2025-05-14, 18:41
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Hittills har jag sett fyra konton som har inaktiverats i tråden efter att dokumentären om My visades. Undrar varför man deletar kontot? Är man rädd för att spåras? Är man rädd att man gjort något olagligt?
Jag har sett det också. Vill väl inte att det ska synas all skit dom skrev men det går att hitta om man söker på deras namn i tråden.

Sen är det några ivriga postare som är helt tysta numera. En har över 4.000 inlägg i tråden, men är nu tyst.
Citera
2025-05-14, 18:43
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Blir nog en polisrassia i hela brf i natt! Alla blir förvisade till en öde ö, så My får fortsätta göra precis som hon vill.

Vems brf blir det en polisrazzia i?
Citera
2025-05-14, 18:45
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Vems brf blir det en polisrazzia i?

Tror att det mest var ironiskt menat.
Citera
2025-05-14, 18:47
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Tror att det mest var ironiskt menat.

Javisst. Men jag undrade vilken brf man syftade på. Är det folk i samma brf som My som anmäler henne?
Citera
2025-05-14, 18:48
Medlem
Älskade fina vackra My/mamma/fru. Jag önskar dig ett underbart liv i fred från och med nu.

Tjejer är hemska mot varandra. Om det är blogg gänget som dragit ihop denna sinnessjuka teåd så är jag inte förvånad.

Allt gott önskar jag dig nu ❤️
Citera
2025-05-14, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
För tillfället uppmanas det juh att "alla" ska jaga stalker-tanten. Så vad är skillnaden? Visst, ja...Mys Dygd skall ju värnas...var det ja!

Skillnad på att bli stalkad utan att ha gjort något eller bli stalkad för att man faktiskt förstört någons liv i 9 år.

Är du lite efterbliven kanske?
Citera
2025-05-14, 19:18
Medlem
picapicans avatar
Var kommer allt snack om att hon ljuger och utnyttjar folk? Finns det någon substans i detta?
Citera
2025-05-14, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Var kommer allt snack om att hon ljuger och utnyttjar folk? Finns det någon substans i detta?

Hoppas på att My får upprättelse.
Och att alla bloggerskor som kastat My under bussen får känna på Karma
Citera
2025-05-14, 19:40
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajsanB

Hoppas på att My får upprättelse.
Och att alla bloggerskor som kastat My under bussen får känna på Karma
VA Har du ändrat uppfattning helt nu???

Har läst din posthistorik och det var ju inte snyggt precis. Du är en av dom som vill att My ska anmälas.
Och en massa inlägg där du skriver skit om My.
Citat:
Ursprungligen postat av MajsanB
AF o FK borde tipsas
Citera
2025-05-14, 19:52
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
En väldig massa skitsnack och allt My gör är fel enligt postarna.
My har säkert gjort misstag men det har tagit såna proportioner så det är helt sinnessjukt.
En fjäder blir en höna och ibland finns inte ens en fjäder. Många rena lögner om henne.

Visar hon upp diplom att hon har PT utbildning så klagas det på att dom inte kan läsa inläggen, det är för korta utbildningar mm. Hon har ingen PT utbildning, hon ljuger om den osv.

Hennes utseende hackas på hela tiden. Hon är fet, ful, har fula tänder, fult hår mm
My har aldrig hymlat med att hon har problem med att gå upp i vikt lätt och har lagt ut bild på när hon vägde 95 kg och sen gick ner 25 kg genom kost och träning.
Men det ska också skrivas en massa skit om. Hon har tagit bantningsmedel osv.

Hennes lägenhet är ful, för liten, möblerna är fula... kan fortsätta hur länge som helst.

Det här liknar mer den mobbing som snorungarna håller på med i skolorna.

Tråden startade 2016-07-31. Troligen efter trekanten på hotellet som hon fick skulden för att ha berättat för andra om.
Men det var ju mannen i trekanten med systrarna Graaf som skröt om den.

Skulle man kolla alla bloggerskor, Instagram profiler på samma sätt hittar man säkert massor.
Citera
2025-05-14, 20:07
Medlem
Peace2023s avatar
I den öppma Facebook-gruppen alla vi som är uppvuxna i kärrtorp och bagarmossen står det om Mys stalker LN: "hon lägger upp sexgrejer på Only fans också".
Citera
2025-05-14, 20:15
Medlem
Citat:
Här är ett utdrag från Monas blogg. Mona vet mer än de flesta i den här tråden om vad som hänt och givetvis vet MM vad hon gjort och varför många väljer att hålla henne på avstånd.

https://postimg.cc/gallery/nQ72hD2

Jag ger MM en ⭐️ för att vara smart och använda problemet med sin stalker för att försöka få alla att glömma alla andra tveksamheter hon sysslat med under nästan 10 år.

Stalkerproblemet är självklart helt åt hel-ete. Den kvinnan är ju absolut psyksjuk .

Just nu tror jag att hon njuter kopiöst av alla intervjuer hon får göra och jag hoppas att det lindrar hennes smärtsamma vardag en aning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in