2016-07-19, 17:13
Medlem
Gameplayers avatar
Jag testade XR General när det kom ut och var skeptisk till en början. Med tiden började jag dock gilla det. Det är nästan godare än vanlig General portion faktiskt. Sen finns ju Göteborgs rape men har aldrig varit en stor fan av detta snus... När XR Grov kom kändes det dock som en riktig hit. Det smakar som Grov portion men är billigare.

Nu med tiden har jag nog kommit fram till att XR General är godast trots allt. XR Grov tvåa. Vad tycker ni?
Citera
2016-07-19, 18:10
Bannlyst
(FB) Den stora snusrecensionstråden
Citera
2016-07-19, 18:37
Medlem
Herblaws avatar
Det ända som skiljer sig är påsens utformning. XR Rape = Rape regular. Så förstår inte din frågeställning riktigt.
Citera
2016-07-19, 23:38
Medlem
Gameplayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herblaw
Det ända som skiljer sig är påsens utformning. XR Rape = Rape regular. Så förstår inte din frågeställning riktigt.

Nja, det ska inte vara helt samma då XR Rape lär innehålla växtfibrer och rinner därför mindre. Priset är ju också lägre.
Citera
2016-07-24, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gameplayer
Nja, det ska inte vara helt samma då XR Rape lär innehålla växtfibrer och rinner därför mindre. Priset är ju också lägre.

Du har säkert rätt i det du skriver, men att priset är lägre behöver inte betyda något i det fallet då innehållet i XR-dosan är mindre. 16,8 gram i XR kontra 21,6 gram i vanliga rapé.
Citera
2016-07-24, 17:59
Medlem
Jag har nu på senaste börjat gilla General XR. Testade Rapé XR o det var inget hit enligt mig, jag gillar iof inte Rapé överhuvudtaget.
Citera
2016-08-04, 16:02
Medlem
-Zex-s avatar
General XR är väl en av dom enda portionssnus jag klarar av att snusa. Väntar än på Ettan XR..
Citera
2016-08-29, 11:16
Bannlyst
Rapén är lätt godast där. Snusar dock sällan XR, finner den inte smidig på något sätt alls.
Citera
2016-09-01, 21:23
Medlem
idiamindadas avatar
Jag inbillar mig att XR ger ifrån sig mindre vitamin N under en längre tid. Vanlig portion tjongar på betydligt hårdare. Jag har kapat mitt snuskonto till en bråkdel. Innan mulade jag in 1,5 dosor lös om dagen, med XR blir det en dosa på tre dagar.
Citera
2016-09-04, 07:50
Medlem
Stormakts avatar
Föredrar general eller grov XR. Har dock på senare tid börjat snusa white av nån orsak och då är ju general xr white extra stark given
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in