2008-04-06, 17:04
Medlem
Blodulvs avatar
Haha, klart det det är en riggad sketch. Tyvärr. Det hade varit mer underhållande om det inte var så.

Citat:
Ursprungligen postat av flashwriter
Neej! Det får inte vara så Dessutom tyckte jag han såg jävligt överraskad och häpen ut. Men ok, han kanske är en bra skådis då?
Citera
2008-04-06, 18:06
Medlem
JEzuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashwriter
Neej! Det får inte vara så Dessutom tyckte jag han såg jävligt överraskad och häpen ut. Men ok, han kanske är en bra skådis då?

Du tänkte inte på att han satt och garva samtidigt som han peka finger åt dem?

jisses
Citera
2008-04-06, 22:23
Bannlyst
Var inne på deras site idag för första gången och fan vad jobbigt med all denna reklam. Blev faktiskt besviken.
Citera
2008-04-06, 22:28
Medlem
Bestinnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 100apor.se
Har faktist inte en aning om vad Herr Alex har gjort för att förtjäna detta....men antagligen har han väl skrivit något dumt, och jag tror definitivt Alex har med spottloskor i kalkylen när han skriver både det ena och det andra om folk!
Vill också veta vad han gjort/skrivit!
Citera
2008-04-07, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bestinnan
Vill också veta vad han gjort/skrivit!
http://youtube.com/watch?v=s_wauHSmJWU&feature=related

DFG (Djurgården Fina Grabbar) är ju Djurgårdens största huligangrupp ("supportrar" som gillar att bråka med andra "supportrar"), precis som Firman Boys för AIK eller KGB för Bajen. Grejen är ju att dessa grupper försöker på något sätt beskydda sitt lag, och det är väl detta som Alex säger i videon ovan jag har länkat, som har retat upp många, många Djurgårdare. Från 02.33 sägs det en hel del trevliga saker. Killarna i dessa grupper är ju relativt stora, så visst är det skrämmande om ett par sådana kommer fram till en och börja snacka en massa skit på dansgolvet, men jag skulle icke bry mig särskilt mycket och Alex gjorde det nog inte heller.

Man vill bara spotta på dem är ett känt citat.
Citera
2008-04-07, 08:10
Medlem
100apor.ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cje2
http://youtube.com/watch?v=s_wauHSmJWU&feature=related

DFG (Djurgården Fina Grabbar) är ju Djurgårdens största huligangrupp ("supportrar" som gillar att bråka med andra "supportrar"), precis som Firman Boys för AIK eller KGB för Bajen. Grejen är ju att dessa grupper försöker på något sätt beskydda sitt lag, och det är väl detta som Alex säger i videon ovan jag har länkat, som har retat upp många, många Djurgårdare. Från 02.33 sägs det en hel del trevliga saker. Killarna i dessa grupper är ju relativt stora, så visst är det skrämmande om ett par sådana kommer fram till en och börja snacka en massa skit på dansgolvet, men jag skulle icke bry mig särskilt mycket och Alex gjorde det nog inte heller.

Man vill bara spotta på dem är ett känt citat.

jaha.... Hade förväntat mig något mera riktat mot DFG.... Alex lär nog vara härdad, det som skrivs på dfg's hemsida lär väl vara en aning vinklat!
Citera
2008-04-07, 08:29
Bannlyst
Hoppas Dif avliver den vidriga nollan
Citera
2008-04-07, 09:42
Medlem
flashwriters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JEzus
Du tänkte inte på att han satt och garva samtidigt som han peka finger åt dem?

jisses
Jodå, självklart såg jag det. Just det är ju en anledning för dem att bli så sura för att han är så arrogant. Sen när han får örfilen ser han så uppenbart överraskad ut. Men ja, även jag blir lurad ibland. Är det en sketch så är det väl det då. Och då gjorde de det bra tycker jag.

Du har naturligtvis aldrig blivit lurad. *Böjer mig inför överheten*

Citera
2008-04-08, 01:02
Bannlyst
Ja, vad är det för tomtar... Bra fråga.

Helt jävla ointressanta. Det är ett mysterium hur dom kan få så mycket uppmärksamhet. Orkar inte ens skriva nåt elakt. Dom är bara värdelösa, helt enkelt.
Citera
2008-04-08, 03:11
Citat:
Ursprungligen postat av RSX

Helt jävla ointressanta. Det är ett mysterium hur dom kan få så mycket uppmärksamhet. Orkar inte ens skriva nåt elakt. Dom är bara värdelösa, helt enkelt.

Mycket bra fråga. Och som du säger, orkar inte heller skriva något elakt, dom är riktigt dåliga, speciellt hans lillebror. Varför dom får uppmärksamhet är ju helt otroligt. Vem gillar dem hära??!?!
Citera
2008-04-08, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RSX

Dom kanske är judar och har kontakter?
-Nej jag vet inte.

Tycker också detta är ett mysterium.
Jag menar bloggen sög och det finns minst 100 bloggar som var bättre än hans.
Citera
2008-04-08, 07:04
Medlem
bonapartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piketbussAB
Dom kanske är judar och har kontakter?
-Nej jag vet inte.

Tycker också detta är ett mysterium.
Jag menar bloggen sög och det finns minst 100 bloggar som var bättre än hans.

Skulle du kunna nämna två av dessa bloggar är du snäll? Jag förutsätter att du talar om bloggar i samma nisch som hans eftersom jag saknar hans blogg så vore det trevlig pausunderhållning på jobbet att följa åtminstonde två av dessa hundra bloggar som håller högre kvalitet än hans som jag tyckte var helt strålande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in