Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-05-10, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koppbopp
Dokumentären handlar väldigt mycket om mobbningen här på FB.
Jag trodde dessutom att alla numera vet att det kanske ser ut som lyxliv på foton men det betyder inte att det är det.
Snacka om att ni som hatar på My här skapar en ”My” som ni sedan dansar runt.
Ingen verklighetsuppfattning överhuvudtaget.

Enklaste receptet?
Läs inte här. Hur enkelt som helst. Klicka inte.

Är du semi kändis kommer det skrivas om dig
Citera
2025-05-10, 14:22
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koppbopp
Dokumentären handlar väldigt mycket om mobbningen här på FB.
Jag trodde dessutom att alla numera vet att det kanske ser ut som lyxliv på foton men det betyder inte att det är det.
Snacka om att ni som hatar på My här skapar en ”My” som ni sedan dansar runt.
Ingen verklighetsuppfattning överhuvudtaget.

Jag blir verkligen imponerad av alla er som på 3 avsnitt vet mycket bättre om allt, än de som följt henne i 10 år. Och även att ni nu tycker att ni känner henne till och med bättre än dom som känner och känt henne privat. Eran expertis skulle behövas på SÄPO.

Man skulle kunna sälja in vad som helst i några avsnitt på tv-en och ni köper allt rakt av. Hur många TV-shop prylar har ni hemma?

Ni har blivit mer fanatiska än de flesta i denhär tråden. Ni får prata av er ett par veckor, och förstöra den med massa trams och OT.

My lever livet nu, hade ni känt henne hade ni vetat hur lycklig hon är nu, med kommentarer från kändisar osv. Hon har förberett allt in i minsta detalj i 1,5år. Man kunde ju ringt Aschberg första dagen, så hade det gått på en dag istället för 1,5år. Man kan ju gissa varför man drog ut på det i 1,5 år.
Citera
2025-05-10, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Jag blir verkligen imponerad av alla er som på 3 avsnitt vet mycket bättre om allt, än de som följt henne i 10 år. Och även att ni nu tycker att ni känner henne till och med bättre än dom som känner och känt henne privat. Eran expertis skulle behövas på SÄPO.

Man skulle kunna sälja in vad som helst i några avsnitt på tv-en och ni köper allt rakt av. Hur många TV-shop prylar har ni hemma?

Ni har blivit mer fanatiska än de flesta i denhär tråden. Ni får prata av er ett par veckor, och förstöra den med massa trams och OT.

My lever livet nu, hade ni känt henne hade ni vetat hur lycklig hon är nu, med kommentarer från kändisar osv. Hon har förberett allt in i minsta detalj i 1,5år. Man kunde ju ringt Aschberg första dagen, så hade det gått på en dag istället för 1,5år. Man kan ju gissa varför man drog ut på det i 1,5 år.
Tänkt samma sak. Detta borde man kunnat nysta upp snabbt om My initialt nämt att hon varit med i Roberts program. 3h TV tid är drömmen för en som vill vara i rampljuset

Nyss var det ett inslag på TV 4 om en artist som varit utsatt för en stalker under några års tid.
Citat från programmet " – Den här människan skrev väldigt grova grova sexuella trakasserier och videor på folk som stryps.
Under ett och ett halvt år skickade han 3500 meddelanden, och det blev bara värre när hon bad honom sluta." Stalkaren blev dömd.

Så det går att få dem dömda. Polisen är och måste vara selektivt vilka de bedömmer ska prioriteras pga reseursbrister gäller alla typer av brott.

Min tro är att om det skrivs mindre om staklern här och i Mys kanaler så kan det lugna ner sig och så får Polisen jobba på då de verkar ha öppnat ärendet på nytt.
Citera
2025-05-10, 14:53
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Det egentliga syftet är att läsa (vad hon själv publicerar) och gå igenom hennes otaliga lögner. Som upprepas.. Gång.. På gång
.. På gång.

Precis som vilken annan bloggerska.

