2023-11-25, 18:09
Medlem
Hade inte en aning om att det gick att lämna recension på den sidan? Är det vanligt att man gör det o bara jag som är efter?? Känns ju som att det är My själv som berättat om det o sen bett/mutat några få kunder att lämna ett positivt omdöme. Kanske mot lite extra rabatt!!
Citera
2023-11-25, 18:14
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Hade inte en aning om att det gick att lämna recension på den sidan? Är det vanligt att man gör det o bara jag som är efter?? Känns ju som att det är My själv som berättat om det o sen bett/mutat några få kunder att lämna ett positivt omdöme. Kanske mot lite extra rabatt!!
Ja, det är skumt att det bara under senaste dygnet dråsat in kommentarer. Som på beställning...

Jag brukar läsa omdömen när det gäller matställen och en del andra näringsidkare men jag har aldrig sett en sån svärm av omdömen under så kort tid och gällande ett enskilt företag. Luktar köpt. 🌵💋
#karma #backlash
Senast redigerad av TPL 2023-11-25 kl. 18:34.
Citera
2023-11-25, 18:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Tror inte det. Såg nu att det krävs Bank-ID för att lämna omdöme så alla Mys kändiskompisar går ju bort där. Undrar var hon hittat alla dessa hängivna kunder?
🌵💋

#desperat #skyndafynda

🤩
Handelsträdgården har återuppstått!

"Har besökt butiken 2 gånger, en gång tidigt i våras och en gång nyligen. Första gången fick jag ett mycket proffsigt bemötande av kvinnan som jobbade då, tror inte att hon var ägaren. Butiken var då trevligt inredd med ett gott utbud av växer. När jag nyligen var i butiken kändes det som en annan butik. Väldigt rörigt och plottrigt och ett nonchalant bemötande av hon som jobbade: Inte samma som första gången. Jag vet inte om butiken bytt ägare men någonting har uppenbarligen skett med förändring till det sämre. Trist tycker jag."
Kolla igenom kommentarerna så ser du olika förnamn. Efternamnet visas med första bokstaven i efternamnet. Förnamnet kan du ändra inne på hitta. se. Titta nu på efternamnens så ser du flera W med olika förnamn osv. osv. Alltså samma människa bakom olika kommentarer. Men så klart är det My som styr. W är Jobas Wesslander med olika förnamn
Senast redigerad av Tova. 2023-11-25 kl. 18:54.
Citera
2023-11-25, 18:55
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Kolla igenom kommentarerna så ser du olika förnamn. Efternamnet visas med första bokstaven i efternamnet. Förnamnet kan du ändra inne på hitta. se. Titta nu på efternamnens så ser du flera W med olika förnamn osv. osv. Alltså samma människa bakom olika kommentarer. Men så klart är det My som styr.
Hmmm. 🤔
Såg 3 stycken W.
Fattar ändå inte hur man kan kringgå det där med Bank-ID.
Kan hon under rubriken "✏️ Ändra uppgifter " byta namn lite hipp som happ?
Citera
2023-11-25, 19:01
Avslutad
Citat:
Hmmm. 🤔
Såg 3 stycken W.
Jag förstår inte hur det fungerar
Hur som helst är det mycket anmärkningsvärt att det har trillat in så många omdömen på två veckor... känns riggat, det finns andra ställen att kolla recensionrr, jag har inte hittat någonting alls tidigare
Citera
2023-11-25, 19:05
Avslutad
Citat:
Hmmm. 🤔
Såg 3 stycken W.
Det är hon som skriver in och presenterar sin butik. Ingen kollar om det stämmer. Adress är väl hitta.se som sköter. Vill man inte så skriver man ingenting. Kommentarerna skriver den som vill med sitt BankID. Bara efternamnets första bokstav är riktig. Förnamnet kan du ändra. Logga in på hitta.se och kolla runt lite.
Citera
2023-11-25, 19:08
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag förstår inte hur det fungerar
Hur som helst är det mycket anmärkningsvärt att det har trillat in så många omdömen på två veckor... känns riggat, det finns andra ställen att kolla recensionrr, jag har inte hittat någonting alls tidigare
Det var 2 veckor sen den där "My M" skrev
"Mys Blommor har den bästa kvaliteten på blommor jag någonsin tidigare haft! Och vilket kundbemötande"
Efter det har det på 21 timmar rasslat in 18 omdömen. Måste vara ett historiskt rekord att så många plötsligt fick för sig att rosa eller risa porslinsaffären. 🌵💋🛶
#skumt
Citera
2023-11-25, 19:10
Avslutad
https://www.eniro.se/my%27s+blommor+i+kalmar+ab+t%c3%a4by/14635356/firma

My's Blommor I Kalmar AB

Juridiskt namn
My Martens AB

MYcket märkligt, eller är det jag som är dum?
Företaget som konkade ved hette det?
Citera
2023-11-25, 19:12
Avslutad
Citat:
Det var 2 veckor sen den där "My M" skrev
"Mys Blommor har den bästa kvaliteten på blommor jag någonsin tidigare haft! Och vilket kundbemötande"
Efter det har det på 21 timmar rasslat in 18 omdömen. Måste vara ett historiskt rekord att så många plötsligt fick för sig att rosa eller risa porslinsaffären. 🌵💋🛶
#skumt
Skumt var ordet.
Så obeskrivligt pinsamt att lägga in en kommentar till sig själv🌵💋🛶
Citera
2023-11-25, 19:17
Avslutad
Citat:

My's Blommor I Kalmar AB

Juridiskt namn
My Martens AB

Adress och telefonnummer till Catalinatorget. Mys blommor hette väl det som gick i kk också.
Citera
2023-11-25, 19:22
Medlem
TPLs avatar
Citat:

My's Blommor I Kalmar AB

Juridiskt namn
My Martens AB

😂😂😂 Det här blir bara värre och värre.
Om man går in på eniros sida för My's Blommor I Kalmar AB och väljer
🏠 Gå till hemsida
möts man av
"Webbplatsen är inte konfigurerad ännu
Webbplatsen du vill besöka är för tillfället inte tillgänglig då den inte ännu är konfigurerad på servern.
"

Jobas måste skärpa sig nu innan frun fattar humör. 💥
Citera
2023-11-25, 19:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Adress och telefonnummer till Catalinatorget. Mys blommor hette väl det som gick i kk också.
Ja...gick det verkligen i kk på riktigt? Eller var det bara snyft för att få rubriker? Hon borde inte kunnat starta upp verksamheter så snabbt om hon nu hade gått i konkurs, eller? Är inte så kunnig inom det där, tyvärr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in