Citat:
Ursprungligen postat av
HappySnowman
Nej, hennes lägenhet ligger precis bredvid E18, vid avfarten till Hägernäs/Mc Donalds. Förstår att det är ljud från alla håll, måste vara otroligt enerverande med den ständiga trafiken. Förstår att de vill flytta och förstår att lägenheten är svårsåld. Inget fel på Täby, men i ett hus på kanten av E18 skulle jag aldrig vilja bo.
Drömläge. 100 meter från motorvägen som sovrummet vetter mot och dessutom i söderläge. Ljuvligt med sommar, 34° varmt och sen inte kunna ha fönstret öppet under natten. Mysigt. 🤗
Visning (nummer 4) på söndag 13:30.
Det går bra nu.