Citat:
Håller intensivt med om lekandet. Det är dagisnivå på alltihop. Önskar E en god fortsättning på karriären, jag är övertygad om att han har kapaciteten. Men den blir lidande av tramsandet som hans arbetsgivare drar in honom i. Tror inte att han har någon möjlighet alls att värja sig. Hon är bossen och sätter hela tiden tonen. Han kan inte göra annat än att flamsa med. Vore han äldre och mer erfaren skulle det vara lättare för honom att dämpa alltihop. Nu är det omöjligt.
Jag anser att det är 2 medelmåttor som leker i porslinsaffären, båda så omogna. Bara för att E genomgått en utbildning betyder det inte per automatik att han på nåt sätt är skicklig. Hans tramsande överskuggar allt som kunnat vara i närheten av professionalism. Han kanske kan bli nåt när han blivit vuxen och börjat bete sig som en sån.
Man kan skoja och "leka" på en arbetsplats men man gör inte det öppet och utåt som det nu görs via sociala medier. Seriositeten blir lidande.
Det är samma skrot och korn när det gäller dom där flårristerna. Ska inte fördjupa mig i den psykologiska delen kring lekkamraterna. 🤐 Där finns mycket som är intressant.
Hon har ju upptäckt att hon inte uppdaterat sina flöden på länge (
) så nu gräver hon djupt i arkiven. Kommer säkert bilder från handelsträdgården snart. Och före och efterbilder från hennes karriär som landskapsarkitekt...
Hon borde döpa om butiken till Mys krukor, vaser & ljus. Blir säkert bättre i vår när hon ska börja sälja häckplantor igen.
Man kan skoja och "leka" på en arbetsplats men man gör inte det öppet och utåt som det nu görs via sociala medier. Seriositeten blir lidande.
Det är samma skrot och korn när det gäller dom där flårristerna. Ska inte fördjupa mig i den psykologiska delen kring lekkamraterna. 🤐 Där finns mycket som är intressant.
Hon har ju upptäckt att hon inte uppdaterat sina flöden på länge (
) så nu gräver hon djupt i arkiven. Kommer säkert bilder från handelsträdgården snart. Och före och efterbilder från hennes karriär som landskapsarkitekt...Hon borde döpa om butiken till Mys krukor, vaser & ljus. Blir säkert bättre i vår när hon ska börja sälja häckplantor igen.