Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-08-12, 22:21
Jag kan inte se att C och Mytomanen följer varandra på instagram längre. Ovänner om man avföljer, antagligen.
Citera
2023-08-12, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Jag kan inte se att C och Mytomanen följer varandra på instagram längre. Ovänner om man avföljer, antagligen.

Cs Facebook har tagit bort Mys blommor som arbetsplats. För några veckor sen stog det med. Men det kan ju vara så att C gjort sin Facebook mer privat o att bara vänner ser den infon. Men som sagt för 3-4v sen kunde jag se det iaf…
Citera
2023-08-12, 23:02
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Cs Facebook har tagit bort Mys blommor som arbetsplats. För några veckor sen stog det med. Men det kan ju vara så att C gjort sin Facebook mer privat o att bara vänner ser den infon. Men som sagt för 3-4v sen kunde jag se det iaf…
Står inte som arbetsplats längre på instagram heller. Nyss borttagen tror jag. Vi får väl avvakta och se om hon blir synlig i butiken eller inte.
Citera
2023-08-12, 23:49
Medlem
Citat:
Står inte som arbetsplats längre på instagram heller. Nyss borttagen tror jag. Vi får väl avvakta och se om hon blir synlig i butiken eller inte.
C har slutat
Citera
2023-08-13, 00:25
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rusets
C har slutat
Tråkigt om C har slutat. Hon verkade vara en normal och mysig person, till skillnad mot My.
Citera
2023-08-13, 00:25
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
C har slutat

Oväntat!
Citera
2023-08-13, 00:27
Medlem
GodSosses avatar
Eller som vi sossar brukar säga:
"Vi såg det inte komma."
Citera
2023-08-13, 00:50
Citat:

Citat:
C har slutat

Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Tråkigt om C har slutat. Hon verkade vara en normal och mysig person, till skillnad mot My.
https://mymartens.se/2023/04/14/caroline-suhr-x-mys-blommor-taby/

Citat:
Ni som känner mig ni vet hur selektiv jag är när jag väljer medarbetare och människor att ha runtomkring mig! Nu skulle Caroline snabbt säga ”det är jag också ” 😂 Vilket är helt sant.

Caroline och jag kompletterar varandra. Båda är uppvuxna i branschen men kommer ifrån helt olika skolor.
Vilket i sin tur leder till en oslagbar drömkombination för dig som kund☺️ Mer om det i ett senare inlägg.
för ca 1.5 år sedan var jag påväg att köpa Interflora Täby centrum. Men av flera anledningar så blev det inte av. slut citat

Det sista om att My var påväg att köpa interflora i Täby, har hon berättat mer om det?

Kan det vara så att My ville få ett godkänt gesäll och mästarbrev för florister? Någonting Caroline bedömt tidigare? Och när det inte gick att köpa Caroline så blev hon överflödig i butiken?
Citera
2023-08-13, 00:54
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Exakt. Men en normal människa vill ju inte vara kvar i en butik utan kunder och i en blombutik som mest har krimskrams att sälja.
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Eller som vi sossar brukar säga:
"Vi såg det inte komma."
Jo, men det gjorde man allt 🤣😁
Citera
2023-08-13, 01:39
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det sista om att My var påväg att köpa interflora i Täby, har hon berättat mer om det?

Kan det vara så att My ville få ett godkänt gesäll och mästarbrev för florister? Någonting Caroline bedömt tidigare? Och när det inte gick att köpa Caroline så blev hon överflödig i butiken?
Det om Interflora har jag inget minne av att jag hört eller läst men My har ju så många bollar i luften hela tiden så jag kan ha missat det.

Frågan är om C "slutat" eller "fått sluta".
Hoppas hon fick betalt för all tid hon lagt ner. Fult av My att påstå att "Caroline kommer på tisdag" och sen inte nämna henne alls. Men det är så My jobbar - sopar under mattan och ljuger ihop nya saker.
Tomma tunnor skramlar mest.
Citera
2023-08-13, 01:58
Medlem
Citat:
C har slutat

Hur vet du det? Kvalificerad gissning eller bekräftad uppgift?
Citera
2023-08-13, 12:30
Medlem
Det verkar som att något har hänt.
Förutom att och MM och C inte följer varandra längre, så la C upp två bilder på sitt insta igår på en fantastisk bukett med texten
”När floristen får fria händer….. så blir det så här”
https://postimg.cc/7bJ737jp

Bilden är inte tagen i krims-krams affären (som ju har trägolv).

Det kan självklart vara så att C varit i en annan blomsterhandel och hjälpt någon… men det tror jag inte.
Dessutom funderar jag på om texten är riktad till MM. Hon kanske har försökt styra och bestämma för mycket och det tror jag inte att någon med Carolines erfarenhet och kunskap (som faktiskt är imponerande) skulle acceptera.

Well, time will tell
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in