2025-05-14, 20:18
Avstängd
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Jag har sett det också. Vill väl inte att det ska synas all skit dom skrev men det går att hitta om man söker på deras namn i tråden.

Sen är det några ivriga postare som är helt tysta numera. En har över 4.000 inlägg i tråden, men är nu tyst.

Har letat lite till och har sett sju konton som deletats i tråden sedan dokumentären startade. Intressant.
Citera
2025-05-14, 20:23
Avstängd
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Här är ett utdrag från Monas blogg. Mona vet mer än de flesta i den här tråden om vad som hänt och givetvis vet MM vad hon gjort och varför många väljer att hålla henne på avstånd.

https://postimg.cc/gallery/nQ72hD2

Jag ger MM en ⭐️ för att vara smart och använda problemet med sin stalker för att försöka få alla att glömma alla andra tveksamheter hon sysslat med under nästan 10 år.

Stalkerproblemet är självklart helt åt hel-ete. Den kvinnan är ju absolut psyksjuk .

Just nu tror jag att hon njuter kopiöst av alla intervjuer hon får göra och jag hoppas att det lindrar hennes smärtsamma vardag en aning.

Ja men vad är det My har gjort då? Vi får ju aldrig reda på det.
Citera
2025-05-14, 20:26
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
I den öppma Facebook-gruppen alla vi som är uppvuxna i kärrtorp och bagarmossen står det om Mys stalker LN: "hon lägger upp sexgrejer på Only fans också".
Ja då är det styrkt att det är Le*a Nor*by. Hon känns igen på rösten i dokumentären, hennes port känns igen av boende i området.
En 66 årig kärring som lägger upp grejer på OnlyFans
https://www.facebook.com/groups/7593...1649972587448/
Citera
2025-05-14, 20:26
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Här är ett utdrag från Monas blogg. Mona vet mer än de flesta i den här tråden om vad som hänt och givetvis vet MM vad hon gjort och varför många väljer att hålla henne på avstånd.

Jag ger MM en ⭐️ för att vara smart och använda problemet med sin stalker för att försöka få alla att glömma alla andra tveksamheter hon sysslat med under nästan 10 år.

Stalkerproblemet är självklart helt åt hel-ete. Den kvinnan är ju absolut psyksjuk .

Just nu tror jag att hon njuter kopiöst av alla intervjuer hon får göra och jag hoppas att det lindrar hennes smärtsamma vardag en aning.

Vem är Mona? Det framgår inte i texten vad det är My har gjort?!?
Citera
2025-05-14, 20:27
Medlem
Citat:
Ja då är det styrkt att det är Le*a Nor*by. Hon känns igen på rösten i dokumentären, hennes port känns igen av boende i området.

Det är hon, min bästis bor i porten bredvid. Jag har sett henne flera gånger men då visste jag inte vem det var. Hon verkar inte ha synts till sista dagarna.
Citera
2025-05-14, 20:44
Medlem
Timeouts avatar
Citat:

Du spär på med... "försöka få alla att glömma alla andra tveksamheter hon sysslat med under nästan 10 år."
Vilka tveksamheter? Bara en massa skitsnack.

Jaha och en massa bla bla bla och inget om varför och det ska vara redan 2014.
I augusti 2014 föll Magdalena Graafs son, Isak, från sin balkong. Hans liv gick inte att rädda och han blev bara 19 år gammal.
Det som hände då skulle göra att alla tog avstånd från My.

Men det konstiga är att My var inbjuden på den där efterfesten på hotellet när systrarna Graaf hade en trekant med en dansare 2016.
Varför var hon där om hon blev utfrusen 2 år tidigare.

Efterkonstruktion av Magdalena känns det som och hon får Mona att hänga på det.
Allt det här bla bla luktar unket.
Senast redigerad av Timeout 2025-05-14 kl. 21:02.
Citera
2025-05-14, 21:30
Medlem
osnutens avatar
En otrevlig kvinna fick mig att följa hennes tråd.
Rättvisepatos, och allt det där.

Gissar att vi drivs av ungefär samma kraft.

Om någon hyr ut sin lägenhet i andra hand bryr jag mig oftast inte.
Om min granne gör det, och jag störs av det, kommer jag anmäla.
Vad är det för fel med det?

Jag är mest intresserad av Mys ekonomi, och hennes ogrundade påståenden.
Blir provocerad när hon gång på gång låtsas vara utbildad PT, och ändå beter sig som en nybörjare.
Vill inte att min, eller någon annans mamma, ska falla i Mys klor.

Så trött på ert sätt att argumentera.
Jag verkar ha gjort 228 inlägg i denna tråd.
Hota med att publicera min historik! Det borde ju tysta mig!

Gemene man trivs med sitt liv, och gör sitt jobb. Kanske kikar man några ggr per dag på FB? So sue me.
Sköter man bara sitt jobb, tycker jag man får spendera dagen hur man vill.
Är man ledig borde det vara ännu lättare att förstå?
Med jämna mellanrum dyker det upp någon som känner sig lite förmer.
Kanske inte riktigt rätta stället att försöka flasha hur duktig man är? Ingen här bryr sig. Snarare tvärtom. Gör det när ni söker jobb istället.
Citera
2025-05-14, 21:31
Medlem
Fyfan vilka sjuka människor det finns !!

My Marteens du skall inte ta åt dig av idioter !!

Du verkar vara en jättefin tjej

Hoppas allt lägger sig och du får ett normalt liv igen !!!

Styrkekramar
Citera
2025-05-14, 21:32
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:

Någon påstår det där med OnlyFans, men om det är sant vet vi inte.
Citera
2025-05-14, 21:36
Medlem
MaeWests avatar
Något en juridiskt kunnig person kan klura på?

Vad händer om den nu påstådda stalkern helt enkelt skaffar sig ett juridiskt ombud och väljer en tillbakakaka i detta?

Intressant, som sagt.
Citera
2025-05-14, 21:43
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Något en juridiskt kunnig person kan klura på?

Vad händer om den nu påstådda stalkern helt enkelt skaffar sig ett juridiskt ombud och väljer en tillbakakaka i detta?

Intressant, som sagt.
VA? Självklart får stalkern ett juridiskt ombud. Det får alla åtalade i en rättegång. Så pass borde du väl veta
Vad skulle bli en tillbakakaka?
My har inte gjort stalkern någonting vad vi vet.
Lika lite som dom andra den sjuka kärringen har stalkat tidigare.

Du försöker och försöker att misskreditera My men misslyckas ständigt
Citera
2025-05-14, 22:07
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
VA? Självklart får stalkern ett juridiskt ombud. Det får alla åtalade i en rättegång. Så pass borde du väl veta
Vad skulle bli en tillbakakaka?
My har inte gjort stalkern någonting vad vi vet.
Lika lite som dom andra den sjuka kärringen har stalkat tidigare.

Du försöker och försöker att misskreditera My men misslyckas ständigt

"Vad händer om den nu påstådda stalkern helt enkelt skaffar sig ett juridiskt ombud.", skrev jag. Läs rätt!

My har skapat ett drev mot denna person. Och om nu "Stalkern" helt enkelt vänder på steken? Vad händer?

Helt uppenbart har du inte de juridiska kunskaperna jag efterfrågade, så jag lämnar frågan öppen till den som vet den juridiska gången i detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in