• 1
  • 2
2016-07-26, 19:25
Medlem
Jag vet ingenting, eller inte så mycket, om droger så vet inte om detta hamnade rätt. Min älskade pojkvän gick igår natt bort pga överdos av Ketamine. Jag själv tar inte droger eller så. Jag är mest nyfiken. Han är ganska tålig och har tagit detta (mot min vilja och jag och han har försökt få han att sluta) länge. Vad är en dödlig dos av Ketamine. Om man vill vara jävligt säker att man verkligen dör och inget annat av Ketamine hur mycket ska man ta? Vill också veta för han hade någorlunda koll på sitt intag så vill veta om det var en liten miss som tog hans liv eller om han ville dö. För vet hur mycket han hade innan och kan väga och se hur mycket som är kvar! Snälla håll god ton för jag är svag och jag har precis förlorat hela mitt liv. Jag lever fortfarande på hoppet att han mirakulöst ska vakna.
Citera
2016-07-26, 19:37
Moderator
Morfar-52s avatar
Flyttar

Centralstimulantia --> Hallucinogener
/Moderator
Citera
2016-07-26, 20:04
Medlem
man måste ta väldigt mycket för att dö av ketamin, flera gram i en spruta behövs. så det känns konstigt om han skulle ta så mycket av misstag tror jag. var det verkligen ketaminet han dog av? (kan läkaren avgöra det så fort utan prover?)

folk brukar dö av misstag när dom tar ketamin för dom däckar sen spyr dom i sömnen och kvävs av spyorna så detta kan ha hänt din pojkvän.

jag vet inte om andra droger kan vara livsfarliga tillsammans med ketamin isf kanske han hade tagit någon annan drog också, benso tex är farligt tillsammans med ketamin.

beklagar sorgen.
Senast redigerad av agggorius 2016-07-26 kl. 20:09.
Citera
2016-07-26, 20:33
Medlem
har kollat och det är i princip omöjlig att dö av ketamin-överdos så han måste dött av att han blanda det med någon annan drog eller dött av spyorna i sömnen. får väl se vad läkarna kommer fram till.
Citera
2016-07-26, 22:24
Medlem
Jag hittade ketamine 2gs påse men det var väldigt mycket kvar så han kan inte ha varit för påverkad av det. Hittade några nässprayer med något i jag inte vet vad det var men samma där var inte mycket taget av.
Jag vet inte än någonting, knappt vad som hände i slutet. Jag vill veta vad han dog av men ändå inte för jag vill inte tro på att han är död.
Citera
2016-07-26, 22:43
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gifflar
Jag hittade ketamine 2gs påse men det var väldigt mycket kvar så han kan inte ha varit för påverkad av det. Hittade några nässprayer med något i jag inte vet vad det var men samma där var inte mycket taget av.
Jag vet inte än någonting, knappt vad som hände i slutet. Jag vill veta vad han dog av men ändå inte för jag vill inte tro på att han är död.

Sålts nässprayer med olika RC fentanyler ett bra tag nu, kan mycket väl vara sånt skit du hittat . Är det nu det så undvik kontakt med vätska på huden då vissa varianter är mycket potenta. Är det riktigt ketamin han tagit ens ? marknadsförs ju olika RC ketamin varianter också. I dags läget har the tripp både en variant av ketamine + fentanyl. Låter mer som att det skulle vara en rc iaf. Ketamin har ganska hög tröskel för att dö. Om det enbart är ketamin inblandat dvs, ketamin blandat med andra downers etc är inte att rekommendera.
Citera
2016-07-26, 22:56
Medlem
Jo men tror det är fentanyl. Dessa nässprayer har han blandat med ketamine förut och det var såå lite av det jämfört med vad han tagit förut. Jag håller på att bli galen tror jag och får lust att ta allt själv och hoppas på det bästa att jag kommer till samma ställe som han är.
Citera
2016-07-26, 23:42
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Jo men tror det är fentanyl. Dessa nässprayer har han blandat med ketamine förut och det var såå lite av det jämfört med vad han tagit förut. Jag håller på att bli galen tror jag och får lust att ta allt själv och hoppas på det bästa att jag kommer till samma ställe som han är.

Ta inte ditt eget liv. Tråkigt att din pojkvän nu dött. Men du ska inte behöva göra det bara för han har gjort det. Livet kan fortfarande vara värt att leva. Och dö kommer du göra till slut ändå och det är bara onödigt att nu ta den lätta vägen ut och ta sitt liv.
Ja är det nån form av fentanyl i flaskorna så gissar iaf jag på att han blandat bägge och dött av det. Ganska rimlig förklaring till hur någon med ketamin i kroppen kan dö i alla fall.
Farligt att blanda dem sakerna ihop. Hur ser dessa nässprayer ut förresten? är det blåa eller transparenta flaskor? eller är dom bruna?
Citera
2016-07-27, 00:07
Medlem
nokos avatar
Tycker också att det verkar konstigt, måste vara en jävla massa gram ketamin som konsumeras för att man ska kolla.
Citera
2016-07-27, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Ta inte ditt eget liv. Tråkigt att din pojkvän nu dött. Men du ska inte behöva göra det bara för han har gjort det. Livet kan fortfarande vara värt att leva. Och dö kommer du göra till slut ändå och det är bara onödigt att nu ta den lätta vägen ut och ta sitt liv.
Ja är det nån form av fentanyl i flaskorna så gissar iaf jag på att han blandat bägge och dött av det. Ganska rimlig förklaring till hur någon med ketamin i kroppen kan dö i alla fall.
Farligt att blanda dem sakerna ihop. Hur ser dessa nässprayer ut förresten? är det blåa eller transparenta flaskor? eller är dom bruna?

Nej nej jag ska leva för honom. Om jag har tur lyckades vi bli gravida innan han dog. Jag ska leva för honom och hylla honom.
Men okej! Är fentanyl något man kan dö av av bara enbart fentanylen? Flaskorna var genomskinliga!
Citera
2016-07-27, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noko
Tycker också att det verkar konstigt, måste vara en jävla massa gram ketamin som konsumeras för att man ska kolla.

Okej men då måste han ha blandat och ..
Sneat? Var hemma första gången i våran lägenhet idag och allt är som orört så jag tror inte han dött hemma. Men vi har inte fått veta någonting alls. Ska åka och få se honom imorgon. Och försöka få ut någon information om någonting om min fina man.
Citera
2016-07-27, 19:31
Medlem
Citat:
Är fentanyl något man kan dö av av bara enbart fentanylen?
Absolut, det är det man menar att Prince dog av.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in