2023-01-27, 13:42
  #9349
Medlem
HappySnowmans avatar
"Staden vaknar & ljus och ljuden kommer från alla håll"
Hon bor väl inte i stan?

Nej, hennes lägenhet ligger precis bredvid E18, vid avfarten till Hägernäs/Mc Donalds. Förstår att det är ljud från alla håll, måste vara otroligt enerverande med den ständiga trafiken. Förstår att de vill flytta och förstår att lägenheten är svårsåld. Inget fel på Täby, men i ett hus på kanten av E18 skulle jag aldrig vilja bo.
Citera
2023-01-27, 14:38
  #9350
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappySnowman
Nej, hennes lägenhet ligger precis bredvid E18, vid avfarten till Hägernäs/Mc Donalds. Förstår att det är ljud från alla håll, måste vara otroligt enerverande med den ständiga trafiken. Förstår att de vill flytta och förstår att lägenheten är svårsåld. Inget fel på Täby, men i ett hus på kanten av E18 skulle jag aldrig vilja bo.
Drömläge. 100 meter från motorvägen som sovrummet vetter mot och dessutom i söderläge. Ljuvligt med sommar, 34° varmt och sen inte kunna ha fönstret öppet under natten. Mysigt. 🤗

Visning (nummer 4) på söndag 13:30.
Det går bra nu.
__________________
Senast redigerad av TPL 2023-01-27 kl. 15:01. Anledning: Tillägg.
Citera
2023-01-27, 16:14
  #9351
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Drömläge. 100 meter från motorvägen som sovrummet vetter mot och dessutom i söderläge. Ljuvligt med sommar, 34° varmt och sen inte kunna ha fönstret öppet under natten. Mysigt. 🤗

Visning (nummer 4) på söndag 13:30.
Det går bra nu.


Svårt att sälja nu.

Hur vet du att hon köpt, och isf vad?
Citera
2023-01-27, 16:46
  #9352
Medlem
TPLs avatar
Allt fokus på "kristallkronorna" .
https://cdn.instanavigation.com/?https://scontent-atl3-2.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/327355226_2518356394987737_1452679987756719370_n.j pg?stp=dst-jpg_e15&_nc_ht=scontent-atl3-2.cdninstagram.com&_nc_cat=109&_nc_ohc=D9xxgU7yvCg AX85CUVL&edm=AHlfZHwBAAAA&ccb=7-5&oh=00_AfB12OsNzerGFBvBxTyMX_E1SjNS-0NDegfad_spnJzwjA&oe=63D5AC28&_nc_sid=21929d

Hon kan inte gå in i blomsteraffären eftersom hon har skor på sig och strax ska ha PT-kund... 🤔
Hur tog hon sig från gymmet till blomsteraffären och byter hon skor när hon kommer tillbaka till gymmet?

Sa hon inte att hon skulle öppna i slutet av januari? 31/1 är på tisdag. Och på mändag prenteras vinnaren i nya tävlingen. Kanske. Det beror på trafiksituationen antar jag.
Citera
2023-01-27, 18:16
  #9353
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Allt fokus på "kristallkronorna" .
https://cdn.instanavigation.com/?https://scontent-atl3-2.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/327355226_2518356394987737_1452679987756719370_n.j pg?stp=dst-jpg_e15&_nc_ht=scontent-atl3-2.cdninstagram.com&_nc_cat=109&_nc_ohc=D9xxgU7yvCg AX85CUVL&edm=AHlfZHwBAAAA&ccb=7-5&oh=00_AfB12OsNzerGFBvBxTyMX_E1SjNS-0NDegfad_spnJzwjA&oe=63D5AC28&_nc_sid=21929d

Hon kan inte gå in i blomsteraffären eftersom hon har skor på sig och strax ska ha PT-kund... 🤔
Hur tog hon sig från gymmet till blomsteraffären och byter hon skor när hon kommer tillbaka till gymmet?

Sa hon inte att hon skulle öppna i slutet av januari? 31/1 är på tisdag. Och på mändag prenteras vinnaren i nya tävlingen. Kanske. Det beror på trafiksituationen antar jag.
Nää, jag tror hon har samma skor på gymmet. Jag tror även hon har samma skor resten av dagen. Men någon pt-kund väntade inte. Gick hon till gymmet så var det för att instagramma. Jösses vilket missbruk hon har dragit på sig. Ligger instagram nere ett par dagar så kommer Mytomanen att ligga på golvet och sparka i värsta abstinensen.
Citera
2023-01-27, 18:20
  #9354
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Svårt att sälja nu.

