2021-02-09, 16:00
Medlem
CHleames avatar
Naturligtvis imponerande offervilja från de stödköpande.
Men gör de rätt bedömmning?

När kommer nästa PM och vad kommer det handla om?
Alltid poitivt med en kassapåfyllning, visserligen skedde den 15% under den kursen som gällde och en näst intill 8% utspädning.

Men det är historia, nu blickar vi frammåt och frågar oss hur lång kommer ökenvandringen bli utan PM.
Klart att fanatikerna orkar hålla kursen ett par dagar till.

Men nästa vecka
eller för den delen om 14 dagar när poletten börjar ramla ned hos allt fler, att de som sålde först även fick bäst betalt

Lycka till med era förluster.
Citera
2021-02-10, 00:09
Medlem
Jag tror det är nära till nästa pm.
Bara på den infon vi vet så bör det komma ett pm ca var 15:e dag i snitt fram till topline, och min erfarenhet hittills av Synacts ledning är att dom bjuder på fler än vi vet om.
Vi kommer säkert få veta vilka som är dom långsiktiga tagarna i RE:n
Vi brukar även få lite extra godis vid Rapporterna.

Jag är som sagt lugn, det blir ett fantastiskt år igen om datan i studierna visar sig vara vad ledningen förväntar sig.
Då blir det här en till ten bagger.
Citera
2021-02-10, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Hörde på ett annat forum att Mystic har sålt sitt innehav idag, vet ej om detta stämmer dock.

Ingen aning, men aktier måste ju byta händer för att bygga nya golv. Så det är väl bra för dom som sittet längre.
Citera
2021-02-10, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CHleame
Naturligtvis imponerande offervilja från de stödköpande.
Men gör de rätt bedömmning?

När kommer nästa PM och vad kommer det handla om?
Alltid poitivt med en kassapåfyllning, visserligen skedde den 15% under den kursen som gällde och en näst intill 8% utspädning.

Men det är historia, nu blickar vi frammåt och frågar oss hur lång kommer ökenvandringen bli utan PM.
Klart att fanatikerna orkar hålla kursen ett par dagar till.

Men nästa vecka
eller för den delen om 14 dagar när poletten börjar ramla ned hos allt fler, att de som sålde först även fick bäst betalt

Lycka till med era förluster.

Vill minnas att du sa att man oftast sätter RE kursen efter medlet senaste 30 dagarna (vilket stämmer) och att det skulle bli 40% rabatt från det.

Nu låg 30 dagars medel på 52:- vid RE och dom fick betala 50:-. Dvs. Ca 4% rabatt.
Du var ganska fel ute va?

Att sen kursen sjunker från dagshögsta på RE dagen ner mot tagarens pris är väldigt vanligt eftersom dom säljer med vinst hela vägen ner till 50:- om dom vill det.

Nu känns dock kursen väldigt stabil igen, och det skulle förvåna (dock inte oroa) mig om den inte vänder redan i veckan.

Ha det gött.
Citera
2021-02-10, 08:20
Medlem
CHleames avatar
Det blev rätt våldsamma reaktioner här igår och tittar man närmare på vad de stackars signaturerna normalt skriver om så är det inte aktier.

Jag drar slutsatsen att de tittar förbi i de aktierna det skrivs mest om och när det skrivs sida upp och sida ned med lyriska hyllningar så köper man också.
När sedan kursutvecklingen inte motsvarar vad det skrivits om tidigare måste frustrationen tas ut på något sätt.

A-Z.a-z.0-9.och-.
Jadu visst överdriver vi siffrorna för att få folk att haja till.
I rätt många omdömen anges siffran 15% (jepp du får allt leta upp själv) som det negativa procentvärdet Synacts akties värde ska justeras ned med.

Citat:
Ursprungligen postat av A-Z.a-z.0-9.och-.
Vill minnas att du sa att man oftast sätter RE kursen efter medlet senaste 30 dagarna (vilket stämmer) och att det skulle bli 40% rabatt från det.

