Citat:
Ursprungligen postat av
HappySnowman
Varför står det så här hos Allabolag?
"ÄRENDE
2024-09-18
Avregistrering av företrädare p.g.a felaktig anmälan om registrering
Ärende hos Bolagsverket
Ärendets Diarienummer:2024/507059
STYRELSEUPPGIFT
2024-09-10
Nytillträdda:
Ahmed, Anas Abu, LE
Elkhaldy, Rafat Hegazy Aly, SU
Avregistrerade:
Martens, My Christine, LE
Lindeborg, Kristin, SU"
Vadå felaktig anmälan om registrering? Vad gör man för klanterier när det blir så? Det finns ju ingen ny styrelseuppgift? Jag fattar inte...
De där nya "styrelsemedlemmarna" ger mig dåliga vibrationer. Hur kan Mysan avstå sin kära blomsterbutik till dem?
Citat:
Ursprungligen postat av
HappySnowman
Mycket intressanta tankar! Det slog mig dessutom att arbetsförmedlingen tydligen fortfarande har en stackars underbetald slav på plats. Det kanske var där skon klämde också? Att den personen var anställd hos My Martens AB?
Jag misstänker starkt att när My har lurat av den siste gamlingen sina sista tusenlappar och inte har några fler "arv" och "gåvor" att ta till, då hittar man henne i närmaste snabbköpskassa på dagarna. Och så kan hon fortsätta låtsas leka PT på sin fritid. Ingen kommer att märka skillnaden.
Kan en av anledningarna till försäljningen vara att det blivit svårare att få slavarbetare till den?
Har Arbetsförnedringen satt ned foten?
Personligen tror jag aldrig att vi får se Mysan i en snabbköpskassa. Mysan vill vara
kändis och kändisar jobbar inte i snabbköp.
Jag tror mer på fortsatta starter av företag, kanske inom musik-och underhållningsbranschen då hon är gift med en som kallar sig artist.