2019-12-28, 13:59
Medlem
Stones avatar
Jag myser varje gång ett brott händer de som hyllar massinvandringen. Alex som hyllade att sin farfars bibliotek blivit ett bönerum. Från tusen bcker till en bok... hoppas tjuvarna lägger ut alla hans jävla skräptexter samt vilka sidor han porrsurfar på.
Citera
2019-12-28, 14:14
Medlem
Jag skrev till han nyss på expressen och gratulerade till stölden och han nu fick känna på hur vanligt folk har det.
Citera
2019-12-28, 14:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Alex blev bestulen...

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ag-blev-ledsen

Vafan....måste han hitta på en stöld nu, för att få en nyare dator? Är han så fattig, att han inte har råd att köpa en ny utan måste låta försäkringsbolaget betala...?

Fyfan vad lågt...
Citera
2019-12-28, 21:10
Medlem
Helt underbart att kräket blev bestulet. Finns ingen i landet som har förtjänat det mer.
Citera
2019-12-28, 21:17
Medlem
JBernards avatar
Känns väl som ”poetic justice” för den uppburne godhetsnarkomanen. Jag förstår dock hans ledsamhet över att hans fars skrifter eller var det var försvann, men sånt hör till.
Citera
2019-12-28, 23:03
Medlem
Citat:
– Försäkringsbolaget sa att den här platsen på Karlavägen, utanför Systembolaget är en så kallad ”hotspot” för tjuvar och de använder en ”jammer” (en störningssignal reds. anm.). När jag går ur bilen och trycker på lås, så har de en ”jammer” som hindrar signalen från att nå fram till bilen, säger han i podcasten.

Jag, som förmodligen är den mest reaktionära människa jag vet, kan bara hylla de kriminella här. Kanske att de till och med haft koll på det rika svinet Schulman och sett honom komma och då slagit till. En utmärkt strategi, och varför inte se om det finns mer att hämta? Dåligt samvete bör de inte ha, tvärtom är det bra om man kan försöka slå sönder politiska, destruktiva illusioner hos makthavare (t.ex. tron på mångkulturens salighet). Det gynnar landet.
Citera
2019-12-28, 23:55
Medlem
Jag saknar hans "talkshow" på om det var Aftonbladet som hade det... Så läste jag hans bok om hans uppväxt med en alkoholiserad mamma och fick kalla kårar av igenkännande. Jag har försökt att förstå varför folk tycker så illa om honom? Nog därför jag kollade på programmet på aftonbladet.se(eller var det Expressen?) och absolut därför jag köpte boken och läste den. Men jag känner sympati samt att det även är synd om honom.
Citera
2019-12-29, 10:10
Medlem
Bara Glads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Jag saknar hans "talkshow" på om det var Aftonbladet som hade det... Så läste jag hans bok om hans uppväxt med en alkoholiserad mamma och fick kalla kårar av igenkännande. Jag har försökt att förstå varför folk tycker så illa om honom? Nog därför jag kollade på programmet på aftonbladet.se(eller var det Expressen?) och absolut därför jag köpte boken och läste den. Men jag känner sympati samt att det även är synd om honom.

Helt klart synd om honom. Hans beteende bottnar i svår psykisk ohälsa och ett behov av att bli sedd till följd av för lite uppmärksamhet som barn. Det är ju Mor och Far som orsakat detta och hela barnaskaran borde egentligen ha blivit omhändertagna som unga.
Citera
2019-12-29, 10:20
Medlem
Om familjen Schulman och Astrid Cleve (förintelseförnekare)
https://tobiashubinette.wordpress.co...-extremhogern/
Citera
2019-12-29, 21:04
Medlem
RedPitayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Om familjen Schulman och Astrid Cleve (förintelseförnekare)
Schulman är ju judisk släkt numera så många ingifta judinnor de har.
Citera
2020-01-04, 23:30
Medlem
Hatet mot SD från hans trygga hörna på Östermalm måste få ett slut han hånar sina landsmän som måste bo bland odjuren, hans döttrar går i skola på djurgården med kungabarnen. När får ni nog när plockar ni han?
Citera
2020-01-06, 11:39
Medlem
Hur är han uppväxt? Var hans föräldrar rika? Var bodde han i Sverige som ung tonåring?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in