hon är… o en skitgris! 🐽🤮
Citera
2021-12-04, 05:17
Medlem
Om man nu är så otroligt kraftlös att man knappt orkar gå ner för några trappor, ska man då verkligen ut och köra i trafiken? Känns ruskigt ansvarslöst . Tänk om hon kör på något barn. Jag hade inte kunnat se mig själv i spegeln efter det.
Citera
2021-12-05, 20:39
Avslutad
Det är tydligen en kvinna som köpt 6 mån program av Mytomanen. Enlig kommentar på instagram 😲
Citera
2021-12-05, 23:05
Avslutad
Javisst blev även Jonas, som åkte iväg utomlands efter att My blivit sjuk fast hon nu efteråt vill få det till nåt annat, också sjuk. Om än med negativt covid-test. Hade jag varit hon hade jag ö h t inte nämnt det då jag insett att det ser illa ut.
Citera
2021-12-06, 17:53
Medlem
I har hon lagt upp en rad stories gällande att hon öppnar upp ytterligare platser. Hon verkar kunna ha väldigt många kunder, så många platser som hon har öppnat upp den sista tiden.

Hon avslutar med bilder på de 2 kunder som gått ner i vikt. Samt en bild på en tjej som jag är övertygad om är henne själv! Kolla här:

https://www.bildtagg.se/bild/5nspw6y2t686p0fzz8z6eoc2
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in