• 1
  • 2
2016-07-23, 21:47
Medlem
LaScalas avatar
Det hjälper inte ens att ha pappa med sej numera. Dom blir fräckare och fräckare.

2016-07-23 16:22, Sedlighetsbrott, Täby
Ängsholmsbadet, Gribbylund. Ung man ofredar flickor.

Polis beordrades till badet efter uppgifter om att en ung man haft handen innanför badbyxorna och det såg ut som han onanerade samtidigt som han befann sig i närheten av anmälarens dotter. Förövaren var tillsammans med några andra yngre män.

Polispatrullen fick kontakt med två som drabbats och dessa pekade ut förövaren som fanns kvar på platsen.

Förundersökning avseende sexuellt ofredande inledd.

Organisation
Polisen Stockholms län
Nord
Citera
2016-07-23, 23:21
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Det hjälper inte ens att ha pappa med sej numera. Dom blir fräckare och fräckare.

Polis beordrades till badet efter uppgifter om att en ung man haft handen innanför badbyxorna och det såg ut som han onanerade samtidigt som han befann sig i närheten av anmälarens dotter. Förövaren var tillsammans med några andra yngre män.

Polispatrullen fick kontakt med två som drabbats och dessa pekade ut förövaren som fanns kvar på platsen.

Organisation
Polisen Stockholms län
Nord

Etnicitet behöver vi inte ens diskutera då vi alla vet redan.

Den stora frågan är varför fadern inte gjorde ett skit mot personen. Jag hade tappat besinningen om det hade varit min dotter och hade mer eller mindre dränkt det svinet.
Citera
2016-07-24, 00:57
Medlem
TorkelSnorkels avatar
Det badet ligger mitt i en rätt exklusiv villabebyggelse. Blir väl upprört i området om detta blir allmänt känt.

Beteendet tillsammans med påståendet att den misstänkte var tillsammans med andra unga män ger väl närmast associationer till nyanlända. Om det stämmer är frågan varifrån de kom.

Ligger väl inget flyktingboende i närheten, eller? Täby Park Hotel?
Citera
2016-07-24, 01:07
Medlem
Det ska tydligen ligga ett hem för ensamkommande i gribbylund, sen så har vi park hotell som sagt var
Citera
2016-07-24, 01:14
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slitet-Golv
Etnicitet behöver vi inte ens diskutera då vi alla vet redan.

Den stora frågan är varför fadern inte gjorde ett skit mot personen. Jag hade tappat besinningen om det hade varit min dotter och hade mer eller mindre dränkt det svinet.

Därför att svensken är kuvad, rädd och undergiven.

Rädslan för att hängas ut som rasist i media är stark. Så stark att man inte ingriper när man ser sin egen dotter skändas av skrattande och onanerande mena-hanar.
Citera
2016-07-24, 01:16
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Därför att svensken är kuvad och undergiven.

Rädslan för att hängas ut som rasist i media är stark. Så stark att man inte ingriper när man ser sin egen dotter skändas av skrattande och onanerande mena-hanar.
Eller så var det helt enkelt en vettig pappa som inte ville ta risken att bli nedslagen.

Stålmannen är en seriefigur - du vet det va?

Dessutom rörde han ju inte dottern -- så vad skulle pappan ha tjänat på att ta ett fängelsestraff?
Citera
2016-07-24, 01:36
Medlem
BallsMans avatar
Vettig och vettig... beror ju på.

Avbröt pappan brottet utan våld, bra.
Behövde pappan ha använt våld för att avbryta brottet, helt okej.
Citera
2016-07-24, 02:03
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Eller så var det helt enkelt en vettig pappa som inte ville ta risken att bli nedslagen.

Stålmannen är en seriefigur - du vet det va?

Dessutom rörde han ju inte dottern -- så vad skulle pappan ha tjänat på att ta ett fängelsestraff?

Och här dansar dumjäveln "över 56 000 sinnessjuka inlägg" micro113 in på sitt feta arsel. Då vet man att tråden är körd och aldrig kan räddas. Synd.

"Stålmannen är en seriefigur - du vet det va?"

Vad är det för sarkastisk ton din feta jävla kossa? Klart som fan att han skulle ha gett arabjäveln en fet knogmacka! Det är det enda språket de förstår. Våld och smärta. Det är bara att svensken, med dumjävlar som dig i spetsen, som inte fattat detta ännu. Du är antagligen för ful för att själv ha barn men hade du haft det hade du stått passivt och tittat på med ditt korkade grisansikte medan araben skrattande förlustat sig och onanerat mitt framför ansiktet på din dotter. Man mår fan illa...

