2023-11-25, 13:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://ibb.co/pRqXxQY
Det rasslar in omdömen, pontan är mycket nöjd som företagskund...

Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Så genomskinligt. Vad är det för jävla kratta som skrivit texten? 🙈 Jag skäms å den personens vägnar.
Ett omdöme har hon inte skrivit själv. Det enda som stämmer. https://postimg.cc/Z9g0TDQV
Citera
2023-11-25, 14:02
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Ett omdöme har hon inte skrivit själv. Det enda som stämmer. https://postimg.cc/Z9g0TDQV
Hur ska hon hinna med nu att städa både kommentarsfältet på Instagram och den här betygssidan på hitta.
Kordinatorn får jobba hårt.

My som ofta skryter om sin otroliga förmåga att organisera och planera - varför är det först nu den här sidan dykt upp? Verkar lite desperat. 🌵💋
#kramkram #knasboll
Citera
2023-11-25, 14:12
Medlem
TPLs avatar
"23 November 2023 20:13:58

Jonas & My 23 / 11 ~ 2022 Idag för ett år sedan gifte vi oss @jonaswesslander 💍 🖤 Våran första bröllopsdag Vi samlade delar av närmaste familj och några få vänner. Ett litet intimt bröllop. Åre. Fjällen. Lugnet. Snön. Vi hade @buustamonsfjallgard för oss själva och Lotta med personal gjorde allt och lite till för att skapa en oförglömlig dag på vårat absoluta favorit ställe, Buustamon Fjällgård Minnena från denna dag kommer jag böra med för alltid. Doften från kyrkan. Ljudet av barnvagnen och jublande vänner. Skratten med @mirjavirginia som skapade oförflömliga bilder. Paniken från resan i snöstorm påvägen upp. Körde i diket med bussen och fick klättra sista biten upp för berget med hundarna, brudklänning och det vi kunde bära. Mitt i natten såklart. Jag skrattade hela vägen och Jonas var inte lika glad 🤣 Telefonen dejten med @sara_kalmar som tack vare @millapersson var med live via kameran på självaste vigseln. Som via telefonen var mitt stöd när jag gjorde mig iordning hos frisören. @jimibennet som stod vid min sida vid altaret tillsamman med @dralbanofficial och Lilleman som ledde mig genom alltargången och ”gav bort mig” till Jonas som han sa. Nervositeten. Spänningen. När jag och Jonas körde fotografering med ”the first look” innan själva vigseln höll på att frysa ihjäl och glömde först bort brudbuketten 😂 @sjokexetse filmade och den ”riktiga” filmen för oss och familjen får mig att gråta av glädje och skratta åt alla talen vid middagen. Samma sak varje gång jag tittar 🙏🏻 Tobbe hjälpte oss att skapa denna video med glimtar av det vi kände vi ville dela med oss utav till er Instagram & blogg vänner ☺️ Resten är för privat. Vi spenderade tre dagar med människor som vi på olika sätt älskar och ligger oss varmt om hjärtat ❤️ Att alla tog sig upp hela vägen till Åre från olika delar av landet betydde så obeskrivligt mycket 🏔️ Det var komplicerade resor och krävde planering och logistik Tack till alla inblandande ❤️ Jag saknar er alla som jag träffar alldeles för sällan sedan jag skaffade butik igen 🤣 Ge mig några månader sen är strukturen satt och mitt sociala liv tillbaka. Så ge inte upp hoppet snart är jag back on track👊🏻
"

"Ljudet av barnvagnen" - det ljudet vill jag också höra... 👂
😴😴😴😴😴

Inga kroppkakor i dag?
Senast redigerad av TPL 2023-11-25 kl. 14:16.
Citera
2023-11-25, 14:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Tror hon är tokig nu. På riktigt alltså. Inte bara som man uttrycker sig ibland. Hittade en kommentar som hon skrivit hos någon som ifrågasatte henne https://postimg.cc/JDJ3dW4c
Återigen dyker lågvattenmärket till min bekanta upp i mitt minne. Där min bekanta gav saklig information om regelverket kring cbd-olja, My skickade till slut ljudfiler privat varvid min bekanta informerade om att h*n inte kan lyssna på dem då h*n är döv … och då svarade My med gapflabbande text och emojis och ytterligare ljudfiler. Det säger så mycket om vilken typ av människa detta handlar om.
Citera
2023-11-25, 14:34
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
😂😂 Vilken kund skriver att en butik har roliga annorlunda samarbeten???
Möjligen att butiken har ett bra utbud.
Lyser My Martens om samtliga kommentarer.

Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://ibb.co/pRqXxQY
Det rasslar in omdömen, pontan är mycket nöjd som företagskund...
Det går inte så jättebra nu på Hitta.

https://postimg.cc/jDLPK35B
Citera
2023-11-25, 14:40
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Återigen dyker lågvattenmärket till min bekanta upp i mitt minne. Där min bekanta gav saklig information om regelverket kring cbd-olja, My skickade till slut ljudfiler privat varvid min bekanta informerade om att h*n inte kan lyssna på dem då h*n är döv … och då svarade My med gapflabbande text och emojis och ytterligare ljudfiler. Det säger så mycket om vilken typ av människa detta handlar om.
Lågvattenmärke var ordet! Den här händelsen får aldrig glömmas bort, bra om den återkommer som påminnelse ibland. Känner med din vän. Vet man vad My sa på de där ljudfilerna?
Citera
2023-11-25, 14:41
Medlem
TPLs avatar
"Varmt välkomna till Mys Blommor - Vackra blommor för alla tillfällen!

