2023-11-25, 19:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
😂😂😂 Det här blir bara värre och värre.
Om man går in på eniros sida för My's Blommor I Kalmar AB och väljer
🏠 Gå till hemsida
möts man av
"Webbplatsen är inte konfigurerad ännu
Webbplatsen du vill besöka är för tillfället inte tillgänglig då den inte ännu är konfigurerad på servern.
"

Jobas måste skärpa sig nu innan frun fattar humör. 💥
Det är lite MYcket nu, hur vågar han lämna henne själv med tillgång till wifi, när han drar på gig? Saker eskalerar, snabbare och snabbare🎡
Citera
2023-11-25, 19:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ja...gick det verkligen i kk på riktigt? Eller var det bara snyft för att få rubriker? Hon borde inte kunnat starta upp verksamheter så snabbt om hon nu hade gått i konkurs, eller? Är inte så kunnig inom det där, tyvärr
Det måste ha gått kk på riktigt. Jag tror man kan starta om ganska direkt. Men nytt aktiekapital måste betalas in.
Citera
2023-11-25, 19:40
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Det är hon som skriver in och presenterar sin butik. Ingen kollar om det stämmer. Adress är väl hitta.se som sköter. Vill man inte så skriver man ingenting. Kommentarerna skriver den som vill med sitt BankID. Bara efternamnets första bokstav är riktig. Förnamnet kan du ändra. Logga in på hitta.se och kolla runt lite.
Jag vet inte ens hur man loggar in där. Född under fel sekel.
Citat:
Adress och telefonnummer till Catalinatorget. Mys blommor hette väl det som gick i kk också.
Hon kan ha varit förutseende och startat ett par reservbolag innan hon konkade handelsträdgården. Kommer inte ihåg när aktiekapitalet ändrades till 25 tusen.
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ja...gick det verkligen i kk på riktigt? Eller var det bara snyft för att få rubriker? Hon borde inte kunnat starta upp verksamheter så snabbt om hon nu hade gått i konkurs, eller? Är inte så kunnig inom det där, tyvärr
Ingen förstår nåt av Mys svindlande affärer.

Hoppsan, där brann ett hus ner. Oj, nu fick jag 2 hus till, helt gratis. 💃
Citera
2023-11-25, 19:44
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Det måste ha gått kk på riktigt. Jag tror man kan starta om ganska direkt. Men nytt aktiekapital måste betalas in.
Hennes nuvarande startade väl 2010?

"Bolagsform Aktiebolag
F-Skatt Registrerad
Moms Registrerad i Momsregistret
Registreringsår 2010
"
Citera
2023-11-25, 19:50
Avslutad
Citat:
Jag vet inte ens hur man loggar in där. Född under fel sekel.

Hon kan ha varit förutseende och startat ett par reservbolag innan hon konkade handelsträdgården. Kommer inte ihåg när aktiekapitalet ändrades till 25 tusen.

Ingen förstår nåt av Mys svindlande affärer.

Hoppsan, där brann ett hus ner. Oj, nu fick jag 2 hus till, helt gratis. 💃
Det är verkligen otroligt. Hus som brinner ner och hus som dyker upp. Likadant med hennes bilar. Dom brinner upp och efter ett tag står dom på parkeringen igen. Och själv ligger hon för döden och rätt vad det är är hon på benen igen och köper en gymnastiksal och en butik på Catalinatorget. 🤔
Senast redigerad av Tova. 2023-11-25 kl. 19:59.
Citera
2023-11-25, 20:05
Medlem
Då var det dags för ett helt självklart reklam inlägg för något event. Men här behöver såklart My inte skriva att det är reklam för My vet ju hur sådant här fungerar...
Citera
2023-11-25, 20:58
Medlem
TPLs avatar
Nu är jag inte florist men har ändå lyckats snappa upp ett och annat när det gäller dukning och bordsdekoration.
Man ska kunna se övriga gäster, inte en jättekvast med blommor. Jag har aldrig varit på middagar eller luncher, finare och halvfina, där sikten skyms av ett jättelikt blomsterarrangemang. Buh så dåligt!
https://cdn.instanavigation.com/?aHR0cHM6Ly9zY29udGVudC1oZWwzLTEuY2RuaW5zdGFncmFtL mNvbS92L3Q1MS4yODg1LTE1LzQwNDA0MDQ4OV8yMzMxNzUyNjY 0NjA2ODFfNDQ2ODI5NDkxNTQ0NTI3MDQ0NV9uLmpwZz9zdHA9Z HN0LWpwZ19lMzVfcDEwODB4MTA4MCZfbmNfaHQ9c2NvbnRlbnQ taGVsMy0xLmNkbmluc3RhZ3JhbS5jb20mX25jX2NhdD0xMDkmX 25jX29oYz1qSTRLc1FFY1BuUUFYOWV3S0ZEJmVkbT1BSGxmWkh 3QkFBQUEmY2NiPTctNSZvaD0wMF9BZkFVQUZiUmNRQmlocll3S mwyd2xZdjZ3bkp6ZnVQR29LNWozZTh1ZmthbkZRJm9lPTY1NjN FQUE5Jl9uY19zaWQ9ZDhkMDJi