Nu låg 30 dagars medel på 52:- vid RE och dom fick betala 50:-. Dvs. Ca 4% rabatt.
Du var ganska fel ute va?

Att sen kursen sjunker från dagshögsta på RE dagen ner mot tagarens pris är väldigt vanligt eftersom dom säljer med vinst hela vägen ner till 50:- om dom vill det.

Nu känns dock kursen väldigt stabil igen, och det skulle förvåna (dock inte oroa) mig om den inte vänder redan i veckan.

Ha det gött.
Citera
2021-02-10, 09:35
Medlem
Citat:
A-Z.a-z.0-9.och-.
Jadu visst överdriver vi siffrorna för att få folk att haja till.
I rätt många omdömen anges siffran 15% (jepp du får allt leta upp själv) som det negativa procentvärdet Synacts akties värde ska justeras ned med.

Ja du har visat gång på gång att du överdriver siffror för stt få den reaktion du söker, vilket betyder att läsare inte ska ta dina inlägg på allt för stort allvar.

Jag håller mig till fakta.

Och jag gissar nu baserat på fakta att härefter kommer säkerligen en radda med inlägg där du skriver samma överdrifter som du tidigare gjort, och citat på citat för att dränka tråden ytterligare.
Citera
2021-02-10, 09:37
Medlem
stockcocks avatar
Verkar vara enpets-krig nu igen för att manipulera upp kursen.

09:31:41 är intressant!

https://spotlightstockmarket.com/sv/bolag/irtrade?companyid=1687&_ga=2.242486464.378349820.1 612944789-1898306773.1612944789&fullOrderBook=true
Citera
2021-02-10, 09:43
Medlem
CHleames avatar
Ded cat bounce återigen?

Givetvis fel uttryck. Då Synact har en välfylld kassa och studierna i tidig fas löper på. Så bolaget står inte inför en existentiell kris.

Det är bara massivt övervärderat
Citera
2021-02-10, 13:20
Medlem
CHleames avatar
Av anledning som vi inte behöver gå in på närmare så kan det vara intressant att notera att Synact har uteslutande svenska börsmäklare (då det eg är ett danskt bolag tycker jag att den danska mäklaren kan få slinka in som svensk dito)

Så över 9 aktiemäklare handlas det Synact aktier med.
Och redan i Tyskland är det inte ens möjligt. Prova gärna om ni kan söka upp Synact här
https://www.wallstreet-online.de/aktien/aktienkurse

Medans det av er så älskade Diamyd medical AB som planerar sin uppstart av Fas III Både kan handlas samt avhandlas i Tyska aktieforumet
https://www.wallstreet-online.de/diskussion/1329676-11-20/diamyd-medical#neuster_beitrag

Diamyd medical AB handlas till övervägande delen av utländska börsmäklare
66% utländska och 33% svenska
https://trader.di.se/index.php/quote/maklarstat/1080128/1715

Naturligtvis finns motsvarande sida om synact men den letar ni upp själva
Citera
2021-02-10, 14:00
Medlem
Citat:
Ded cat bounce återigen?

Givetvis fel uttryck. Då Synact har en välfylld kassa och studierna i tidig fas löper på. Så bolaget står inte inför en existentiell kris.

Det är bara massivt övervärderat

Ett argument du upprepar men aldrig har lagt fram nån grund för.
Din enda tes har varit att synact är övervärderad för att det finns andra bolag i fas2 och 3 som är billigare.
Du jämför ofta med Diamyd, jag är inte inläst i diamyd men den kanske är vändigt undervärderad.

Vilket jag återigen menar är helt orelevant.
Man kan inte jämföra andra läkemedel med varandra,
är det så svårt att förstå?

Uppsidan i synakt är enligt ABG bara i RA och NS vid lyckad fas2 ca 670% från dagens kurs, och innom 12 månaders tid.

