Flashback bygger pepparkakshus!
2009-07-05, 21:39
Medlem
Marcens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av playmate
Och har det ännu inte kommit fram till vad som egentligen hände mellan Alex och Katrin?

Nej, berätta!
Citera
2009-07-05, 21:39
Medlem
herselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av playmate
Charlie Schulman, helvete vilket jobbigt namn.
Hahah, ja, säg det hundra gånger och du bryter tungan.
Citera
2009-07-05, 22:02
Medlem
playmates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcen
Nej, berätta!

Jag vet ingenting. Men är fortfarande nyfiken på att veta vad som har hänt, trodde Alex och Katrin var som gjorda för varandra så hela det här året har jag nästan trott att allt det här har varit ett skämt.
Citera
2009-07-05, 23:21
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaija
Kan inte någon tala om för Herr Schulman att Charlie är ett pojknamn, punkt slut..
Nej, funkar även som flicknamn, det fanns en parfym som hette Charlie som var inne bland de äldre tjejerna när jag var ung.
Jag hade faktiskt Charlie som tänkbart namn till min baby som föddes för ett år sedan, men efter påtryckningar från min konservative man blev det Charlotte istället ...
Citera
2009-07-06, 03:52
Medlem
Såg att dom försöker "haussa" Kjolman-bloggen på AB (men vägrar tryck på skiten). Aftonblaskan sitter kanske fast med någon typ av kontrakt med "Alex" och tvingar honom att blogga om ungen? Alex måste å andra sidan dra in pengar till hyran (och blöjor), det känns som ett ganska beiget upplägg...

Vilken press på stackarn (Alex), hur mycket fantasi måste man inte ha för att orka blogga om en nyfödd bebis (som sover 90% av tiden) ett par gånger om dagen? Kan tänka mig att det kan börja bli tufft att hitta nya infallsvinklar om någon vecka..
Citera
2009-07-06, 12:56
Medlem
Stäppiss avatar
Marcus Birro vänder andra kinden till

Storsint av Marcus att lyckönska Alex på hans nya pappablogg.
HTML-kod:
Grattis Alex och Amanda! Vilken vacker dotter ni fått.
Charlie Se nu till att din mamma och pappa riktigt skämmer bort dig och tar väl han om dig och ger dig en värld som är den bästa av världar.
Lev och Må!
Mvh Marcus
Citera
2009-07-06, 14:44
Medlem
truperts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOMX
Men hursomhelst så måste han ha gjort Amanda på smällen rätt snabbt efter att han officiellt gått ifrån Katrin. 1-2 månaders mellanrum där, och vem träffar en brud och bestämmer sig att hon är "the one" på så kort tid? Nej, ingen. Inte ens Alex Schulman. Han hade med andra ord träffat henne tidigare än officiella uppbrottet. Vad sen Alex och Katrin hade för status innan dess kan man bara spekulera vidare i.

Tack för en bra sammanfattning!
Men eftersom det gick så fort, kan man ju misstänka att det varit något mellan Alex och Amanda en längre tid. Men jag har hört att hon lämnade sin förra kille väldigt hastigt och inte alls långt från det att hon och Alex kom ut med att de var ett par. I mina öron låter det som att hon varit otrogen med Alex mot sin förra kille, precis som Alex isåfall varit otrogen mot Katrin..
Citera
2009-07-06, 15:05
Medlem
Ari.Golds avatar
Jag gillar Katrin. Ganska söt, AIK:are och röstar visst på SD.

Dumt att Alex dumpade henne.
Citera
2009-07-06, 15:44
Medlem
Tammers avatar
Varför så mycket skriverier om denne Schulman? Vem är intresserad av vilken relation han hade till pappan eller huruvida dottern ska heta Charlie? Vem är han, vad har han gjort för denna uppmärksamhet?
Citera
2009-07-06, 16:26
Medlem
slemmigsnigels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Varför så mycket skriverier om denne Schulman? Vem är intresserad av vilken relation han hade till pappan eller huruvida dottern ska heta Charlie? Vem är han, vad har han gjort för denna uppmärksamhet?

Han har ägnat mycket tid åt att slicka Jan Helins anus. Av någon anledning tyckte efterblivna tonårskillar att han var väldigt festlig och nu verkar han ha fjäskat in sig hos bloggläsande småbarnsmammor.
Citera
2009-07-06, 16:46
Medlem
asdfasdfs avatar
Har Alex slutat röka eller bolmar han fortfarande?

Någon som orkar klistra in referat från bloggen till oss som inte vill sponsra ärkemuppen men ändå vill ha något att spy galla över?

Förstår mig inte på folk som bloggar från förlossningen (Graaf) eller folk som horar ut sina småbarn i blogg i aftonbladet. Alex var ganska snabb med att komma ut i media också om att han skulle bli pappa... optimist så det förslår.
Hade varit förargligt om saker inte gått vägen sedan efter att han trumpetat ut till världen att han skulle bli pappa... nu får man väl hoppas att barnet inte drabbas av SIDS (även om det skulle innebära att vi slipper hans återkomst som bloggare på ab), men det är ju ganska ovanligt som tur är.
Citera
2009-07-06, 17:59
Medlem
playmates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trupert
Tack för en bra sammanfattning!
Men eftersom det gick så fort, kan man ju misstänka att det varit något mellan Alex och Amanda en längre tid. Men jag har hört att hon lämnade sin förra kille väldigt hastigt och inte alls långt från det att hon och Alex kom ut med att de var ett par. I mina öron låter det som att hon varit otrogen med Alex mot sin förra kille, precis som Alex isåfall varit otrogen mot Katrin..

Det låter rimligt. Minns att jag läste på Katrins blogg att Alex hade gjort något väldigt hemskt men som hon vägrade berätta om, kan mycket väl ha varit otroheten. Tyckte också det var märkligt att Amandra blev på smällen så snabbt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in