Citat:
Ursprungligen postat av
rubin22
Jag själv skulle definitivt inte vilja ha mer med min son att göra. Och aldrig i världen bo kvar i huset där allt hände!
Jag har svårt att tro att modern inte fattar att han är mördaren. Detta är dysfunktionell familj, allt tyder på det.
Att mamman dessutom går ut med i intervjuer att sonen är oskyldig är än sjukare. Jävla kärring! Usch!
Jag tror ju att jag skulle göra som dig men man upptäcker nog att det inte går att fly ifrån sina tankar eller glömma. För en normal person tror jag nästan att det är värre att vara förälder till en gm än förälder till offret.
Offrets anhörigas sorg är ju ren, de kan minnas sin anhöriga med stolthet och glädje och de anhöriga har omgivningens sympati. Som anhörig till en gm så har man ju också förlorat någon men man skäms väl samtidigt något fruktansvärt även om man själv inte har någon skuld. Det blir kanske omöjligt att försöka minnas det lilla barnet utan att känna ilska och skam och jag tror att mitt liv skulle vara förstört för alltid hur långt jag än flyttade eller försökte glömma.
Nu kanske mamman inte är normal och kanske sonen har ärvt sin galenskap från henne så hon inte skäms? Då är det ju en annan sak.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sailormoon1983
Vem är det Bambikill skriver om som är kuf och 3år yngre som alla tjejer är rädda för.
Det står på sidan 417.
Ett gammalt inlägg som citerats.
Var det inte ett inlägg för att grumla vattnen och sprida osäkerhet om vem som är gm?
Citat:
Ursprungligen postat av
MissDecibella
Är det inte så att man gärna använder sig av uttrycken/orden som GM själv använder? Dvs då ”runka” ist för ”onanera” här. Syns ju även under förhör i FUP osv.
Tror jag har läst det någonstans, men är inte 💯.
Ok, jag har ingen aning, tyckte bara spontant att det låter lite märkligt att det i seriösa sammanhang talas så där men det beror nog bara på att jag själv har lite svårt att snacka på det sättet.