Från My Martens instagram. Sakta men säkert börjar jag känna igen mig själv igen.
Styrkan kommer tillbaka. Sömnen är bättre.
Kondition är en färskvara och det är bara att ta sig igenom den tyngsta biten och fortsätta framåt. Det finns bara en väg!
Min träning och jag själv har kommit i andra eller snarare sista han alldeles för länge nu.
Min blomsterbutik är extremt krävande och stressen har varit enorm sista 1.5 året.
Lägg till 2 lägenhetsförsäljningar ( = 26 visningar 🙈 🔫
och 2 flyttar på det 📦
Därför har jag prioriterat om. Strukturerat. Rensar upp. Rannsakat mig själv.
Avslutar saker och sätter punkt för det som tar mer energi än det ger.
Vissa beslut är svårare än andra att ta.
Den ”enkla” vägen är ju inte alltid den rätta….
Just nu tar jag en sak i taget.
Jag har satt upp flera målsättningar men också brutit ner allting som jag har framför mig i delmål och lagt en plan som är genomförbart.
Nu är det syrgasmasken på.
Precis som på flygplanet så måste du hjälpa dig själv innan du kan hjälpa någon annan.
Precis så är det. Jag föreläser om just detta och brinner för ämnet.
För några veckor sedan drog jag i nödbromsen för mig själv.
Jag är trött i h har kört i full fart utan chans till återhämtning i enkelriktat. Ingen bra idé då vägen någonstans tar slut och man möter den berömda ”väggen”
Alla varningslampor lyste rött 🚨 Jag satte mig i bilen och började köra men kom inte ihåg vart jag skulle. Jag tappade energi och fokus. Glömde de mest enkla och banala sakerna.
Jag kan ha många fler exempel men det hör inte hit.
Poängen är att jag varit utbränd förrut.
Där vill jag inte hamna igen.
Med erfarenhet privat och även yrkesmässigt så känner jag mig själv bättre idag och har lärt mig att läsa av signalerna.
Så nu är det, JAG, MIN hälsa, träning, vila och återhämtning som prioriteras 👊🏻
För om jag själv inte prioriterar det…. Vem ska då göra det? 😏
Säger det till dig också…. DU först! ♥️
Jag är inte ”där” än….
Men jag är närmare idag än vad jag var Igår👊🏻
Styrkan kommer tillbaka. Sömnen är bättre.
Kondition är en färskvara och det är bara att ta sig igenom den tyngsta biten och fortsätta framåt. Det finns bara en väg!
Min träning och jag själv har kommit i andra eller snarare sista han alldeles för länge nu.
Min blomsterbutik är extremt krävande och stressen har varit enorm sista 1.5 året.
Lägg till 2 lägenhetsförsäljningar ( = 26 visningar 🙈 🔫

Därför har jag prioriterat om. Strukturerat. Rensar upp. Rannsakat mig själv.
Avslutar saker och sätter punkt för det som tar mer energi än det ger.
Vissa beslut är svårare än andra att ta.
Den ”enkla” vägen är ju inte alltid den rätta….
Just nu tar jag en sak i taget.
Jag har satt upp flera målsättningar men också brutit ner allting som jag har framför mig i delmål och lagt en plan som är genomförbart.
Nu är det syrgasmasken på.
Precis som på flygplanet så måste du hjälpa dig själv innan du kan hjälpa någon annan.
Precis så är det. Jag föreläser om just detta och brinner för ämnet.
För några veckor sedan drog jag i nödbromsen för mig själv.
Jag är trött i h har kört i full fart utan chans till återhämtning i enkelriktat. Ingen bra idé då vägen någonstans tar slut och man möter den berömda ”väggen”
Alla varningslampor lyste rött 🚨 Jag satte mig i bilen och började köra men kom inte ihåg vart jag skulle. Jag tappade energi och fokus. Glömde de mest enkla och banala sakerna.
Jag kan ha många fler exempel men det hör inte hit.
Poängen är att jag varit utbränd förrut.
Där vill jag inte hamna igen.
Med erfarenhet privat och även yrkesmässigt så känner jag mig själv bättre idag och har lärt mig att läsa av signalerna.
Så nu är det, JAG, MIN hälsa, träning, vila och återhämtning som prioriteras 👊🏻
För om jag själv inte prioriterar det…. Vem ska då göra det? 😏
Säger det till dig också…. DU först! ♥️
Jag är inte ”där” än….
Men jag är närmare idag än vad jag var Igår👊🏻