Hos oss kliver du alltid in i en välfylld, hemtrevlig blomsterbutik med fokus på just blommor! Vi strävar alltid efter att ha ett brett sortiment med hög kvalitet. Vi utför alla slags blomsterarrangemang för vardag, fest och sorg, oavsett om du som beställare är privatperson, företag eller organisation. Vi kan också hjälpa dig med blomsterleveranser, blomsterprenumerationer och har stort sortimentet av trädgårds och utomhus växter under plantsäsong vår – höst.

I butiken hittar du också ett fint handplockat utbud av allt från små presenter, ljuslyktor, chokladpraliner, te, inredning samt krukor och fat av lokala hantverkare till stora urnor i keramik.

Varmt Välkommen förbi vår butik för inspiration, spontanshopping eller för att planera nästa stora event. Besök annars våra sociala medier och hemsida för inspiration och kontakt - Vi ser fram emot Ditt besök!
"

Hela texten är så extremt amatörmässig. VEM har skrivit den där smörjan? Mys lilla privata mäklare? Jobas? Alban?
"Besök annars våra sociala medier och hemsida " 😂😂😂😂😂
Citera
2023-11-25, 15:03
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
😂😂 Vilken kund skriver att en butik har roliga annorlunda samarbeten???
Möjligen att butiken har ett bra utbud.
Lyser My Martens om samtliga kommentarer.
Jag tror inte det är möjligt att skriva fler än en kommentar eftersom man måste bekräfta med Bank-ID. Å andra sidan är jag helt övertygad om att My har bett vänner och bekanta att göra detta.
Rätta mig gärna om jag har fel.
Citera
2023-11-25, 15:12
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Jag tror inte det är möjligt att skriva fler än en kommentar eftersom man måste bekräfta med Bank-ID. Å andra sidan är jag helt övertygad om att My har bett vänner och bekanta att göra detta.
Konstigt att My fixat den där sidan för 2 veckor sen och plötsligt under senaste dygnet radas det upp 12 omdömen. Är det inte konstigt att alla plötsligt har så mycket positivt att säga om My och hennes verksamhet? En berömde My 2 gånger för att höja betyget. Luktar skumt om det här. Men så typiskt My.
💩💋🌵
Citera
2023-11-25, 15:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HappySnowman
Lågvattenmärke var ordet! Den här händelsen får aldrig glömmas bort, bra om den återkommer som påminnelse ibland. Känner med din vän. Vet man vad My sa på de där ljudfilerna?
Den första började med nåt sånt där klapp-på-huvudet-epitet typ ”lilla gumman” eller nåt sånt och så var det ungefär samma som hon skrivit i sitt kommentarsfältet att ”jag litar på vad företaget själv säger såklart”. Sen fick jag dumpar som visade att hon skickat typ tio stycken men ingen lyssnade på resterande så vitt jag vet, min bekanta blockade och har inte kvar sin instagram.
Citera
2023-11-25, 15:20
Avslutad
Citat:

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Varmt välkomna till Mys Blommor - Vackra blommor för alla tillfällen!

Hos oss kliver du alltid in i en välfylld, hemtrevlig blomsterbutik med fokus på just blommor! Vi strävar alltid efter att ha ett brett sortiment med hög kvalitet. Vi utför alla slags blomsterarrangemang för vardag, fest och sorg, oavsett om du som beställare är privatperson, företag eller organisation. Vi kan också hjälpa dig med blomsterleveranser, blomsterprenumerationer och har stort sortimentet av trädgårds och utomhus växter under plantsäsong vår – höst.

I butiken hittar du också ett fint handplockat utbud av allt från små presenter, ljuslyktor, chokladpraliner, te, inredning samt krukor och fat av lokala hantverkare till stora urnor i keramik.

Varmt Välkommen förbi vår butik för inspiration, spontanshopping eller för att planera nästa stora event. Besök annars våra sociala medier och hemsida för inspiration och kontakt - Vi ser fram emot Ditt besök!
"

Hela texten är så extremt amatörmässig. VEM har skrivit den där smörjan? Mys lilla privata mäklare? Jobas? Alban?
"Besök annars våra sociala medier och hemsida " 😂😂😂😂😂

Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Det är otroligt hur många som hittat till "butiken" och ger fantastiska betyg
Citera
2023-11-25, 15:27
Medlem
TPLs avatar
Citat:

"Mys Blommor har betygsatts av 14 personer varav 14 även lämnat en kommentar."
Hur har alla plötsligt hittat den där sidan? Verkar vara minutiöst planerat, orkestrerat av My. Hur många vänner har hon och får alla som skriver nåt positivt en Orchide eller ett doftljus som tack?

Jag hade aldrig känt till sidan om det inte vore för den här tråden. Så alla som strösslar beröm för Mys verksamhet hänger här. Inte konstigt att tråden är välbesökt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in