2021-01-15, 15:50
Medlem
Kirobas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Återigen, bolagets mål är att partna med ett större bolag inför nästkommande faser.

Personligen så tror jag inte man ens kör en FAS 2b själva inom RA.

Då satsar man istället på NS/ARDS som är betydligt billigare/mindre tidskrävande.

Vad baserar du ditt tidsestimat på?

Du menar ABGs analys mynnar ut i partnerskap på Fas IIa studier? (nästkommande studier är Fas IIb studier)

Erfarenhet (tidsestimat) från tex WNT som fortfarande inte är igenom sin Fas II som man gjort många NE för att driva i mål. Även där skallade ropen PM / Avtal i förrgår (ironi med förrgår men PM / Avtal utlovades innan veckans slut)
Citera
2021-01-15, 15:52
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiroba
Du menar ABGs analys mynnar ut i partnerskap på Fas IIa studier? (nästkommande studier är Fas IIb studier)

Erfarenhet (tidsestimat) från tex WNT som fortfarande inte är igenom sin Fas II som man gjort många NE för att driva i mål. Även där skallade ropen PM / Avtal i förrgår (ironi med förrgår men PM / Avtal utlovades innan veckans slut)

.......

Nej, ABG har inget med bolaget att göra....

WNT sysslar med metastaserad cancer... Det är två helt olika bolag.

Trollar du?
Citera
2021-01-15, 15:59
Medlem
Kirobas avatar
Citat:
.......

Nej, ABG har inget med bolaget att göra....

WNT sysslar med metastaserad cancer... Det är två helt olika bolag.

Trollar du?

Inte lika dåligt som du försöker.

Du skriver att synacts mål är att partna före nästa studie. Nästa studie är Fas IIb.

Du frågade om min erfarenhet att göra tidsestimat och fick ett exempel.

Åter till skillnaden mellan Fas IIa och Fas IIb
(även gärna värderingsmässigt utifrån partnerskapet. En Fas IIa är värd?. En Fas IIb är värd?)
Citera
2021-01-15, 16:07
Medlem
Kirobas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eruannon
Jag slösar inte min tid på att förklara saker till lågbegåvade människor. Finns folk som har det som arbete, vänd dig till dem istället. Hade du haft någon intelligens hade du insett att du inte får ut ett skit av att slösa så mycket av din tid här. Bit i det sura äpplet och försök utvecklas som investerare istället. En dag kanske du prickar rätt Lycka till.

Ojdå
Är det här Eruannon spenderar sin tid och skriver "intelligenta" inlägg.

https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=238799
Citera
2021-01-15, 16:26
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Inte lika dåligt som du försöker.

Du skriver att synacts mål är att partna före nästa studie. Nästa studie är Fas IIb.

Du frågade om min erfarenhet att göra tidsestimat och fick ett exempel.

Åter till skillnaden mellan Fas IIa och Fas IIb
(även gärna värderingsmässigt utifrån partnerskapet. En Fas IIa är värd?. En Fas IIb är värd?)

Varför jämför du Synact med WNT?

Kan du någonsin själv svara på någon fråga?
Citera
2021-01-15, 16:35
Medlem
Kirobas avatar
Citat:
Varför jämför du Synact med WNT?

Kan du någonsin själv svara på någon fråga?

Jodå jag svarar på frågor.
Men enligt turordningen ska /måste du svara på min fråga först.

Jag jämförde inte WNT med synact utan besvarade frågan du ställde om min erfarenhetsgrund att göra tidsestimat. (Tog du in att jag svarade på en fråga ? ?(och inte bara en fråga utan 2 frågor))
Citera
2021-01-15, 16:48
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Jodå jag svarar på frågor.
Men enligt turordningen ska /måste du svara på min fråga först.

Jag jämförde inte WNT med synact utan besvarade frågan du ställde om min erfarenhetsgrund att göra tidsestimat. (Tog du in att jag svarade på en fråga ? ?(och inte bara en fråga utan 2 frågor))

Du skriver bokstavligen: "Erfarenhet (tidsestimat) från tex WNT"

Antar att WNT är ännu en aktie som du brände dig på?
Citera
2021-01-15, 17:26
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Du får anta precis vad du vill.

Du får även beskriva /bevisa att du förstår skillnaden mellan Fas IIa och Fas IIb
Hitintills har du inte svarat på en enda fråga utan utläser/ påstår utifrån mina svar som du ovanpå allt påstår att du inte får.

Börjar likna MontyPytons The Parrot is not dead.

Aja, upp till oss aktieägare om vi ska lyssna på en bitter person som har bränt sig på både WNT/Diamyd eller om vi ska lyssna på ABG

Du börjar bli ganska tröttsam faktiskt.
Citera
2021-01-15, 19:32
Medlem
Fantastiskt tom tråd. FB som sämst.
Citera
2021-01-15, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HammerStrike
Fantastiskt tom tråd. FB som sämst.
Humm. Tja men vad bidrar du till med det inlägget? Fyll på med något intressant istället vet jag. Jag är i alla fall toppen glad som SynAct ägare för analysen av ABG Sundal Colier. Det känns som en fin bekräftelse för bolaget utöver de fina resultaten. Värmer i själen i den mörka vinter kvällen!
Senast redigerad av Trxhobit 2021-01-15 kl. 20:36.
Citera
2021-01-15, 22:40
Medlem
Det är lätt att vara aktieägare i Synact just nu. 😎

Och till Kiroba. Läs på synacts egna hemsida så ser du att planen är försäljning efter fas 2a-studierna. Så ditt ältande om massa NE och lång tid för att slutföra 2b-studier är irrelevanta. Gör din hemläxa om det mest basala innan du kommer hit och försöker baissa.

Sen att de i ledningen har erfarenhet av ett antal liknande projekt med lyckad försäljning sen tidigare är knappast en försvårande omständighet.
Citera
2021-01-16, 09:48
Medlem
Kirobas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PijtPalt
Det är lätt att vara aktieägare i Synact just nu. 😎

Och till Kiroba. Läs på synacts egna hemsida så ser du att planen är försäljning efter fas 2a-studierna. Så ditt ältande om massa NE och lång tid för att slutföra 2b-studier är irrelevanta. Gör din hemläxa om det mest basala innan du kommer hit och försöker baissa.

Sen att de i ledningen har erfarenhet av ett antal liknande projekt med lyckad försäljning sen tidigare är knappast en försvårande omständighet.

Länka gärna till info om försäljning efter Fas IIa (och förväntat pris per aktie)

Vad är din personliga uppfattning om när denna försäljning bekantgörs ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in