2021-01-15, 15:21
Medlem
Kirobas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Förstår att du är lite konspirationsteori när du tror att DI med flera konspirerar mot ditt kära Diamyd...

Vill du få tag på analysen så bli kund hos ABG.

Du borde ha sålt Diamyd på 70 kr, svårt att ta dina varningar på allvar när du själv inte kan sälja vid rätt tillfälle i dina egna innehav.

Inga problem med DI artikeln och frilansande journalisten som har annat än biotech på sin meritlista. Experten han i sin tur anlitade har en hemsida som väl beskriver expertens kompetens.

Hur går det med skillnaderna mellan Fas IIa och Fas IIb?
Citera
2021-01-15, 15:25
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiroba
Inga problem med DI artikeln och frilansande journalisten som har annat än biotech på sin meritlista. Experten han i sin tur anlitade har en hemsida som väl beskriver expertens kompetens.

Hur går det med skillnaderna mellan Fas IIa och Fas IIb?

Återigen, kan du inte hantera dina egna innehav, varför vill du då "varna" oss andra? DI och deras journalister hade tydligen mer koll på Diamyd än dig om vi kollar på kursutvecklingen.

Synacts Fas II:a kollar både på effekt och dosering/säkerhet.
Senast redigerad av -Mystic 2021-01-15 kl. 15:28.
Citera
2021-01-15, 15:28
Medlem
Kirobas avatar
Citat:
Förstår att du är lite konspirationsteori när du tror att DI med flera konspirerar mot ditt kära Diamyd...

Vill du få tag på analysen så bli kund hos ABG.

Du borde ha sålt Diamyd på 70 kr, svårt att ta dina varningar på allvar när du själv inte kan sälja vid rätt tillfälle i dina egna innehav.

Vill man gå in på temat

Min pappa är starkare än din pappa

DMYD har två analyser, marknaden handlar DMYD för 30% av det värdet.

Betyder att synact är värt 30% av ABGs analyserade värde. OJDÅ
Citera
2021-01-15, 15:31
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Vill man gå in på temat

Min pappa är starkare än din pappa

DMYD har två analyser, marknaden handlar DMYD för 30% av det värdet.

Betyder att synact är värt 30% av ABGs analyserade värde. OJDÅ

Du har helt klart ingen koll alls på bevakningsanalyser, dessutom kan du inte hantera dina egna innehav utan vill istället "varna" aktieägare i en helt annan aktie.

Det rimmar väldigt illa om jag får säga det själv.

Vilka 2 analyshus bevakar Diamyd? Kan inte hitta några i det senaste flödet.
Citera
2021-01-15, 15:32
Medlem
Kirobas avatar
Citat:
Återigen, kan du inte hantera dina egna innehav, varför vill du då "varna" oss andra? DI och deras journalister hade tydligen mer koll på Diamyd än dig om vi kollar på kursutvecklingen.

Synacts Fas II:a kollar både på effekt och dosering/säkerhet.

Återigen
Frågan gäller skillnaden mellan Fas IIa och Fas IIb
inte att synacts Fas IIa är säkerhet /doseskalering och i viss mån effekt

Hur lång tid kommer Fas IIb ta och när startar Fas IIb (Hur många NE ytterligare)
Citera
2021-01-15, 15:33
Medlem
Kiroba vad är det du vill åstadkomma? Är ditt liv så tragiskt att du känner dig tvingad att maniskt försöka baissa ett bolag du inte äger? Är du bitter för du missat tåget? Din avundsjuka lyser igenom i alla dina inlägg. Du har satsat på fel häst helt enkelt och ditt svaga psyke klarar inte av det faktumet. Istället sjunker du till den här patetiska nivån.
Aja ja gottar mig gärna vidare åt din idioti, så fortsätt du slösa din tid
Citera
2021-01-15, 15:34
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Återigen
Frågan gäller skillnaden mellan Fas IIa och Fas IIb
inte att synacts Fas IIa är säkerhet /doseskalering och i viss mån effekt

Hur lång tid kommer Fas IIb ta och när startar Fas IIb (Hur många NE ytterligare)

Planen är att antagligen sälja bolaget eller licensera ut substansen innan dess, datan från Interimanalysen är lovande.

Även ABG ser en stor potential när det gäller avtal/uppköp.

En FAS IIb startar någon gång nästa år om utfallet i FAS IIa blir positiv.
Citera
2021-01-15, 15:35
Medlem
Kirobas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eruannon
Kiroba vad är det du vill åstadkomma? Är ditt liv så tragiskt att du känner dig tvingad att maniskt försöka baissa ett bolag du inte äger? Är du bitter för du missat tåget? Din avundsjuka lyser igenom i alla dina inlägg. Du har satsat på fel häst helt enkelt och ditt svaga psyke klarar inte av det faktumet. Istället sjunker du till den här patetiska nivån.
Aja ja gottar mig gärna vidare åt din idioti, så fortsätt du slösa din tid

Även du är inbjuden att förklara skillnaden mellan Fas IIa och Fas IIb
Citera
2021-01-15, 15:39
Medlem
Kirobas avatar
Citat:
Planen är att antagligen sälja bolaget eller licensera ut substansen innan dess, datan från Interimanalysen är lovande.

Även ABG ser en stor potential när det gäller avtal/uppköp.

En FAS IIb startar någon gång nästa år om utfallet i FAS IIa blir positiv.

Vi närmar oss
någon gång 2022 (mitt estimat Q4 2022)

Hur lång tid kommer då Fas IIb ta ? (mitt estimat är att vi skriver 2025)

Antal NE ?
Citera
2021-01-15, 15:39
Medlem
Citat:
Även du är inbjuden att förklara skillnaden mellan Fas IIa och Fas IIb

Jag slösar inte min tid på att förklara saker till lågbegåvade människor. Finns folk som har det som arbete, vänd dig till dem istället. Hade du haft någon intelligens hade du insett att du inte får ut ett skit av att slösa så mycket av din tid här. Bit i det sura äpplet och försök utvecklas som investerare istället. En dag kanske du prickar rätt Lycka till.
Citera
2021-01-15, 15:41
Medlem
Kirobas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eruannon
Jag slösar inte min tid på att förklara saker till lågbegåvade människor. Finns folk som har det som arbete, vänd dig till dem istället. Hade du haft någon intelligens hade du insett att du inte får ut ett skit av att slösa så mycket av din tid här. Bit i det sura äpplet och försök utvecklas som investerare istället. En dag kanske du prickar rätt Lycka till.

Kom igen.
Inse att du missat totalt att Fas II består av 2 separata studier och att du inte har blekaste aningen om skillnaden mellan dem.
Citera
2021-01-15, 15:43
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Vi närmar oss
någon gång 2022 (mitt estimat Q4 2022)

Hur lång tid kommer då Fas IIb ta ? (mitt estimat är att vi skriver 2025)

Antal NE ?

Återigen, bolagets mål är att partna med ett större bolag inför nästkommande faser.

Personligen så tror jag inte man ens kör en FAS 2b själva inom RA.

Då satsar man istället på NS/ARDS som är betydligt billigare/mindre tidskrävande.

Vad baserar du ditt tidsestimat på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in