2024-09-24, 20:27
Medlem
Jag har länge funderat på om My är en genuin Mytoman, dvs medvetet ljuger/förvränger/hittar på, Eller
om My faktiskt har en sån skev verklighetsuppfattning att hon på riktigt tror på det hon själv säger/beskriver.
Typ hon skulle klara ett test i lögndetektor för hennes ärliga genuina uppfattning är att det gått till på det sättet hon påstår.

Vad tror ni??
Mytoman vs Skev verklighetsuppfattning
Citera
2024-09-24, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Jag har länge funderat på om My är en genuin Mytoman, dvs medvetet ljuger/förvränger/hittar på, Eller
om My faktiskt har en sån skev verklighetsuppfattning att hon på riktigt tror på det hon själv säger/beskriver.
Typ hon skulle klara ett test i lögndetektor för hennes ärliga genuina uppfattning är att det gått till på det sättet hon påstår.

Vad tror ni??
Mytoman vs Skev verklighetsuppfattning
Svårt, tror att hon periodvis har en skev, grandios verklighetsuppfattning då inget är omöjligt och hon svävar uppe i det blå. Sedan kommer verkligheten ikapp henne och då kommer lögnerna/hittepå historierna för att dölja sanningen. Och allt blir som vanligt pannkaka och genomskådas lätt. Det är min tolkning.
Citera
2024-09-24, 21:45
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
Svårt, tror att hon periodvis har en skev, grandios verklighetsuppfattning då inget är omöjligt och hon svävar uppe i det blå. Sedan kommer verkligheten ikapp henne och då kommer lögnerna/hittepå historierna för att dölja sanningen. Och allt blir som vanligt pannkaka och genomskådas lätt. Det är min tolkning.

Typ så jag också känner

Folk omkring henne har inte velat/orkat konfrontera henne, utan låtit lögnerna passera.
Med tiden har hon börjat tro att hon kan slingra sig ur allt.

Vi kunde tyvärr inte gå på promenad idag. Svea hade ont i tassen.
Citera
2024-09-24, 23:49
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
My är känd för att ljuga som en häst travar, så till och med hästen skulle skämmas...

Hon ljuger som ett större stuteri gemensamt travar, 24/7..........
Citera
2024-09-25, 07:52
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappySnowman
Varför står det så här hos Allabolag?

"ÄRENDE
2024-09-18
Avregistrering av företrädare p.g.a felaktig anmälan om registrering

Ärende hos Bolagsverket
Ärendets Diarienummer:2024/507059

STYRELSEUPPGIFT
2024-09-10
Nytillträdda:

Ahmed, Anas Abu, LE
Elkhaldy, Rafat Hegazy Aly, SU
Avregistrerade:

Martens, My Christine, LE
Lindeborg, Kristin, SU"

Vadå felaktig anmälan om registrering? Vad gör man för klanterier när det blir så? Det finns ju ingen ny styrelseuppgift? Jag fattar inte...

De där nya "styrelsemedlemmarna" ger mig dåliga vibrationer. Hur kan Mysan avstå sin kära blomsterbutik till dem?

Citat:
Ursprungligen postat av HappySnowman
Mycket intressanta tankar! Det slog mig dessutom att arbetsförmedlingen tydligen fortfarande har en stackars underbetald slav på plats. Det kanske var där skon klämde också? Att den personen var anställd hos My Martens AB?

Jag misstänker starkt att när My har lurat av den siste gamlingen sina sista tusenlappar och inte har några fler "arv" och "gåvor" att ta till, då hittar man henne i närmaste snabbköpskassa på dagarna. Och så kan hon fortsätta låtsas leka PT på sin fritid. Ingen kommer att märka skillnaden.

Kan en av anledningarna till försäljningen vara att det blivit svårare att få slavarbetare till den?

Har Arbetsförnedringen satt ned foten?

Personligen tror jag aldrig att vi får se Mysan i en snabbköpskassa. Mysan vill vara kändis och kändisar jobbar inte i snabbköp.

Jag tror mer på fortsatta starter av företag, kanske inom musik-och underhållningsbranschen då hon är gift med en som kallar sig artist.
Citera
2024-09-25, 09:50
Citat:
Ursprungligen postat av ElimGarak
De där nya "styrelsemedlemmarna" ger mig dåliga vibrationer. Hur kan Mysan avstå sin kära blomsterbutik till dem?

Kan en av anledningarna till försäljningen vara att det blivit svårare att få slavarbetare till den?

Har Arbetsförnedringen satt ned foten?

Personligen tror jag aldrig att vi får se Mysan i en snabbköpskassa. Mysan vill vara kändis och kändisar jobbar inte i snabbköp.

