2017-03-17, 14:56
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tsigalko
Hur ser slutspelsträdet ut? Dvs vilka lag kan få varandra i semi osv?

Lottas hela vägen.
Citera
2017-03-17, 15:04
Medlem
OG-lovers avatar
Bra lottning, Reals räktrålare stötte äntligen på patrull!
Citera
2017-03-17, 15:17
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
Lottas hela vägen.

Finalen lottas inte
Citera
2017-03-17, 15:24
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dupea
Alldeles för dåligt odds för att vara värd den risken. Leicester är snudd på chanslösa.
6x på Unibet, tycker det är för högt asså
Citera
2017-03-17, 15:58
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sniffran
Tycker spelbolagen är rätt ute med sina odds, kanske att Juventus(Barcelona) borde ligga lägre(högre).

Att ta sig vidare:

Atletico Madrid 1.25
Barcelona 1.40
Borussia Dortmund 1.53
Bayern München 1.66
Real Madrid 2.20
Monaco 2.50
Juventus 2.87
Leicester 4.00

Något folket skulle vilja ändra på?

Real Madrid är favoriter mot Bayern munchen. Skulle sätta oddset för Realvinst till 1.72. Som vanligt överskattas tyskarna lite.
Citera
2017-03-17, 16:09
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Ganska kul lottning ändå på det sättet att dem 4 "stora" favoriterna juve barca real och bayern möter just varandra. Lite nytt blir det iallafall i semifinal.

Athletico
-Leicester: Drömlottningen för leicester skulle jag säga. Madrid är ett lag som bygger sin framgång på organisation defensiv och hårt arbete. Leicester har bra mycket bättre chans att utmana ett sådant gäng än mer tekniska offensiva lag som dem övriga är. Madrid har dessutom ibland svårt mot lag som backar hem och där man genom egen skicklighet och kreativitet ska spela sig igenom. Med det sagt är såklart madrid STORA favoriter och tror dem tar hem det.

Bayern-Real. Är såklart den stora matchen. Bayern bättre på i princip alla punkter men real har någon sjuk förmåga att ta sig vidare och håla sig kvar så vette fan om dem inte gör det nu ochså. Men nä säger bayern här ändå.

Juventus-Barca. Svårt. Tror hemma i sista matchen avgör till barcas fördel dock. Juve blir alltför defensiva och MSN luckrar upp det tillslut.

Dortmund-Monaco. Den matchen jag ser mest fram emot. Två unga lag. Två lag som spelar en fartfylld och anfallsglad fotboll. Monaco har dock känts stabilare under säsongen så tippar att dem tar sig vidare från den här målfesten.
Senast redigerad av asdfghjklzxcvbnm 2017-03-17 kl. 16:20.
Citera
2017-03-17, 16:39
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Real Madrid är favoriter mot Bayern munchen. Skulle sätta oddset för Realvinst till 1.72. Som vanligt överskattas tyskarna lite.
Det finns absolut ingen direkt favorit i det mötet.
Citera
2017-03-17, 17:34
Medlem
cyberkalles avatar
Fan vad trist att vi fick det lättaste motståndet nu kommer konspirationsteoriera att börja hagla.
Real är det överlägset svagaste laget av alla kvarvarande lag jag trodde att CL var en turnering för vinnande lag.
Citera
2017-03-17, 17:37
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Fan vad trist att vi fick det lättaste motståndet nu kommer konspirationsteoriera att börja hagla.
Real är det överlägset svagaste laget av alla kvarvarande lag jag trodde att CL var en turnering för vinnande lag.

Vänta bara när Ramos seglar in mot första stolpen i 89 och tystar Allianz, återigen.
Citera
2017-03-17, 17:41
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Vänta bara när Ramos seglar in mot första stolpen i 89 och tystar Allianz, återigen.
Återigen jag trodde att CL var en turnering för vinnande lag inga losers som inte vinner sin inhemska liga.
Citera
2017-03-17, 18:00
Medlem
Skranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle

Ja det är sjukt, Real har inte ens vunnit Champions League på hela 10 månader!
Citera
2017-03-17, 18:15
Medlem
JohnnyGenzales avatar
2,5 på Monaco är sjukt spelvärt säger jag som håller på Dortmund.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in