Eller ska man låta My Martens vara? För att....?

Får väl göra som alla andra, blockera och ignorera minsta möjliga motsättning eller obekväm fråga.

My själv bir ju väldigt irriterad på att bli påkommen, så givetvis är hennes "våta" dröm att köra på med sina påhitt helt utan något som helst ansvar. Likt det stora flertal av självutnämnda experter inom olika områden där det går att tjäna pengar. My vill ju att Bloggbevakning skall stängas ner. Likaså Läckbergskan. Herregud, kan en inte få fiffla ifred, lixom? MÅSTE en bli ifrågasatt OM ALLT!!!!????

My Martens fokus på att leva som i ett skyltfönster, är ett udda val om man som My nu levt i stor vånda över att ha haft en mångårig, enligt My, aggressiv stalker efter sig. Att visa på var hon är, vad hon gör, var hon bor, vilken bil hon har, vart hon tillbringar sin ledighet, och med vem, vart hon går med sina hundar, vilket gym hon tränar på, vart hennes son finns. (En eloge till My att hon "ännu" ej visat på sonens skola.)

En gåta att vara så transparent som My har varit och fortfarande är, med hela sitt liv, om nu känslan av att ha varit/vara utlämnad för någon annan att ta del av?
Och jag välkomnar, som sagt, en polisutredning av denna stalker. Och att Mys historia kan fungera som ett prejudikat för de, som likt My, blivit utsatta för stalking utan hjälp från samhället.
(Vidhåller att det är en mentalt, skör individ som ärMys stalker, oavsett vad en del andra anser om mitt ordval. Och människan behöver helt uppenbart hjälp.)
Citera
2025-05-10, 15:03
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81

När man lärt sig Mys agenda, så är det så här hon är. Hon är slug, My.
Det är därför jag nu inväntar nästa drag från My när det kommer till att jobba på att få till en polisanmälan som leder till en rättegång.
Den där föredettingen till Poliskvinna, kanske är behjälplig?
Citera
2025-05-10, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burnwine
Jag är rädd för att vara med om en arbetsolycka. Ska jag sluta gå till jobbet då?
My har faktiskt ett riktigt jobb.
Och ett helt team.
Citera
2025-05-10, 17:31
Medlem
Burnwines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
My har faktiskt ett riktigt jobb.
Och ett helt team.
Har jag sagt något annat?
Citera
2025-05-10, 19:18
Medlem
Die.young.4evers avatar
Men vafan är det här! Mediakåt kärring från Öland. Lägg ner. Den som går på det här är ju lika bränd som henne
Citera
2025-05-10, 19:23
Medlem
Die.young.4evers avatar
Gratis reklam för hennes blomsteraffär iaf
Citera
2025-05-10, 20:30
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mojrik
Mys stalker LN har också blivit dömd för att ha trakasserat hennes tidigare svärdotter med aggressiva SMS och bevakning. Så det verkar inte bara vara offentliga personer som LN stalkar.

Dom: https://gofile.io/d/UlW2w7
Skulle du kunna lägga upp domen igen? Länken är död.
Citera
2025-05-10, 20:47
Medlem
De flesta som är här inne och skriver just nu har ingen aning om vem My är utan har bara sett serien i 3 delar. Att bli stalkad är fruktansvärt men det har ingenting med alla hennes påhitt att göra som gjort att denna tråden finns. Vilken tur att hon fick 3 avsnitt om sin stalker så allt annat kanske ”försvinner”.
Citera
2025-05-10, 21:01
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AEVO
De flesta som är här inne och skriver just nu har ingen aning om vem My är utan har bara sett serien i 3 delar. Att bli stalkad är fruktansvärt men det har ingenting med alla hennes påhitt att göra som gjort att denna tråden finns. Vilken tur att hon fick 3 avsnitt om sin stalker så allt annat kanske ”försvinner”.

Vad är det My har hittat på? Du får gärna utveckla och upplysa mig och andra om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in