Citat:
Ursprungligen postat av
CHleame
Ded cat bounce återigen?
Givetvis fel uttryck. Då Synact har en välfylld kassa och studierna i tidig fas löper på. Så bolaget står inte inför en existentiell kris.
Det är bara massivt övervärderat
Ett argument du upprepar men aldrig har lagt fram nån grund för.
Din enda tes har varit att synact är övervärderad för att det finns andra bolag i fas2 och 3 som är billigare.
Du jämför ofta med Diamyd, jag är inte inläst i diamyd men den kanske är vändigt undervärderad.
Vilket jag återigen menar är helt orelevant.
Man kan inte jämföra andra läkemedel med varandra,
är det så svårt att förstå?
Uppsidan i synakt är enligt ABG bara i RA och NS vid lyckad fas2 ca 670% från dagens kurs, och innom 12 månaders tid.
Nu tycker jag att ABG har varit väl försiktiga när dom räknat på ett patientunderlag på 4.5%.
Senaste undersökningen visade att läkare i RA svarade att dom skulle använda ap1189 i 15-80% av patienterna.
Så den riktiga uppsidan är svår att räkna på men den överstiger grovt ABGs avriskade kurs på 399:-
Givetvis krävs det positivt utfall i studien, det är risken man tar med biothec, och här verkar många pålästa inklusive jag vara överens om att det inte finns något annat bolag med lika bra R/R.
Tiden får utvisa, jag ser väldigt mycket fram emot top-line datan i alla 3 studierna.