Nu tycker jag att ABG har varit väl försiktiga när dom räknat på ett patientunderlag på 4.5%.
Senaste undersökningen visade att läkare i RA svarade att dom skulle använda ap1189 i 15-80% av patienterna.
Så den riktiga uppsidan är svår att räkna på men den överstiger grovt ABGs avriskade kurs på 399:-

Givetvis krävs det positivt utfall i studien, det är risken man tar med biothec, och här verkar många pålästa inklusive jag vara överens om att det inte finns något annat bolag med lika bra R/R.

Tiden får utvisa, jag ser väldigt mycket fram emot top-line datan i alla 3 studierna.
Citera
2021-02-10, 17:28
Medlem
Citat:
Av anledning som vi inte behöver gå in på närmare så kan det vara intressant att notera att Synact har uteslutande svenska börsmäklare (då det eg är ett danskt bolag tycker jag att den danska mäklaren kan få slinka in som svensk dito)

Så över 9 aktiemäklare handlas det Synact aktier med.
Och redan i Tyskland är det inte ens möjligt. Prova gärna om ni kan söka upp Synact här
https://www.wallstreet-online.de/aktien/aktienkurse

Medans det av er så älskade Diamyd medical AB som planerar sin uppstart av Fas III Både kan handlas samt avhandlas i Tyska aktieforumet
https://www.wallstreet-online.de/diskussion/1329676-11-20/diamyd-medical#neuster_beitrag

Diamyd medical AB handlas till övervägande delen av utländska börsmäklare
66% utländska och 33% svenska
https://trader.di.se/index.php/quote/maklarstat/1080128/1715

Naturligtvis finns motsvarande sida om synact men den letar ni upp själva

Lovade mig själv att inte skriva mer på flashback utan bara se detta som ren underhållning, sen läste jag det här inlägget som kan vara bland det dummaste jag har läst. Om du inte redan hade tappat din trovärdighet så har du definitivt gjort det nu.

Men för att svara på din "fråga", Synact ligger än så länge på Spotlight vilket medför att ganska många banker och börsmäklare inte kan handla aktien. I princip bara svenska banker som har möjlighet att handla denna otroliga aktie. Detta kommer dock ändras i slutet av året då Synact blir det fjärde bolaget någonsin att gå från spotlight till stockholmsbörsens small-cap (eller kanske t.o.m. mid-cap) lista.

https://spotlightstockmarket.com/sv/handel läs på innan du gör vilseledande inlägg, det gäller både detta inlägg och alla andra monologer du för i denna tråd.
Citera
2021-02-10, 18:03
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snatzy
Lovade mig själv att inte skriva mer på flashback utan bara se detta som ren underhållning, sen läste jag det här inlägget som kan vara bland det dummaste jag har läst. Om du inte redan hade tappat din trovärdighet så har du definitivt gjort det nu.

Men för att svara på din "fråga", Synact ligger än så länge på Spotlight vilket medför att ganska många banker och börsmäklare inte kan handla aktien. I princip bara svenska banker som har möjlighet att handla denna otroliga aktie. Detta kommer dock ändras i slutet av året då Synact blir det fjärde bolaget någonsin att gå från spotlight till stockholmsbörsens small-cap (eller kanske t.o.m. mid-cap) lista.

https://spotlightstockmarket.com/sv/handel läs på innan du gör vilseledande inlägg, det gäller både detta inlägg och alla andra monologer du för i denna tråd.

Man kanske inte ska ta ut segern i förskott. Floppar faserna lär kursen hamna under minimigränsen för att kunna listas på small-cap. Man bör ju ha i åtanke att nuvarande kurs är kraftigt pumpad och upp-manipulerad via börsmanipulaton i form av köp & sälj till varandra samt att lägga enpetare.

Men, ni i sekten sitter ju på varsin spåkula!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in