Tomtegröt och glass byggde denna kropp. 🤭
Observera "pakethållaren" där bak. Slarvigt av doktor Tuwe.
https://cdn.instanavigation.com/?aHR0cHM6Ly9zY29udGVudC1oZWwzLTEuY2RuaW5zdGFncmFtL mNvbS92L3Q1MS4yODg1LTE1LzQwNDA2NzAzMV8zMDMxOTg3MzY wMTMxODJfMjQ5NzQ1NzAxNDI3OTc5NjQ2NF9uLmpwZz9zdHA9Z HN0LWpwZ19lMTUmX25jX2h0PXNjb250ZW50LWhlbDMtMS5jZG5 pbnN0YWdyYW0uY29tJl9uY19jYXQ9MTEwJl9uY19vaGM9Y041Q 1FJQUNPR2tBWDhCZFg0RSZlZG09QUhsZlpId0JBQUFBJmNjYj0 3LTUmb2g9MDBfQWZEOW1kZ3FUSHJPTmQ2RGh2eHJ2aGYzaGYzW VNLMWlycUM0M21YeDdYMk1vdyZvZT02NTYzQ0U5RSZfbmNfc2l kPWQ4ZDAyYg==

Hyllningskören på Hitta.se har tystnat. Vad hände? Slut på kompisar?
Senast redigerad av TPL 2023-11-25 kl. 21:06.
Citera
2023-11-25, 21:42
Avslutad
Citat:
Nu är jag inte florist men har ändå lyckats snappa upp ett och annat när det gäller dukning och bordsdekoration.
Man ska kunna se övriga gäster, inte en jättekvast med blommor. Jag har aldrig varit på middagar eller luncher, finare och halvfina, där sikten skyms av ett jättelikt blomsterarrangemang. Buh så dåligt!
https://cdn.instanavigation.com/?aHR0cHM6Ly9zY29udGVudC1oZWwzLTEuY2RuaW5zdGFncmFtL mNvbS92L3Q1MS4yODg1LTE1LzQwNDA0MDQ4OV8yMzMxNzUyNjY 0NjA2ODFfNDQ2ODI5NDkxNTQ0NTI3MDQ0NV9uLmpwZz9zdHA9Z HN0LWpwZ19lMzVfcDEwODB4MTA4MCZfbmNfaHQ9c2NvbnRlbnQ taGVsMy0xLmNkbmluc3RhZ3JhbS5jb20mX25jX2NhdD0xMDkmX 25jX29oYz1qSTRLc1FFY1BuUUFYOWV3S0ZEJmVkbT1BSGxmWkh 3QkFBQUEmY2NiPTctNSZvaD0wMF9BZkFVQUZiUmNRQmlocll3S mwyd2xZdjZ3bkp6ZnVQR29LNWozZTh1ZmthbkZRJm9lPTY1NjN FQUE5Jl9uY19zaWQ9ZDhkMDJi

Tomtegröt och glass byggde denna kropp. 🤭
Observera "pakethållaren" där bak. Slarvigt av doktor Tuwe.
https://cdn.instanavigation.com/?aHR0cHM6Ly9zY29udGVudC1oZWwzLTEuY2RuaW5zdGFncmFtL mNvbS92L3Q1MS4yODg1LTE1LzQwNDA2NzAzMV8zMDMxOTg3MzY wMTMxODJfMjQ5NzQ1NzAxNDI3OTc5NjQ2NF9uLmpwZz9zdHA9Z HN0LWpwZ19lMTUmX25jX2h0PXNjb250ZW50LWhlbDMtMS5jZG5 pbnN0YWdyYW0uY29tJl9uY19jYXQ9MTEwJl9uY19vaGM9Y041Q 1FJQUNPR2tBWDhCZFg0RSZlZG09QUhsZlpId0JBQUFBJmNjYj0 3LTUmb2g9MDBfQWZEOW1kZ3FUSHJPTmQ2RGh2eHJ2aGYzaGYzW VNLMWlycUM0M21YeDdYMk1vdyZvZT02NTYzQ0U5RSZfbmNfc2l kPWQ4ZDAyYg==

