2025-05-09, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjunefjun
Skulle någon som förstår sig på sånna saker skaffa fram domarna på de som var i styrelsen på aktiebolaget som nu är likviderat?
https://lexbase.se/personsok?Search%...5Bcity%5D=&_=&

Dom två som "köpte" My Martens AB innan konkursen förekommer på Lexbase

Edit: Länkarna verkar inte funka, men båda förekommer i brottsutredningar iallafall.
Citera
2025-05-09, 14:26
Medlem
chibibottos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maputo

Dom två som "köpte" My Martens AB innan konkursen förekommer på Lexbase

Edit: Länkarna verkar inte funka, men båda förekommer i brottsutredningar iallafall.

Båda har även varit styrelseledamot i ett antal företag som har satts i konkurs.
Citera
2025-05-09, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ericcca
Så länge som Grafskan, och nu denna sorgliga Mona, inte berättar vad My Martens gjort"
Så får vi utgå ifrån att det handlar om ett vanligt tjejdrama där någon blivit syndabock.
Jag påstår inte att My är felfri, men det här svartmåla det av henne är bisarrt.
Människor är felbara och ibland är vi småaktiga, vidriga, egoistiska, etc.

Det motiverar inte en evighetsdom av hat.
Och en lång oändlig förtalstrpd.

Samma sker med CissiWalin. Hon kanske inte är helt klockren alltid. Hon är kanske både överlägsen och snarstucken. So what. Men det har hon fr är oproportionerligt. Den som är utan synd kastar den första stenen.

Om Mina kunde agera vuxet som den 60-pring hon är, kanske hon kunde ha sagt att vi blev arga och vi kanske inte betedde oss schysst.
Jag avstår från att säga något mer.
Det är bra att alla sidor får komma till tals och detta är inte riktigt min version.
Men hon har utstått mycket och jag önskar ingen inte.
Vill My själv berätta eller de inblandade,så ska jag också göra det.

Men istället väljer hon att fortsätta skitsnacket.
Hon och den här vidriga människan Camilla Gervide. Myten om My som en särdeles hemsk människa.

Det är helt överflödigt om man inte har behov av att förhöja sig själv.
För det får vi ju alla veta, Mina är ju en riktigt rättskaffens människa som "sommar ur bild" när det blir sandlåda.

Varför är hon då kvar?

Så bra skrivet. Det handlar om.att höja sig själv genom att sänka andra. Och det med att kasta första stenen... glömmer vi alltför ofta.
Citera
2025-05-09, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chibibotto
Båda har även varit styrelseledamot i ett antal företag som har satts i konkurs.
Exakt, det är en av sakerna som gör att denna tråd fortsätter att leva. Visst nu när det uppdagades att hon tjänade två miljoner efter hennes låtsas farbror Lothar så förstår man att hon kunnat leva som hon gjort. Det är alldeles för mycket fuffens som hon gjort för att inte ifrågasättas, se Bloggbevaknings arkiv, så kan ni alla nya få ett hum om personen. (Och nej jag tycker inte hon förtjänar att få brev och prenumerationer). Men som sagt, åk hem till stalkern med Dr Alban, Jobas och "blombutikens nya ägare" så är det nog löst omgående.
Senast redigerad av maputo 2025-05-09 kl. 14:40.
Citera
2025-05-09, 14:49
Medlem
Dancer-in-the-darks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Och...bara för att man är medlem på Flashback, så är det ok att bete sig hur som helst med att agera ett slödder i en pöbelhop?

Sorry för något random citering, men du är inne på något oerhört viktigt här: Låt rättvisan ha sin gång. Använd inte detaljer som framkommit i den här tråden för att ge igen å My:s vägnar!

Det har säkert formulerats mycket bättre och långt tidigare, men budskapet tål att upprepas. Det finns ingen vettig människa på Flashback som uppmuntrar till att ta saken i egna händer!
Citera
2025-05-09, 14:54
Medlem
Nu läste jag också att stalkern fortsätter trakassera My! Att hon vågar!
Citera
2025-05-09, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn

Såg också det. Tyvärr handlar det nog om en skapligt psykiskt störd människa. Djupt tragiskt!

Jag är, som förhoppningsvis framgick ovan, mest rädd för att det ska "vidtas" åtgärder och sen hänvisas till stöd från denna tråd. Något stöd för dylika repressalier anser jag inte har framgått - alls.
Citera
2025-05-09, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dancer-in-the-dark
Såg också det. Tyvärr handlar det nog om en skapligt psykiskt störd människa. Djupt tragiskt!

Jag är, som förhoppningsvis framgick ovan, mest rädd för att det ska "vidtas" åtgärder och sen hänvisas till stöd från denna tråd. Något stöd för dylika repressalier anser jag inte har framgått - alls.
Att inte My tar råd från Magdalena Graaf, Ilmerud och Toftby hur man tacklar sånt som som offentlig person? Dom har ju varit drabbade av samma stalker.
Citera
2025-05-09, 15:25
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn

En sinnessjuk människa är inte rationell. Hoppas polisen tar henne då hon styrs av ett inre tvång antagligen.
Citera
2025-05-09, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maputo
Att inte My tar råd från Magdalena Graaf, Ilmerud och Toftby hur man tacklar sånt som som offentlig person? Dom har ju varit drabbade av samma stalker.

Det hade givetvis varit det optimala. Dessvärre verkar det ha skurit sig, så My har nog varit utanför informationsflödet. [Å skälet till det, är väl, vad många av oss tror, är svaret på trådens topic. Hon "sket i det blå skåpet" och hamnade ute i kylan.]
Citera
2025-05-09, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dancer-in-the-dark
Det hade givetvis varit det optimala. Dessvärre verkar det ha skurit sig, så My har nog varit utanför informationsflödet. [Å skälet till det, är väl, vad många av oss tror, är svaret på trådens topic. Hon "sket i det blå skåpet" och hamnade ute i kylan.]
Vad menar du att hon "sket i det blå skåpet"? Att hon hade sex med M*agnus Hedman, M*artin Melin och N*iclas Wahlgren efter att hon blev känd från Ensam Mamma Söker?
Senast redigerad av maputo 2025-05-09 kl. 15:44.
Citera
2025-05-09, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
En sinnessjuk människa är inte rationell. Hoppas polisen tar henne då hon styrs av ett inre tvång antagligen.

Helt enig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in