2023-11-25, 15:30
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är otroligt hur många som hittat till "butiken" och ger fantastiska betyg
Hennes fantastiska krims-kramsbutik verkar dra till sig hela Stockholms kändis-elit. En gång såg jag rent utav att Doktor Alban var där. The sky is the limit.
I see a Kroppkake-imperium rising...
Senast redigerad av Rimbert 2023-11-25 kl. 15:36.
Citera
2023-11-25, 16:01
Medlem
TPLs avatar
"Mys blommor har ett blomstrande hjärta. Fin kvalité och roliga annorlunda samarbeten. Rekommenderar varmast."

Första "berömmet" i raden.
Blomstrande hjärta? Hon är en hjärtlös bedragare.
Kvalité? Det heter kvalitet.
Samarbeten? Vad har hennes samarbeten med saken att göra?
Rekommenderar varmast? Rekommenderar varmt borde det stå, blir inte bättre av att välja ordet varmast - ser bara dumt ut.

Allt är bara jättekonstigt skrivet. Är det här vad My och hennes mäklarkompis kom fram till under sin akuta dejt när My var sååå sjuk?
💩🌵💋
Citera
2023-11-25, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappySnowman
Det går inte så jättebra nu på Hitta.

https://postimg.cc/jDLPK35B
Hennes fiffiga idé slog nu Backfire 🔥🔥🔥
Citera
2023-11-25, 16:19
Medlem
TPLs avatar
My själv (?) var först ut.
Vadå kundbemötande? Är det ett bra kundbemötande att be folk rotera på kaktusar, att håna funktionsnedsatta och att blocka alla som inte stryker medhårs och fjäskar?

"Mys Blommor har den bästa kvaliteten på blommor jag någonsin tidigare haft! Och vilket kundbemötande"

#jourhavande_florist #desperat #sjungerpåsistaversen
Citera
2023-11-25, 16:39
Medlem
TPLs avatar
Det går bra nu My! 😂😂😂😂
Roliga kommentarer. Nu gäller det att få tag på flera så kallade "vänner" till My. Stenmark, fru Fylking, Åza B, Alban, fru Falsk, Florinskan, Walderinskan, Jobas, Bobby, Jimi, sjökexet, kroppkakemånglaren, CBD-Ullis och dom andra har inte synts till. Än.

"Otrevligt bemötande."
"Fruktansvärt oproffsigt"
"Det är mer prylar än blommor i butiken. Om jag behöver köpa glas är en blomaffär inte ett ställe jag vänder mig till. Svårt att ta sig fram utanför pga hur hon placerar ut allt möjligt inkl ett staket som skämmer hela området. Ser skräpigt ut."
" För mycket ”krimskrams” , väldigt dyrt, otrevligt bemötande"
" Ägaren av butiken beter sig vidrigt mot människor på internet, ruggigt otrevligt att se hur hon stalkar följare som kommenterar hennes sociala medier🌵. Kunden har alltid rätt är inte ägarens melodi. Det gäller att sitta ner i båten 🛶och vara ödmjuk, annars kommer butiken inte klara sig. Tycker att verksamheten är rörig och lockar inte till besök, snarare tvärtom"

#desperat #skyndafynda #hehe
Citera
2023-11-25, 16:42
Medlem
HappySnowmans avatar
Se där ja. Ett sanningens ord från Sandra. Väl skrivet. (Och det är inte ens jag! )

https://postimg.cc/3009tcF2

Undrar hur länge det dröjer innan Mys blommor försvinner från Hitta. se?
Citera
2023-11-25, 17:05
Avslutad
Citat:
Se där ja. Ett sanningens ord från Sandra. Väl skrivet. (Och det är inte ens jag! )

Ännu en missnöjd. https://www.hitta.se/mys+blommor/t%C3%A4by/cccmgqqyz
Citera
2023-11-25, 17:09
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Konstigt att My fixat den där sidan för 2 veckor sen och plötsligt under senaste dygnet radas det upp 12 omdömen. Är det inte konstigt att alla plötsligt har så mycket positivt att säga om My och hennes verksamhet? En berömde My 2 gånger för att höja betyget. Luktar skumt om det här. Men så typiskt My.
💩💋🌵
Jag säger inte emot dig men ifrågarsätter om man kan skriva typ 10 inlägg själv. Trodde inte det var tekniskt möjligt.
Citera
2023-11-25, 17:19
Medlem
TPLs avatar
Citat:

Ger det max 1 vecka.
Så pinsamt att hänvisa till en "hemsida" som i verkligheten är en blogg ihopsatt av en amatör som klippt och klistrat.

Från Hitta.se
"...samt krukor och fat av lokala hantverkare till stora urnor i keramik"

Senaste kommentaren
"En rörig och dyr butik. Kommer inte att bli några fler besök av mig då även ägarinnan var sur och snäsig mot mig"

Från Hitta.se
"Besök annars våra sociala medier och hemsida för inspiration och kontakt - Vi ser fram emot Ditt besök!"
Kontaktuppgifterna finns ju redan på Hitta.se. Försöker hon locka trafik till sitt Instagramkonto och den hemska "hemsidan"?

#varärallavänner #desperat
Senast redigerad av TPL 2023-11-25 kl. 17:35.
Citera
2023-11-25, 17:27
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Jag säger inte emot dig men ifrågarsätter om man kan skriva typ 10 inlägg själv. Trodde inte det var tekniskt möjligt.
10 har jag inte påstått heller.
Det var en kommentar som var en dublett men den extra försvann så jag tror inte att My eller nån av hennes "vänner" kan fylla kommentarsfältet med egna lovord.
Citera
2023-11-25, 17:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
10 har jag inte påstått heller.
Det var en kommentar som var en dublett men den extra försvann så jag tror inte att My eller nån av hennes "vänner" kan fylla kommentarsfältet med egna lovord.
My och fru Falsk sitter och skriver alla positiva omdömen. Det är jag övertygad om. Butiken blir ju överdrivet hyllad. Så ser inga omdömen ut som är äkta. Fru Falsk har en syster som kan vara med i spelet.
Citera
2023-11-25, 18:01
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
My och fru Falsk sitter och skriver alla positiva omdömen. Det är jag övertygad om. Butiken blir ju överdrivet hyllad. Så ser inga omdömen ut som är äkta. Fru Falsk har en syster som kan vara med i spelet.
Tror inte det. Såg nu att det krävs Bank-ID för att lämna omdöme så alla Mys kändiskompisar går ju bort där. Undrar var hon hittat alla dessa hängivna kunder?
🌵💋

#desperat #skyndafynda

🤩
Handelsträdgården har återuppstått!

"Har besökt butiken 2 gånger, en gång tidigt i våras och en gång nyligen. Första gången fick jag ett mycket proffsigt bemötande av kvinnan som jobbade då, tror inte att hon var ägaren. Butiken var då trevligt inredd med ett gott utbud av växer. När jag nyligen var i butiken kändes det som en annan butik. Väldigt rörigt och plottrigt och ett nonchalant bemötande av hon som jobbade: Inte samma som första gången. Jag vet inte om butiken bytt ägare men någonting har uppenbarligen skett med förändring till det sämre. Trist tycker jag."
Senast redigerad av TPL 2023-11-25 kl. 18:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in