Hyllningskören på Hitta.se har tystnat. Vad hände? Slut på kompisar?
Är det synsams julfest hon sätter kvastar hos? Den personalen har nog bra glasögon så dom borde kunna se en skymt av personen mittemot. Men kvasten är i hösta laget på en fest där folk kanske inte har så bra glasögon. Kim Kardashian minskar ju ner sin röv nu. Så snart ska allas bakdelar bli mer normala. Få se om hon drar till Doktor Tuwe och bygger om formen på sin hylla.
Citera
2023-11-25, 21:46
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AEVO
Då var det dags för ett helt självklart reklam inlägg för något event. Men här behöver såklart My inte skriva att det är reklam för My vet ju hur sådant här fungerar...
Men snälla rara... Det är som om den senaste tidens rabalder inte har existerat. Hur många gånger har hon varit uppe till diskussion hos Bloggbevakning nu?

https://postimg.cc/mzMjfX5R
https://postimg.cc/n9p48HmY

My, förklara för mig exakt VARFÖR detta inte ska reklammärkas???
Citera
2023-11-25, 22:19
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappySnowman
Men snälla rara... Det är som om den senaste tidens rabalder inte har existerat. Hur många gånger har hon varit uppe till diskussion hos Bloggbevakning nu?

https://postimg.cc/mzMjfX5R
https://postimg.cc/n9p48HmY

My, förklara för mig exakt VARFÖR detta inte ska reklammärkas???
"mys_blommor
Jag tillsammans med @mys_blommor skapar vackra blomsterdekorationer som även dessa kommer att finnas på plats under utställningen!
Vi bjuder på glögg och tilltugg 🍷
Mys blommor kommer att ha mängder av erbjudanden och vi ser fram emot att fira in första advents helgen tillsammans med er som besöker oss 🕯️
- Välkomna till Hägernässtrand!
"

Det är mer än 1 vecka till första advent och bordet är dukat redan. Gissar att vattnet i vaserna luktar innan dess.

Såg att den där konstnären skrev
"En vecka kvar till vernissagen på @hagernasstrandsgalleri.se Målar på som tusan och hoppas at..."

Vad är det där för jävla hafs och slarvgrupp? En kluddar ihop konstiga tavlor, en annan plockar ihop lite på-väg-att-vissna-blommor i stora kvastar.
Citera
2023-11-26, 09:47
Avslutad
Citat:
"mys_blommor
Jag tillsammans med @mys_blommor skapar vackra blomsterdekorationer som även dessa kommer att finnas på plats under utställningen!
Vi bjuder på glögg och tilltugg 🍷
Mys blommor kommer att ha mängder av erbjudanden och vi ser fram emot att fira in första advents helgen tillsammans med er som besöker oss 🕯️
- Välkomna till Hägernässtrand!
"

Det är mer än 1 vecka till första advent och bordet är dukat redan. Gissar att vattnet i vaserna luktar innan dess.

Såg att den där konstnären skrev
"En vecka kvar till vernissagen på @hagernasstrandsgalleri.se Målar på som tusan och hoppas at..."

Vad är det där för jävla hafs och slarvgrupp? En kluddar ihop konstiga tavlor, en annan plockar ihop lite på-väg-att-vissna-blommor i stora kvastar.
Bordet är dukat och blommor i vasen. En hel vecka innan eventet. Jo, jag tackar jag 😁🤔🤣
Citera
2023-11-26, 09:48
Medlem
Citat:
Är det synsams julfest hon sätter kvastar hos? Den personalen har nog bra glasögon så dom borde kunna se en skymt av personen mittemot. Men kvasten är i hösta laget på en fest där folk kanske inte har så bra glasögon. Kim Kardashian minskar ju ner sin röv nu. Så snart ska allas bakdelar bli mer normala. Få se om hon drar till Doktor Tuwe och bygger om formen på sin hylla.

En ’florist’ som inte ens vet att blommor på bord med sittande gäster ????????!!!!!!!!!! Som någon redan påtalat, det ska vara låga blommor. Man har ALDRIG blommor på det sättet hon gör. Aldrig. Jävla pajas My.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in