Hur vet du att hon köpt, och isf vad?
Hon har köpt en lägenhet alldeles i närheten. Mer har hon inte berättat. Det nya inköpet är större.
Citera
2023-01-28, 11:03
  #9355
Medlem
Är det någon som kan göra ett överslag på vad hon har lagt ut för summor på allt möjligt det senaste året, senaste fem åren?

Det här med flyttningarna är ju inte billigt, men lokalhyran för gymmet där ingen inkomst måste ju verkligen käka pengar. Men sonen måste köpa gympaskor själv så de behövs inte läggas dit.
Citera
2023-01-28, 12:35
  #9356
Medlem
TPLs avatar
Hon har, precis som med gymmen, folk där i blomsteraffären, som monterar hyllor för fullt. Jonas plus nån mer som är lika lättlurad?
Själv går hon omkring och filmar.
Hann inte uppfatta när hon öppnar.

"- Till Caroline vill jag säga - VI gör skitgörat så när du kommer hit så - voilà!"
När gjorde My nåt "skitgöra"? Hon utnyttjar andra hela tiden. Blir spännande att se hur länge den där anställda blir kvar. 🌵

Det viktigaste på plats. Chokladen.
https://cdn.instanavigation.com/?https://scontent-ord5-2.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/327320937_768516744841941_5209828564041295746_n.jp g?stp=dst-jpg_e35_p1080x1080&_nc_ht=scontent-ord5-2.cdninstagram.com&_nc_cat=109&_nc_ohc=3eH86TfDdRA AX-p4mfE&edm=AHlfZHwBAAAA&ccb=7-5&oh=00_AfC42ZP2AkQmZ7s_lMqTGWhcES4Y9YOg-HM-dsosHLVhwg&oe=63D66394&_nc_sid=21929d
__________________
Senast redigerad av TPL 2023-01-28 kl. 12:42. Anledning: Tillägg.
Citera
2023-01-28, 12:38
  #9357
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon har, precis som med gymmen, folk där i blomsteraffären, som monterar hyllor för fullt. Jonas plus nån mer som är lika lättlurad?
Själv går hon omkring och filmar.
Hann inte uppfatta när hon öppnar.

"- Till Caroline vill jag säga - VI gör skitgörat så när du kommer hit så - voilà!"
När gjorde My nåt "skitgöra"? Hon utnyttjar andra hela tiden. Blir spännande att se hur länge den där anställda blir kvar. 🌵


Är Caroline delägare?
Citera
2023-01-28, 14:34
  #9358
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon har, precis som med gymmen, folk där i blomsteraffären, som monterar hyllor för fullt. Jonas plus nån mer som är lika lättlurad?
Själv går hon omkring och filmar.
Hann inte uppfatta när hon öppnar.

"- Till Caroline vill jag säga - VI gör skitgörat så när du kommer hit så - voilà!"
När gjorde My nåt "skitgöra"? Hon utnyttjar andra hela tiden. Blir spännande att se hur länge den där anställda blir kvar. 🌵

Det viktigaste på plats. Chokladen.
https://cdn.instanavigation.com/?https://scontent-ord5-2.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/327320937_768516744841941_5209828564041295746_n.jp g?stp=dst-jpg_e35_p1080x1080&_nc_ht=scontent-ord5-2.cdninstagram.com&_nc_cat=109&_nc_ohc=3eH86TfDdRA AX-p4mfE&edm=AHlfZHwBAAAA&ccb=7-5&oh=00_AfC42ZP2AkQmZ7s_lMqTGWhcES4Y9YOg-HM-dsosHLVhwg&oe=63D66394&_nc_sid=21929d
Det var årets dummaste kommentar till Carolin. Hon världens sämsta chef, som satt och åt bullar och rökte 2 pkt cigg om dagen när personalen jobbade på Öland Nu gick hon omkring med en telefon i handen och filmade. 10.00 öppnar butiken. Carolin får öppna för då ligger My och sover.
Citera
2023-01-28, 16:00
  #9359
Medlem
TPLs avatar
Varför har hon den tjocka jackan med flådd, kinesisk mårdhund (?) på huvan när det var ungefär nollgradigt och hon promenerar i rask takt/småspringer eftersom hon var sent ute?
I Åre kunde hon stå ute i pyjamas och dricka kaffe i minusgrader. 🤔
Tur att hon älskar vintern...
Citera
2023-01-28, 16:18
  #9360
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Varför har hon den tjocka jackan med flådd, kinesisk mårdhund (?) på huvan när det var ungefär nollgradigt och hon promenerar i rask takt/småspringer eftersom hon var sent ute?
I Åre kunde hon stå ute i pyjamas och dricka kaffe i minusgrader. 🤔
Tur att hon älskar vintern...
Kvinnan tvärtom är hon. Denna bilden la J ut på story.🌵🌵🤣🤣🤣. https://postimg.cc/CdBqH4vy
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in