Jag tror mer på fortsatta starter av företag, kanske inom musik-och underhållningsbranschen då hon är gift med en som kallar sig artist.
My skulle aldrig klara av att vara anställd eftersom hon är oärlig, kan inte följa regler och kan inte ens passa tider. Tror hon är på Öland nu och kollar läget hos Kollberggården. Hon ska nog försöka få personalen att ställa upp som klinkers på en kommande träningsresa hon ska anordna. Kan ju hända att det finns några fotbollsmammor hon kan lura med sig också. Hon kommer att fortsätta att vara en bedragare som vill glänsa i kändisvärlden .Gamla äldre män eller mammor, ja vem som helst spelar ingen roll för henne. Hon ser pengar.🌵
Citera
2024-09-25, 10:44
Medlem
TPLs avatar
My frågar följarna
TYCKER DU OM ÖLÄNDSKA KROPPKAKOR?
Svarsalternativen är
• Jaaaa , älskar
• Nej, inte min grej
• Arontorps kroppkakor
• Håller med dig My, inte min grej

Inte direkt reklam för exets rörelse. Kan hon inte dra upp det där om hur läskiga grönsaker är också när hon ändå håller på.
Som slutkläm skriver hon
"Jag personligen har aldrig tyckt om kroppkakor ☺️ "

#kostrådgivare
Senast redigerad av TPL 2024-09-25 kl. 11:02.
Citera
2024-09-25, 12:10
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
My frågar följarna
TYCKER DU OM ÖLÄNDSKA KROPPKAKOR?
Svarsalternativen är
• Jaaaa , älskar
• Nej, inte min grej
• Arontorps kroppkakor
• Håller med dig My, inte min grej

Inte direkt reklam för exets rörelse. Kan hon inte dra upp det där om hur läskiga grönsaker är också när hon ändå håller på.
Som slutkläm skriver hon
"Jag personligen har aldrig tyckt om kroppkakor ☺️ "

#kostrådgivare
Man måste ju ändå skratta åt eländet. Vad tycker hon om mer är köttbullar, kyckling och rika halvdöda gubbar tro?
Citera
2024-09-25, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
My skulle aldrig klara av att vara anställd eftersom hon är oärlig, kan inte följa regler och kan inte ens passa tider. Tror hon är på Öland nu och kollar läget hos Kollberggården. Hon ska nog försöka få personalen att ställa upp som klinkers på en kommande träningsresa hon ska anordna. Kan ju hända att det finns några fotbollsmammor hon kan lura med sig också. Hon kommer att fortsätta att vara en bedragare som vill glänsa i kändisvärlden .Gamla äldre män eller mammor, ja vem som helst spelar ingen roll för henne. Hon ser pengar.🌵
Hon måste alltid ha en kompanjon på sina träningsresor då hon inte kan dra deltagare på egen hand. Får se om någon är sugen på att sammarbeta med My. Samma med gruppträningspass som hon slog på stort och skulle lansera när hon startade upp sin senaste studio. Funkade inte.
Citera
2024-09-25, 12:25
Medlem
TPLs avatar
Under träningsresan hösten 2020 gick My ner i vikt tack vare den usla kosten på Kollberggården. 🤭

"Roligast med inlägget om den stukade foten var nog när hon skröt över att hon gått ner x antal kilon trots halvdan kost under eventet på Öland..."
Citera
2024-09-25, 13:21
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
Hon måste alltid ha en kompanjon på sina träningsresor då hon inte kan dra deltagare på egen hand. Får se om någon är sugen på att sammarbeta med My. Samma med gruppträningspass som hon slog på stort och skulle lansera när hon startade upp sin senaste studio. Funkade inte.
Det är sant. Förmodligen blir det inget av detta heller. Om hon inte lyckas få dit fru Falsk och hennes anhang. Det hade ökat hennes status så hon kanske tar betalt för mat och husrum och inget mer. Hon får reklam och kvinnorna kan slå klackarna i taket och gå ut på byn och ragga män. My får några träningsbilder att visa upp och är nöjd. Vi får se hur det avlöper.
Citera
2024-09-25, 13:26
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Det är sant. Förmodligen blir det inget av detta heller. Om hon inte lyckas få dit fru Falsk och hennes anhang. Det hade ökat hennes status så hon kanske tar betalt för mat och husrum och inget mer. Hon får reklam och kvinnorna kan slå klackarna i taket och gå ut på byn och ragga män. My får några träningsbilder att visa upp och är nöjd. Vi får se hur det avlöper.

Tror fru Falsk också checkat ut från Mys Värld!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in