2005-12-04, 13:59
Medlem
Tycker väll att bröderna e rätt ok iallafall.. trotts deras sätt att beskriva sina medmänniskor både i tidningar och radio...men vi behöver dessa i media så...keep up.
Citera
2005-12-04, 14:44
Medlem
timpanis avatar
Alex och mamma Lisette var på Köket i natt.
Citera
2005-12-04, 14:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Alex och mamma Lisette var på Köket i natt.

Man ser ju vad det är för slags äkcliga människor. *ryser*
Citera
2005-12-04, 22:55
Medlem
de är förbannat fula båda två.

Ser ut som 2 rednecks med föräldrar som är syskon.
Citera
2006-08-25, 22:29
Medlem
Skvaller om Alex Schulman

Surfade runt på nätet när jag kom till Stureplan.se, en sajt om just det den heter. Mycket skit som vimmelbilder på storbystade blondiner och småkukade brats... Deras "profilerade" chefredaktör tog priset.
Där sitter den fult flinande tandraden Alex Schulman i smoking och skriver upp sig själv och ner andra. Så jävla självgod och töntig.
Jag vill veta allt om "journalisten" Alex Schulman!!
Finns säkert mycket dirty details... han ser sjuk ut. Kolla bara dårens blick.
Citera
2006-08-26, 01:23
Medlem
Nulles avatar
Enligt Ignatius I är Schulman en tönt som bara umgås med sin lillebror.
Citera
2006-08-26, 20:22
Medlem
vinbras avatar
Jag läste filmvetenskap samtidigt som Alexander. Han var en kul typ som inte stack under stol med att han i en uppsats bland annat analyserat en scen ur en film som inte existerade i verkligheten. Den ovetande läraren hade naturligtvis totalbommat det.

Har också för mig att han fejkat intervjuer med kändisar (nån som vet säkert?).
Citera
2006-08-27, 01:28
Bannlyst
Gammal tråd: http://www.flashback.org/showthread.php?t=274074
Citera
2006-10-10, 12:17
Medlem
Stålfarfars avatar
Bröderna Auschwitz kör olagligt i tv och har som vanligt inget annat än sinnesslöa kommentarer till det hela:

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...903029,00.html

Citat:
- Jag har kört upp fem gånger men misslyckats. Nu skiter jag i det. Jag har åkt fast för olovlig körning en gång. Jag fick 900 kronor i böter och körde igen en timme senare. Det svider inte direkt, säger Calle Schulman.
Alex har inte försökt ta körkort i Sverige, dock en gång, i USA.
- Jag fick 23 individuella anmärkningar på en kvart, säger han.
I dag ser han sig som en lämplig bilförare.
- Jag kör aldrig påverkad och jag använder bilbälte, säger han.
Båda medger att de undanhållit TV 4 informationen.
- Vi har klarat oss utan kort i 15 år, det är ingen stor grej för oss, säger Alex.

Har man misslyckats med att ta körkort fem gånger kanske man ska ta det som en hint om att man inte hör hemma bakom ratten? Jävla spån som tror att bilkörning bara handlar om att ha bältet på sig och hålla sig nykter.
Citera
2006-10-10, 13:48
Medlem
NedMedAllts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Faktum är att jag läste krönikan och håller med honom!
Det finns gott om utrymmen att amma sin unge på sturehof, man behöver därför inte hänga fram sina bröst bland borden på uteserveringen när folk sitter och äter!
Tycker snarare att vi skall kampanja för att de skall få behålla sina jobb oavsett vad vad man tycker om bröderna S så har vi både tryckfrihet och åsiktsfrihet i svedala!!

Men det var bara ett svepskäl den riktiga orsaken till att de fick sparken är att de är så fula och ingen igentligen vill öppna dörren och släppa in dem i sitt hem.
Citera
2006-10-10, 13:58
Medlem
padrons avatar
Den ene av bröderna skriver provokativa, och i mitt tycke, underhållande krönikor i gratisblaskorna man får hem i brevlådan, Vårt Vasastan eller vad den nu heter.
Citera
2006-10-10, 17:58
Medlem
Pellles avatar
Ingen som anmält de körkortslösa svinen än ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in