Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-07-24, 11:50
  #1
Avstängd
Det här ett hot mot reproduktionsrätten
att "dom" "kommer hit" å "tar tjejerna". Sanningen SD killar inte vill erkänna!
Det gör lite ont att se en blondin med perfekta käkben å s.k "ariskt utseende" Med en brun mulatt i barnvagnen! Självklart blir svenska killar lite stött eller när en neger säger han knullar på en svenne hora osv

Det är därför kvinnor nästan aldrig är rasister juueee
För nästan bara män är det och det handlar ALLTID om kvinnor inget annat

Antingen att kvinnorna blir våldtagna/Attackerade eller väljer bort svenska killar
oftast brukar rasister inte få ligga själva
Citera
2016-07-24, 11:53
  #2
Medlem
gurkmajjas avatar
Nej vi är rasister för att det är rätt och riktigt att vilja bevara ett välfungerande samhälle. Rasblandning må av många ses som icke önskvärt men är i praktiken inget stort problem.
Citera
2016-07-24, 11:54
  #3
Medlem
sasos avatar
känner många svenska män som är ihop med invandrartjejer
vad säger du om det?
Citera
2016-07-24, 11:56
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deedevlin
Det här ett hot mot reproduktionsrätten
att "dom" "kommer hit" å "tar tjejerna". Sanningen SD killar inte vill erkänna!
Det gör lite ont att se en blondin med perfekta käkben å s.k "ariskt utseende" Med en brun mulatt i barnvagnen! Självklart blir svenska killar lite stött eller när en neger säger han knullar på en svenne hora osv

Det är därför kvinnor nästan aldrig är rasister juueee
För nästan bara män är det och det handlar ALLTID om kvinnor inget annat

Antingen att kvinnorna blir våldtagna/Attackerade eller väljer bort svenska killar
oftast brukar rasister inte få ligga själva

Dina trådar handlar bara om stora negerkukar som spänner på blonda fittor. Släpp det för fan..
Citera
2016-07-24, 12:10
  #5
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
TS har rätt generellt.

Däremot så vet jag inte hur mycket det stämmer att "rasister inte får ligga". Det är kanske mer än önskan hos TS.

Men naturligtvis är det sorgligt att se en mulatt i barnvagnen och rasblandning.

Men det är däremot bara en utav en mängd anledningar att vara motståndare till massinvandringen.
Citera
2016-07-24, 12:32
  #6
Medlem
En tredjedel av alla män i Sverige röstar SD. Menar du att en tredjedel av män i Sverige inte får ligga?

Nej du, svenska män får ligga så det räcker. Det är babbar som oftast inte har en chans på vita tjejer. Väldigt få vita väljer araber och negrer som partners. Det är ju just av anledningen att brunt MENA smuts våldtar så mycket. Vissa kanske prövar på lite gung i djungeln nån gång i sitt liv men sen nöjer de sig nog med det exotiska. Finns såklart en liten del tjejer som knullar så mycket brunt att de drar upp andelen vit fitta babbarna får.

Men visst kan man prova på lite undermänniskofitta ibland. Har satt på en del somaliska tjejer de senaste åren. En med slöja. Rätt tråkiga i sängen är dem och man känner sig lite smutsig efteråt. Men att känna sig som en kolonisatör ibland är spännande.

När det kommer till avel så får man se det som att de vita kvinnorna som avlar ner sin avkomma några tiotusentals år i evolutionen själva är av den lägre kvaliten, annars hade de inte slösat bort sina gener så. Det är en positiv utrensning av skitgener från den vita genpoolen helt enkelt.
Citera
2016-07-24, 15:00
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Nej vi är rasister för att det är rätt och riktigt att vilja bevara ett välfungerande samhälle. Rasblandning må av många ses som icke önskvärt men är i praktiken inget stort problem.

Tro mig gurkmajja.. Rasblandning är ett större problem.
Citera
2016-07-24, 15:03
  #8
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorilla-Mannen
Tro mig gurkmajja.. Rasblandning är ett större problem.
Det står ju dig fritt att tycka, jag anser dock inte att det är det i Sverige i dagsläget. Hur många rasblandade par ser du egentligen? Hur många av dessa fortplantar sig sedan? Jag tror vi pratar promille. Till detta kommer det faktum som en tidigare klok användare skrev; det är oftast andrahandssorteringen som rasblandar så det är ingen genetisk förlust.
Citera
2016-07-24, 15:09
  #9
Medlem
När man läser om vad allt menadrägg håller på med i förorterna så är det ju inte konstigt att folk röstar på SD. För mig handlar det mest om massvåldtäkterna på mina svenska systrar som gör mest ont. Mena drägget är det största hotet mot demokratin och det är tråkigt att våra obildade politiker i Europa tagit in pesten och låter den spridas.
Citera
2016-07-24, 15:15
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Det står ju dig fritt att tycka, jag anser dock inte att det är det i Sverige i dagsläget. Hur många rasblandade par ser du egentligen? Hur många av dessa fortplantar sig sedan? Jag tror vi pratar promille. Till detta kommer det faktum som en tidigare klok användare skrev; det är oftast andrahandssorteringen som rasblandar så det är ingen genetisk förlust.

Men hur många rasblandade par kommer jag se om 10-15 år? Där är problemet. Du är naiv. Både över antalet just idag och vilka det faktiskt som gör det nu. Du kan se vilken vit medelklasstjej med hjärna, utbildning rasblanda fritt om 10-15 år då vita män har hamnat i minoritet i Sverige.
Citera
2016-07-24, 15:16
  #11
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorilla-Mannen
Men hur många rasblandade par kommer jag se om 10-15 år? Där är problemet. Du är naiv. Både över antalet just idag och vilka det faktiskt som gör det nu. Du kan se vilken vit medelklasstjej med hjärna, utbildning rasblanda fritt om 10-15 år då vita män har hamnat i minoritet i Sverige.
Jag tror faktiskt inte det. Kolla i USA ex vis. Även om det rasblandas i viss mån så är den övervägande majoriteten vita tillsammans med och bildar familj med andra vita.
Citera
2016-07-24, 15:33
  #12
Avstängd
Mertillens avatar
Tramsstart på tråden. Folkgrupperna vill ju segregera sig från varandra och gör det så gott de kan. Helst vill svenskarna slippa invandrarna än tvärtom.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback