2024-01-23, 13:20
Medlem
TPLs avatar
Finns säkert många som tycker det är charmigt och trevligt med allt flams och trams men jag tycker det är så oseriöst att det skriker om det. Kommer aldrig att handla i en affär som är lekstuga för 2 omogna vuxna. Det är inte ens roligt det dom håller på med.

Att E är omogen kan förklaras av hans ålder men för My finns ingen annan ursäkt än nån typ av psykisk sjukdom som hon i och för sig inte kan rå för men borde ha lärt sig hantera när hon nu närmar sig 40. Om hennes man hade varit normalbegåvad hade han kanske kunnat tala henne tillrätta. 🛶
Citera
2024-01-23, 17:25
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Mer bekymmersamt varför ingen vuxen kan hantera ett strykjärn. 🤐
Varje gång My plockar upp sekatören ligger hennes fingrar risigt till.
Har hon kvar alla tio?

Ett strykjärn?! 😬
Tror hennes grannar hellre utstår sonens skrynkliga skjortor 😳
Citera
2024-01-23, 19:00
Medlem
TPLs avatar
Obehaglig blick. 😳😬
#Lida

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...9zaWQ9ZDhkMDJi
Citera
2024-01-23, 19:22
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Obehaglig blick. 😳😬
#Lida

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...9zaWQ9ZDhkMDJi
Ja, det där ger verkligen äkta Lida-vibbar.

Man vaknar upp. Kan inte röra varken armar eller ben.
Var är jag nånstans? Vad har hänt?

Sen dyker My upp.

God morgon älskling!
Senast redigerad av osnuten 2024-01-23 kl. 19:34.
Citera
2024-01-23, 21:47
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Hennes vinstmarginal lär vara obefintlig. Allt går till rea förr el senare.
Jag är också nyfiken på bokslutet. Dock är det väl normala priser när hon kallar det för rea. Hon ligger minst 30% över en normal blombutik på allt.
Citera
2024-01-24, 13:32
Nu jävlar skriver hon. Har någon snott en bunt tulpaner av henne tro? https://postimg.cc/CBgTnYTx
Citera
2024-01-24, 13:50
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Nu jävlar skriver hon. Har någon snott en bunt tulpaner av henne tro? https://postimg.cc/CBgTnYTx
Hon är säkert irriterad över det ovidkommande struntpratet härinne. Som numera är bortrensat. (Tackar moderatorn för det.)

Jag skulle bli förvånad om det gäller något annat. Men vi får se, hon lär snart berätta. Skulle bara skapa en cliffhanger först.
Citera
2024-01-24, 14:28
Medlem
TPLs avatar
"23 January 2024 06:39:11

Wedding flowers ! Jag inser när jag scrollar genom mitt eget flöde att jag inte är så aktiv som jag tror 😅 Jag har så många fina brudbuketter att visa för er. För en tid sedan fick jag äran att göra denna skönhet! Precis enligt brudens önskemål kompakt men ändå med ”spret” som gör den lite vildare….. 💍 Eucalyptus och murgröna tillsammans med ljuvliga rosor 🌟 Visst bara älskar man kombon?
"

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...9zaWQ9Mjk5OWI4

Och som illustration även en bild på flårristen...
Hon ska alltid vara med på ett hörn. Look at me, look at me!!
Citera
2024-01-24, 14:50
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:

Wedding flowers ! Jag inser när jag scrollar genom mitt eget flöde att jag inte är så aktiv som jag tror 😅 Jag har så många fina brudbuketter att visa för er. För en tid sedan fick jag äran att göra denna skönhet! Precis enligt brudens önskemål kompakt men ändå med ”spret” som gör den lite vildare….. 💍 Eucalyptus och murgröna tillsammans med ljuvliga rosor 🌟 Visst bara älskar man kombon?
"

Dels det så klart. Exhibitionisten vill synas. Men jag tror också att det är viktigt för henne att försöka styra bort från det självklara antagandet att det är E som gör de bästa buketterna. Den här var ärligt talat inte särskilt avancerad och hon kan säkert ha gjort den på egen hand. Men generellt så tror jag att vi alla är överens härinne om att det är E som har talang och kunskaper som sträcker sig hästlängder bortom Mys egna. Vilket jag tror skaver.
Citera
2024-01-24, 14:58
Citat:

"

Den där buketten är postad för länge sen.
Vad var det som hänt med tanke på SOS?
Nada? Tappat huvudet?
Citera
2024-01-24, 15:36
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappySnowman
Dels det så klart. Exhibitionisten vill synas. Men jag tror också att det är viktigt för henne att försöka styra bort från det självklara antagandet att det är E som gör de bästa buketterna. Den här var ärligt talat inte särskilt avancerad och hon kan säkert ha gjort den på egen hand. Men generellt så tror jag att vi alla är överens härinne om att det är E som har talang och kunskaper som sträcker sig hästlängder bortom Mys egna. Vilket jag tror skaver.
Jag anser att det är 2 medelmåttor som leker i porslinsaffären, båda så omogna. Bara för att E genomgått en utbildning betyder det inte per automatik att han på nåt sätt är skicklig. Hans tramsande överskuggar allt som kunnat vara i närheten av professionalism. Han kanske kan bli nåt när han blivit vuxen och börjat bete sig som en sån.
Man kan skoja och "leka" på en arbetsplats men man gör inte det öppet och utåt som det nu görs via sociala medier. Seriositeten blir lidande.
Det är samma skrot och korn när det gäller dom där flårristerna. Ska inte fördjupa mig i den psykologiska delen kring lekkamraterna. 🤐 Där finns mycket som är intressant.
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Den där buketten är postad för länge sen.
Vad var det som hänt med tanke på SOS?
Nada? Tappat huvudet?
Hon har ju upptäckt att hon inte uppdaterat sina flöden på länge ( ) så nu gräver hon djupt i arkiven. Kommer säkert bilder från handelsträdgården snart. Och före och efterbilder från hennes karriär som landskapsarkitekt...

Hon borde döpa om butiken till Mys krukor, vaser & ljus. Blir säkert bättre i vår när hon ska börja sälja häckplantor igen.
Citera
2024-01-24, 15:44
Citat:
Jag anser att det är 2 medelmåttor som leker i porslinsaffären, båda så omogna. Bara för att E genomgått en utbildning betyder det inte per automatik att han på nåt sätt är skicklig. Hans tramsande överskuggar allt som kunnat vara i närheten av professionalism. Han kanske kan bli nåt när han blivit vuxen och börjat bete sig som en sån.
Man kan skoja och "leka" på en arbetsplats men man gör inte det öppet och utåt som det nu görs via sociala medier. Seriositeten blir lidande.
Det är samma skrot och korn när det gäller dom där flårristerna. Ska inte fördjupa mig i den psykologiska delen kring lekkamraterna. 🤐 Där finns mycket som är intressant.

Hon har ju upptäckt att hon inte uppdaterat sina flöden på länge ( ) så nu gräver hon djupt i arkiven. Kommer säkert bilder från handelsträdgården snart. Och före och efterbilder från hennes karriär som landskapsarkitekt...

Hon borde döpa om butiken till Mys krukor, vaser & ljus. Blir säkert bättre i vår när hon ska börja sälja häckplantor igen
.
Landskapsarkitektbisysslan, var det månlandskapet utanför förra lägenheten?
Handelsträdgården med häckplantor och olivträd och jord, det kommer..
Längesen det åts på ponta.. restaurang var det häromkvällen med doktorn och hans döttrar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in