Citat:
Ursprungligen postat av
Tova.
Nu åkte hon iväg. Taxin hämtade henne.
https://postimg.cc/1n44LMkm. Hon hann även med en hopljugen presentationen av sig själv. Från Facebook.
Vem är jag som coach? 🏋️♀️📲
Jag är 36 år och har hjälpt 100+ kvinnor att komma iform, stärka mindset, hitta balansen och en hållbar livsstil.
MIN målsättning är att du ska nå DIN målsättning 👊🏻 Alla kan vi få resultat så länge vi följer ”planen” . Men att bibehålla dom däremot är den större utmaningen
Hälsa är ett brett begrepp och jag representerar Wellness mer än fitness!
När du anlitar mig som coach så ser jag till helheten, jag jobbar för att du ska kunna fortsätta i samma starka, sunda spår även utan mig som coach där du bibehåller dina resultat.
Inga mer destruktiva jojo-bantningar där du snabbt går ner allt för att du kortsiktigt svälter dig på en ohållbar diet som är ohållbar i längden, det resulterar oftast i att du går upp allt… och dessvärre lite till.
För att inte tala om skuldkänslorna av misslyckande. Men det är en separat historia som vi tar i ett annat inlägg.
Jag har jobbat inom tränings branschen i ca 10 år.
Jag är utbildad personlig tränare, kostrådgivare, grupptränings instruktör, mamma gravid tränare och arrangerar träningsresor inrikes & utrikes 🌴 🏔️
Jag har personlig erfarenhet av utbrändhet, rubbad sköldkörtel , depression och ångest. Dessa personliga erfarenhet där hälsan delvis är och har varit en utmaning är en erfarenhet man som coach bre kan studera dig till.
Vilket gör att jag också brinner för att hjälpa mina ”medsystrar” som på olika sätt kan relatera och kånka en trygghet i att jag förstår 🙏🏻
Jag har mitt fysiska egna gym i Täby och fins med min onlinecoachning @strongmamas.se där du oavsett vart du bor kan vända dig till mig .
Jag anpassar mig utifrån dina behov och önskemål. Du väljer själv om du vill träna hemma eller på gym. Jag tar hänsyn still mat preferenser så som allergier, eller om du tex är vegetarian, gluten osv.
Du får dina träningsprogram och kostplaner i en app så att du enkelt kan ha dom med dig. Jag finns i chatten och vi kommunicerar regelbundet 📲
Om du är intresserad kan du alltid klicka in på hemsidan och läsa mer eller skicka ett dm här på Instagram ☺️
Ha en fin dag!
Mytomanen insisterar fortfarande på att hon är en utbildad personlig tränare som genuint brinner för träning.
Hon verkligen ger sig fan på att hon ska fortsätta coacha första bästa ”medmänniska” som bara låter sig luras av denna svada.
Up to date är hennes psykiska ohälsa vilket hon också nu är ”proffs” inom…
Men jösses!!
Låter er inte luras av denna Mytoman!
I övrigt samma yada yada som alltid!
My mytoman ljuger som en häst travar!