Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Eller så var det helt enkelt en vettig pappa som inte ville ta risken att bli nedslagen.
Stålmannen är en seriefigur - du vet det va?
Dessutom rörde han ju inte dottern -- så vad skulle pappan ha tjänat på att ta ett fängelsestraff?
Och här dansar dumjäveln "över 56 000 sinnessjuka inlägg" micro113 in på sitt feta arsel. Då vet man att tråden är körd och aldrig kan räddas. Synd.
"Stålmannen är en seriefigur - du vet det va?"
Vad är det för sarkastisk ton din feta jävla kossa? Klart som fan att han skulle ha gett arabjäveln en fet knogmacka! Det är det enda språket de förstår. Våld och smärta. Det är bara att svensken, med dumjävlar som dig i spetsen, som inte fattat detta ännu. Du är antagligen för ful för att själv ha barn men hade du haft det hade du stått passivt och tittat på med ditt korkade grisansikte medan araben skrattande förlustat sig och onanerat mitt framför ansiktet på din dotter. Man mår fan illa...
Eller vänta! Hur skulle du kunna märka om din dotter blev skändad? Du har ju fullt upp med att skriva 56 000 hjärndöda inlägg på Flashback!
"Dessutom rörde han ju inte dottern -- så vad skulle pappan ha tjänat på att ta ett fängelsestraff?"
O herre min skapare... Din monumentala dumhet når återigen fullständigt episka proportioner. Just när man trodde att du inte längre kunde överträffa dig själv så presenterar du ett inlägg som är galaxer och ljusår värre än något du tidigare knackat ner med dina feta korvfingrar. Fantastiskt hur du utan att tveka det minsta glatt exponerar ditt ginnungagap av stendöd tomhet och okunskap för alla som läser här. Du är ett svart hål av bristande intellekt. Du är kunskapens antimateria.
Ok, jag svarar fast jag vet att du inte kommer att begripa:
Varför inte lägga lite glad-pack över ditt ansikte och sedan låta dessa araber skrattande rulla med sina svettiga pungkulor över dina ögon och läppar?
Jag menar... vafan...
(trumvirvel...)
de rör dig ju inte!!!
Hela Sverige är en skuta som snabbt glider ner i avgrunden.
Och det är sådana som
micro113 som står vid rodret.