Citat:
Ursprungligen postat av
HappySnowman
Dels det så klart. Exhibitionisten vill synas. Men jag tror också att det är viktigt för henne att försöka styra bort från det självklara antagandet att det är E som gör de bästa buketterna. Den här var ärligt talat inte särskilt avancerad och hon kan säkert ha gjort den på egen hand. Men generellt så tror jag att vi alla är överens härinne om att det är E som har talang och kunskaper som sträcker sig hästlängder bortom Mys egna. Vilket jag tror skaver.
Jag anser att det är 2 medelmåttor som leker i porslinsaffären, båda så omogna. Bara för att E genomgått en utbildning betyder det inte per automatik att han på nåt sätt är skicklig. Hans tramsande överskuggar allt som kunnat vara i närheten av professionalism. Han kanske kan bli nåt när han blivit vuxen och börjat bete sig som en sån.
Man kan skoja och "leka" på en arbetsplats men man gör inte det öppet och utåt som det nu görs via sociala medier. Seriositeten blir lidande.
Det är samma skrot och korn när det gäller dom där
flårristerna. Ska inte fördjupa mig i den psykologiska delen kring
lekkamraterna. 🤐 Där finns mycket som är intressant.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Den där buketten är postad för länge sen.
Vad var det som hänt med tanke på SOS?
Nada? Tappat huvudet?
Hon har ju upptäckt att hon inte uppdaterat sina flöden på länge (

) så nu gräver hon djupt i arkiven. Kommer säkert bilder från handelsträdgården snart. Och före och efterbilder från hennes karriär som landskapsarkitekt...
Hon borde döpa om butiken till
Mys krukor, vaser & ljus. Blir säkert bättre i vår när hon ska börja sälja häckplantor igen.