Eller vänta! Hur skulle du kunna märka om din dotter blev skändad? Du har ju fullt upp med att skriva 56 000 hjärndöda inlägg på Flashback!

"Dessutom rörde han ju inte dottern -- så vad skulle pappan ha tjänat på att ta ett fängelsestraff?"

O herre min skapare... Din monumentala dumhet når återigen fullständigt episka proportioner. Just när man trodde att du inte längre kunde överträffa dig själv så presenterar du ett inlägg som är galaxer och ljusår värre än något du tidigare knackat ner med dina feta korvfingrar. Fantastiskt hur du utan att tveka det minsta glatt exponerar ditt ginnungagap av stendöd tomhet och okunskap för alla som läser här. Du är ett svart hål av bristande intellekt. Du är kunskapens antimateria.

Ok, jag svarar fast jag vet att du inte kommer att begripa:

Varför inte lägga lite glad-pack över ditt ansikte och sedan låta dessa araber skrattande rulla med sina svettiga pungkulor över dina ögon och läppar?

Jag menar... vafan...

(trumvirvel...)

de rör dig ju inte!!!

Hela Sverige är en skuta som snabbt glider ner i avgrunden.

Och det är sådana som micro113 som står vid rodret.
Senast redigerad av Nordanvindarna 2016-07-24 kl. 02:09.
Citera
2016-07-24, 02:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Bla Bla bla
Du hade alltså inget vettigt att säga - okej.

Återigen - killen i fråga rörde inte vid dottern, han hade handen innanför sin egen byxa. Endast en idiot så skulle ta ett fängelsestraff för det och lämna sin dotter oskyddad ..

Du framstår dock som en klassisk idiot - så att du inte greppar det är ju fullt förståeligt.
Citera
2016-07-24, 02:10
Medlem
BallsMans avatar
Lagen är ju inte glasklar, men inte heller helt slätstruken....

<<
En gärning som någon begår i nödvärn utgör brott endast om den med hänsyn till angreppets
beskaffenhet, det angripnas betydelse och omständigheterna i övrigt är uppenbart oförsvarlig

Rätt till nödvärn föreligger mot
1. ett påbörjat eller överhängande brottsligt angrepp på person eller egendom,
2. den som med våld eller hot om våld eller på annat sätt hindrar att egendom återtas på bar
gärning,
3. den som olovligen trängt in i eller försöker tränga in i rum, hus, gård eller fartyg, eller
4. den som vägrar att lämna en bostad efter tillsägelse

>>

.. så skall ju nödvärnet vara i hyfsad proportion till brottet också.. annars blir det som micro skrev, rättsliga påföljder.
Citera
2016-07-24, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala

Organisation
Polisen Stockholms län
Nord

Okej, en ung man har haft handen innanför badbrallorna, och det "såg ut" som om han onanerade.
Citera
2016-07-24, 02:33
Medlem
BallsMans avatar
Citat:
Det är ingen idé.

Nu har micro113 redan börjat tjafsa sönder tråden och eftersom hon har ett sjukligt behov av att posta så kommer hon fortsätta tills tråden kollapsat.

Lagar och rättsväsende är för övrigt inte avpassat till ett samhälle där det ständigt dansar omkring onanerande araber som skrattande ser som sin huvuduppgift att sticka upp sina penisar i våra döttrars ansikten.

Fängelse om du sätter en knogmacka på underläppen på ett skäggbarn som onanerat framför ansiktet på din dotter? Tveksamt.

Men visst, om sådana som micro113 får bestämma blir det ju fängelse, det har hon ju redan bestämt sig för. Och visst det finns gott om personer i det här landet, inklusive i rättsväsendet, som är lika sjuka i huvudet som hon.

Jodå, står klart och tydligt att man får avbryta ett påbörjat/pågående brott.

Det som står ovanför den textraden påtalar ju att pappan här inte hade gjort något brottsligt om han avbrutit brottet på ett 'proportionerligt våldsamt vis'.

<<
Men lagen sätter också gränser för hur du får försvara dessa intressen. Du får i grund och botten
inte göra mer ont än det onda du försöker förhindra.
>>

Sexualbrott är naturligtvis allvarliga, och jag antar att de skall bemötas allvarligt, då man fredar sig från sådana.

Vad mirco113 tycker, skiter jag i, det intressanta här är ju vad fäder framöver kan applicera vid den här typen av brott, inte sant?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in