2017-03-17, 18:18
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Jo de hade dem, de har i princip alltid varit en storklubb, pengarna hjälpte dem upp, men de är ju fortfarande de enda oljepengarna har gjort, att gå upp i ligue 1.

Hur kan du säga det när de spelade i andra ligan när oljepengarna kom in och efter det tog man sig upp igen i högsta ligan, du har ingen aning om de fortfarande hade spelat kvar där nere om ingen hade gått in.
Citera
2017-03-17, 18:25
Medlem
GoodnightRobiceaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Hur kan du säga det när de spelade i andra ligan när oljepengarna kom in och efter det tog man sig upp igen i högsta ligan, du har ingen aning om de fortfarande hade spelat kvar där nere om ingen hade gått in.
De du just skrev var ju exakt de han skrev?
Citera
2017-03-17, 18:29
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoodnightRobiceau
De du just skrev var ju exakt de han skrev?

Han skrev tidigare om att de alltid var ett storlag , varpå jag skrev mitt flummiga.
Citera
2017-03-17, 19:22
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrank
Ja det är sjukt, Real har inte ens vunnit Champions League på hela 10 månader!
Du förstod inte vad jag menade.
CL var när jag var ung en turnering för dom bästa dom som hade vunnit sin inhemska liga.
Real skulle egentligen inte ha kvalat in i turneringen då dom inte var värdig turneringen.
Citera
2017-03-17, 19:26
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
CL var när jag var ung en turnering för dom bästa dom som hade vunnit sin inhemska liga.
Real skulle egentligen inte ha kvalat in i turneringen då dom inte var värdig turneringen.

Men du skrev även att "Real är det överlägset svagaste laget av alla kvarvarande lag", vilket givetvis är rent nonsens.
Citera
2017-03-17, 19:32
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dupea
Men du skrev även att "Real är det överlägset svagaste laget av alla kvarvarande lag", vilket givetvis är rent nonsens.
Jag provocerade lite pga ett inlägg lite före mitt.
Citera
2017-03-17, 20:24
Medlem
catforwardpowers avatar
Jag sticker ut hakan och säger att Leicester går vidare till semi. Atletico är sämmre mot sämmre lag, dvs lag som brukar backa hem. Leicester avslutar också hemma vilket är helt avgörande
Citera
2017-03-17, 20:48
Medlem
Skranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle

Jag förstod poängen, men det är trots allt riktigt längesedan reglerna ändrades som tur är. Tror inte du anser att Bayerns senaste CL-vinst var mindre värd eftersom de inte vann ligan säsongen innan?
Citera
2017-03-18, 22:16
Medlem
Durcherrss avatar
En uppenbart riggad lottning där Leicester och Monaco fick som de ville.
Citera
2017-03-21, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayGatsby
Monaco spelade Champions League-semi för något år sen. Helt usla är de knappast.

Jag tror de var ända till final(förlust) mot Porto 2004. Nu slog de Man C, och får ta sig an Dortmund i kvarten. Gillar Monaco, men mitt lag är Bayern M.
Citera
2017-03-21, 15:35
Medlem
JayGatsbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Figo-28
Jag tror de var ända till final(förlust) mot Porto 2004. Nu slog de Man C, och får ta sig an Dortmund i kvarten. Gillar Monaco, men mitt lag är Bayern M.
Ja, 2004 var man i final.
Syftade på säsongen 2014-15. Då gick man till kvartsfinal men slogs ut av Juventus som enbart gjorde 1-0 över två matcher.
Sedan gick Juventus och slog ut Real Madrid men förlorade i finalen.
Citera
2017-03-22, 17:19
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrank
Jag förstod poängen, men det är trots allt riktigt längesedan reglerna ändrades som tur är. Tror inte du anser att Bayerns senaste CL-vinst var mindre värd eftersom de inte vann ligan säsongen innan?
Jag har inget emot segern men det hade varit snyggare om man kommit in i turneringen som mästare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in