Citat:
Ursprungligen postat av
Calogero
Nog för att Higuain alltid sett lite plufsig ut, men börjar det inte bli lite väl mycket under hakan nu?
https://mobile.twitter.com/juventusfcen/status/758586185912639488/photo/1
Tänk hur vass han hade kunnat bli med några kilo mindre på kroppen.
Italienare har ju en vana att käka kaffebröd till frukost ihop med kaffe. Higuain är väl förälskad i bakelser och kör dubbel espresso på morgonkvisten

Har hört av flera att det är vanligt där nämligen att det är mer någon sötsak till frukost och inte mackor, flingor , musli o.s.v som vi är vana vid.
Sedan håller jag med om Lazio, ser inte storheten där. Visst de spelar inte i europa i kommande säsongen men ändå. Backlinjen är skit förutom de vrij som är gjord av glas, han missade väl i princip hela förra säsongen.
Mittfältet är bra med biglia som motor på mittfältet och parolo som tvåvägs spelare bredvid. Framåt håller candreva hög klass som ytter/ytteranfallare. Anderson osäkert kort, one hit wonder som spelade bra en under en kort period under förra säsongen. Immobile vet man inte vad man får utav honom, kan bli topp eller flopp.
Förövrigt ryktas Candreva bort från Lazio till Napoli. Får se hur det slutar med den saken. Lazio har enligt mig för få nyckelspelare för att tampas i toppen och skador kommer det alltid under säsongen. de vrij och candreva har förövrigt varit väldigt skadebenägna.
Backlinje: 2/5
Mittfält: 3/5
Anfall: 2,5/5
Så sätt godkänt mittfält och anfall nästan godkänt men inte mer och försvaret får underkänt enligt mig. Att försvaret får en 2a och inte en 1a beror helt och hållet på de vrij som är världsklass. Däremot de 3st resterande försvararna är ju usla därav underkänt.
Anfallet blir en joker, candreva presterar men de två andra herrarna får vi se immobile och anderson. Så blir en 2,5a där för ev lossnar det för en av dem.