Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-07-22, 09:21
Citat:
Ursprungligen postat av Bringout
Hundarna är lockbetet 😅
Hon måste köra hundtricket för att behålla honom 🙃🙃
Citera
2024-07-22, 10:58
Medlem
Tagelapas avatar
Det där äktenskapet känns mer som en täckmantel för att den ena inte vågar komma ut ur garderoben och den andra som vill leva i en drömvärld.
Dessutom förstår jag varför Jobas hellre kelar med hundarna för dom är förmodligen fräschare än den tvåbenta fejkblondinen.
Önskar att Jobas kunde vara ärlig mot sig själv men han kanske får leva ut under resorna med doktorn.
Det är vad jag tänker men man vet aldrig. Dom kanske lever exakt det liv de vill ha och är omåttligt lyckliga tillsammans.
Men fan tro´t.
Citera
2024-07-22, 15:13
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Det där äktenskapet känns mer som en täckmantel för att den ena inte vågar komma ut ur garderoben och den andra som vill leva i en drömvärld.
Dessutom förstår jag varför Jobas hellre kelar med hundarna för dom är förmodligen fräschare än den tvåbenta fejkblondinen.
Önskar att Jobas kunde vara ärlig mot sig själv men han kanske får leva ut under resorna med doktorn.
Det är vad jag tänker men man vet aldrig. Dom kanske lever exakt det liv de vill ha och är omåttligt lyckliga tillsammans.
Men fan tro´t.
De är nog nöjda, fast det känns som båda två kunde ha fått en bättre partner. Men ingen annan ville nog ha dem, förutom tandläkaren, som verkar ovanligt förtjust i den dansande indianen, med den senares långa svarta svallande hår...
Senast redigerad av Rimbert 2024-07-22 kl. 15:37.
Citera
2024-07-22, 16:16
Medlem
TPLs avatar
"Mina" hundar (viktigt!) hundar är dom som får FaceTime samtal och
konstant gos

Så.... När han är hemma hos mig och vänder så är det som som är prio! 😅

https://cdn.instanavigation.com/?aHR0cHM6Ly9zY29udGVudC1vcmQ1LTEuY2RuaW5zdGFncmFtL mNvbS92L3Q1MS4yODg1LTE1LzQ1MjMwOTg4OV8xMTgwMjU0NzI 5OTgxNTk5XzYwNDc2NzQ3NDc5NjMzMTIyMjRfbi5qcGc/c3RwPWRzdC1qcGdfZTE1Jl9uY19odD1zY29udGVudC1vcmQ1LT EuY2RuaW5zdGFncmFtLmNvbSZfbmNfY2F0PTExMSZfbmNfb2hj PXpWbm9WYzN2bTQ0UTdrTnZnRXZYblN0JmVkbT1BSGxmWkh3Qk FBQUEmY2NiPTctNSZvaD0wMF9BWUNUaFRLcTNUSm96UzlLamhX UTFtS0FFekV4SWZpdGhZQ0k5SWhVaTVoeXJnJm9lPTY2QTQzOU U2Jl9uY19zaWQ9ZDhkMDJi

Är det här till för att bevisa för SKV att maken bara kommer och hälsar på ibland, som ett bevis att han absolut inte bor ihop med My. 🤔
Citera
2024-07-22, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Hon måste köra hundtricket för att behålla honom 🙃🙃

Ja du har så rätt!
Med dubbla medel (hundar) dessutom 🤭
En får försöka hålla sig för skratt
Citera
2024-07-22, 17:05
Medlem
Är det här till för att bevisa för SKV att maken bara kommer och hälsar på ibland, som ett bevis att han absolut inte bor ihop med My. 🤔[/quote]

Sannolikt så.
Något jag också funderade över.
Citera
2024-07-22, 17:42
Medlem
TPLs avatar
Nu har hon gjort reklam för @mys_blommor igen utan att reklammarkera.

https://cdn.instanavigation.com/?aHR0cHM6Ly9zY29udGVudC1wcmcxLTEuY2RuaW5zdGFncmFtL mNvbS92L3Q1MS4yOTM1MC0xNS80NTI1MzA1MzRfMTMxMzA3ODQ 1Mjk4NTc0OF81ODkyNjgyMTMyNzUzNzU5ODQ2X24uanBnP3N0c D1kc3QtanBnX2UzNV9wMTA4MHgxMDgwJl9uY19odD1zY29udGV udC1wcmcxLTEuY2RuaW5zdGFncmFtLmNvbSZfbmNfY2F0PTEwM CZfbmNfb2hjPS1uYWlCOVowaGZvUTdrTnZnRUp3VGdsJmVkbT1 BSGxmWkh3QkFBQUEmY2NiPTctNSZvaD0wMF9BWUFrN1hWWHVNc Uh1ZmJuU0NxSE5jUFhpWjBWdG5sdEJLNUx1Rll1NmxndUNnJm9 lPTY2QTQ2QTg3Jl9uY19zaWQ9ZDhkMDJi
Citera
2024-07-22, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bringout
Är det här till för att bevisa för SKV att maken bara kommer och hälsar på ibland, som ett bevis att han absolut inte bor ihop med My. 🤔

Sannolikt så.
Något jag också funderade över.[/quote]

När det sålde sitt första radhus efter en kort tid var det för att Jonas skulle få ett eget musik/ arbetsrum. När de sedan sålde även den före inflytt o flyttade till 3:an i Täby behövde Jonas inget eget rum för nu kom han närmare sin studio, allt enligt My. Så visst har de bott ihop i flera år. Eller försöker My påskina att de blev särbo efter det att de gifte sig. Skulle inte tro det.
Citera
2024-07-22, 18:08
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
När det sålde sitt första radhus efter en kort tid var det för att Jonas skulle få ett eget musik/ arbetsrum. När de sedan sålde även den före inflytt o flyttade till 3:an i Täby behövde Jonas inget eget rum för nu kom han närmare sin studio, allt enligt My. Så visst har de bott ihop i flera år. Eller försöker My påskina att de blev särbo efter det att de gifte sig. Skulle inte tro det.
Varför är hon så noga med att poängtera att Jobas bara "tittar förbi ibland"?
Citera
2024-07-22, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Varför är hon så noga med att poängtera att Jobas bara "tittar förbi ibland"?
Är väl rädd att de ska bli anmälda om det är så att de har något att dölja. Försöker sig på damage control.
Citera
2024-07-22, 20:45
Medlem
Citat:
Är väl rädd att de ska bli anmälda om det är så att de har något att dölja. Försöker sig på damage control.

Är ju rätt sjukt när man är gifta
Citera
2024-07-22, 20:57
Citat:
Jag tror hon är sur på Jobas för han inte gör som hon vill. Hon vill ha mer uppmärksamhet än vad han ger hundarna. Hon hängde alltid ut honom då hon bloggade. Så att hon berättar detta är inget konstigt. Han har ju rest mycket med BE hela våren och sommaren och i stort sett bara varit hemma och vänt. Sen när han är hemma gosar han mest med hundarna. Det gillar hon inte. Jag lever lite kvar i det gamla så jag tror på detta😃
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in