2024-08-14, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Är det ens färska bilder? Hårfärgen stämmer inte med storyn från i går. Litar inte för en sekund på den där människan.
Hon har ju tidigare visat före- och efterbilder på sig själv, kan det vara repris nu?

Färgat håret kan hon ju gjort för 2-3 dagar sedan och tagit bilderna någon dag innan, inget märkligt tycker jag så sätt. Hon står dessutom och pratar i några minuter, och vi vet ju hur My är med att hålla planer så detta skulle kanske varit uppe för en vecka sedan, eller mer😂
Men ja, hon är ju känd för att återanvända sina bilder så vem vet.

Känns konstigt att hon inte visat någonting om sin väg tillbaka. Och att hon använder ord som "hållbara resultat", hon bantade ju ner sig inför bröllopet som inte ens är för två år sedan och lyckades inte hålla det.
Citera
2024-08-14, 19:49
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
Färgat håret kan hon ju gjort för 2-3 dagar sedan och tagit bilderna någon dag innan, inget märkligt tycker jag så sätt. Hon står dessutom och pratar i några minuter, och vi vet ju hur My är med att hålla planer så detta skulle kanske varit uppe för en vecka sedan, eller mer😂
Men ja, hon är ju känd för att återanvända sina bilder så vem vet.

Känns konstigt att hon inte visat någonting om sin väg tillbaka. Och att hon använder ord som "hållbara resultat", hon bantade ju ner sig inför bröllopet som inte ens är för två år sedan och lyckades inte hålla det.
Det är genuint obehagligt att kvacksalvaren nu är tillbaka igen när krimskramsbutiken gick för dåligt. Hon är farlig på riktigt.

Hennes fläskbilder står för övrigt för den största lögnen av dem alla. "Hållbara resultat"! Har hon helt hål i huvudet? En viktpendling på 20 kilo på mindre än två år är exakt MOTSATSEN till hållbara resultat.
https://postimg.cc/gX18QDpt

Dåre.
Citera
2024-08-14, 20:43
Så har jag bollar med min farbror????!!!
😂😂😂😂😂😂
Citera
2024-08-14, 21:12
Citat:
Ursprungligen postat av HappySnowman
Det är genuint obehagligt att kvacksalvaren nu är tillbaka igen när krimskramsbutiken gick för dåligt. Hon är farlig på riktigt.

Hennes fläskbilder står för övrigt för den största lögnen av dem alla. "Hållbara resultat"! Har hon helt hål i huvudet? En viktpendling på 20 kilo på mindre än två år är exakt MOTSATSEN till hållbara resultat.

Dåre.
Hennes fd. hyresgäst av gymnastiksalen ska inom en snar framtid öppna ett stort gym i Täby. Tror nog inte att Mytomanen lyckas lura någon till sitt gym. Det är förstås ingen ursäkt för hennes bedrägliga beteende. För hon försöker. Hennes olämplighet, vet ju vi sen innan. Lägg nu till att hennes ekonomiska röra. Hon är olämpligare än någonsin att ha med folk att göra.
Citera
2024-08-14, 21:31
Medlem
Citat:

Dåre.

Det är jag som "fetat" texten som du skrivit att "hon är farlig på riktigt"
Det är så sant!
Hon ska inte agera PT eller kostrådgivare åt någon innan hon själv får ordning på sig själv.
Det är ju hon själv som behöver kostrådgivare och PT ju....
Citera
2024-08-14, 22:39
Medlem
Citat:

Dåre.
Bloggbevakning skriv ut genast. Detta är en farlig människa. En stor bluff. Herregud vad obehagligt, så vidrig människa! Hur står Wesslander ut?
Citera
2024-08-14, 23:30
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maputo
Bloggbevakning skriv ut genast. Detta är en farlig människa. En stor bluff. Herregud vad obehagligt, så vidrig människa! Hur står Wesslander ut?
Ja, jag brukar inte uttrycka mig så grovt, men jag blir verkligen upprörd. Hon visar på alla sätt att hon helt saknar de kunskaper och insikter som behövs. (My Martens äter inte grönsaker. Nähä. Om My Martens inte kan växa upp och lära sig äta grönsaker så ska nog inte My Martens börja försöka tala om för andra människor vad som är god kosthållning. Bara lägg av!!!)

Duktiga personliga tränare finns i överflöd! Marknaden - och sköra människor - behöver inte wannabees. Och när hon sen har mage (!) att kalla en brutal viktpendling för "hållbara resultat"!! Då har man satt spiken i sin egen kista. Då är man INTE kompetent att guida någon annan.
Citera
2024-08-14, 23:34
Medlem
Hon ÄR verkligen en bedragare av rang när det gäller träning och kost!!!!! Hon ska svartlistas och människor som signar upp sig hos denna Mytoman få faktiskt skylla sig själv. Hon är ingenting annat än just en MYTOMAN
Citera
2024-08-15, 00:22
Medlem
Varför jag inte skrivit här är p.g.a. medlidande för hennes son.
Hennes kontrakt blev skrivna på 5 års bindningstid för lokalerna mot 6-12 månaders hyresfritt. Vilket många ansåg det inte förekommer vid kontraktsskrivning.
Jag fick information om hennes kontrakt och bara suckade. Finns det någon tokskalle som undertecknar sådana kontrakt utan garanterad kundkrets och stadiga inkomster?
Sedan fått Dr. Alban bli delaktig ekonomiskt, visar väl bara hur bipolära individer som My fungerar?

Exempel: 1.Trots viktökning bli slankare, 2.Förbättra sin fysiska som psykiska kondition enbart genom skriva om det som dyslektiker utan att utöva det. 3.Sakna insikter i lagstiftning om att marknadsföra sig själv, sina koncepter och anställningsförhållanden till sina anställda?
Är det friskt? Lika galet som det låter verkar My tycka det är sunt förnuft att framställa sig som trovärdig individ? Suuuuuuuuuuuuuck.
Citera
2024-08-15, 06:20
Medlem
SaraOlivias avatar
Fast hon har bara gått ner nu under sommaren. Innan dess såg hon ut som på förebilden.
Hon la ut när hon promenerade runt sjön och hur duktig hon var då. Hade hon tränat sig ner i vikt hade vi garanterat fått följa det. Det är ju också en del av visa upp hennes varumärke, att visa hur hon går ner i vikt, med träning och mat. Så nej. Hon har bantat eller tagit sprutor (som många andra).

Dessutom, den målgrupp som hon vänder sig till med bland annat psykisk ohälsa, utmattning osv. De kan få träning på recept. Så förhoppningsvis väljer de det istället för My
Citera
2024-08-15, 07:41
Medlem
Frågar igen om det här ryktet stämmer? Är bägge lokalerna skrivna med fleråriga kontrakt genom subventioner första året? Samt Dr. Alban är borgenär-ansvarig till kontraktet?
Tala om att orsaka schismer-turbulens i umgänget genom hennes avsaknad av verklighetsuppfattning.
Existerar en verklighetsuppfattning i ärlighet om stundande prövningar angående inkomst-utgifter?
Är Dr. Alban blåst och får stå för mestadels av kostnaden? Samt investerade Ingemar Stenmark i samma projekt? Fast Ingemar kan nog skratta åt summorna? Fast kan Dr. Alban göra det?
Citera
2024-08-15, 07:49
Medlem
Vem är den äldre häksocoachen som har skrivit negativt om My?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in