Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-09, 19:05
  #277
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Har du dom som oljemålningar? Skulle behöva lite inspiration på väggarna i gymmet.


Haha söt du. återkom med vad du tyckte om bilderna.
Du har PM.
Citera
2017-05-10, 08:47
  #278
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theterm95
Haha söt du. återkom med vad du tyckte om bilderna.
Du har PM.

Imponerande massa, och du ser jämnt utvecklad ut också. Hade varit kul att se hur du ser ut helt rippad.
Citera
2017-05-10, 10:17
  #279
Medlem
du är en stor man broder

fin utveckling, är det något du skulle kunna jobba mer med så är det ben och lats men du har en grym fysik!!
Citera
2017-05-10, 17:04
  #280
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Imponerande massa, och du ser jämnt utvecklad ut också. Hade varit kul att se hur du ser ut helt rippad.

Tack vännen. Kul att höra, motiverar mig. De ska bli kul att se hur man ser ut rippad ja.

Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
du är en stor man broder
fin utveckling, är det något du skulle kunna jobba mer med så är det ben och lats men du har en grym fysik!!

Tack broder. Håller nog inte med där riktigt. Benen, ah visst framsidan men baksidan är faktiskt ändå relativt ok. Latsen är också bra, bara de att poseringen behövs jobba lite med men en riktig latsspread pose, så hade du nog sagt annorlunda. Men tack för din input!!

Motiverar mig att kötta på mer!
Citera
2017-05-11, 07:36
  #281
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theterm95
Tack vännen. Kul att höra, motiverar mig. De ska bli kul att se hur man ser ut rippad ja.



Tack broder. Håller nog inte med där riktigt. Benen, ah visst framsidan men baksidan är faktiskt ändå relativt ok. Latsen är också bra, bara de att poseringen behövs jobba lite med men en riktig latsspread pose, så hade du nog sagt annorlunda. Men tack för din input!!

Motiverar mig att kötta på mer!

Japp, latsen är lite teknik att fälla ut. Hugg någon jävla koltrast utanför dörren och tvinga fanskapet att lära ut! Benen är svåra att veta vad som händer när man deffar. Har sett folk med grova ben som inte får till hårdheten på dem, och folk med mindre ben som får en fantastisk flex och hårdhet, så det märker du.
Citera
2017-05-11, 11:01
  #282
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theterm95
Tack vännen. Kul att höra, motiverar mig. De ska bli kul att se hur man ser ut rippad ja.



Tack broder. Håller nog inte med där riktigt. Benen, ah visst framsidan men baksidan är faktiskt ändå relativt ok. Latsen är också bra, bara de att poseringen behövs jobba lite med men en riktig latsspread pose, så hade du nog sagt annorlunda. Men tack för din input!!

Motiverar mig att kötta på mer!


okej jaa ryggen och benen brukar ju vara svårast o se progression på när man äter man

som du säger är psoeringen väldigt viktigt så jag kan ha misstagit mig men är det så då har du ju fan perfekt fysik! bara o fortsätta göra din grej
Citera
2017-05-11, 22:59
  #283
Medlem
Update;

Världelös aptit igår, å mådde riktigt piss.. och även idag. Så blev inte förvånad med trycket/styrkan under passet eftersom man kalla dessa 2 dagar för "låg dagar" där jag i stortsett inte ätit bra alls. Försökt hållt proteinet uppe, men thats it. Men trotts detta så fick jag till ett bra pass.

Det blev bröst, axlar + cardio idag. Nu väntas det 2 dagar off. Skulle kunna träna imorgon, men har träningsvärk i stortsett överallt så de får bli 2 dagars off. Sen så varvar jobbet ner och jag kan träna på ordentligt igen, mycket träning, cardio.

Övningar inför passet idag;
- Bänkpress, jobbade mig upp till 1x10 130kg, (PB) 2x5 130kg och avslutade med 3x10 100kg.
- Militärpress, 5x5 50kg & 2x3 70kg.
- Sittande bröstpress superset med stående omvänd peckdeck.
- Sittande hammer strenght maskin.
- Kryssdrag, superset med raka axeldrag.
- Utsida axel i kabel
- Shurgs
- Cardio, cykel.

Totalt blev detta;
24 set bröst
28 set axlar
- 20 min cardio, cykel.
Citera
2017-05-14, 23:07
  #284
Medlem
Update. Lite ben + marklyft på agendan idag. Riktigt bra pass måste jag medge. Vart sån brutal pump och körde så tungt, så de slutade med att jag kräktes. Händer inte allt för ofta, ibland, oftast dock i samband med tunga lyft sen övergår man till mer intensiv och kortare vila.

Överlag som ni sett alla tidigare benpass så har jag undvikit benböj, lagt in frontsquat (med lindor) eller lindor över en viss vikt i benböj pga min skada och försökt arbetat runt den! Och PRL EQ läker mig otroligt bra, de börjar visa sig ordentligt. Körde 3x5 stopp böj på 180kg bland annat, helt UTAN känning, och vikten var WARM-UP. Trotts längre avbrott ifrån just övningen. Kändes gött för självförtroendet igen, och liten boost till att börja nöta den igen.

Passet;
- Marklyft, klättrade upp till 3x3 240kg.
- Stopp böj, klättrade upp till 3x5 180kg.
- Hacksquat, djupa fina reps.
- Benspark.
- Cardio, cykel.

Totalt;
31 set + 15 snabba minuter cardio.
Citera
2017-05-15, 19:00
  #285
Medlem
Update;
Morgonstats, 118.1kg, midjan låg runt 101-101,5cm.

Idag blev det lite axlar (alla delar) samt armar och lite cardio innan jobb.

Grisigt pass idag just pga att övriga muskelgrupper är utslagna, och att jag nu förbereder mig att vila 2 dagar, efter 2 dagar ON. Så blir det nog bra.
Kroppen är utsliten, så ska faktiskt spendera dom närmsta dagarna med familjen min nu. Min kärlek och min bebis. Kroppen behöver vila och växa till kommande ledighet när jag kommer mosa den igen. Så nu blir det iaf vila tis, ons.
Möjligtvis att jag kör ett pass på torsdag innan jobbet.

Fick iaf höra att mitt clen, och proviron har kommit. Perfekt tajming ifrån shoppen inför min kommande ledighet. Att stacka dessa med
T3.

Passet igår, vart oförskämt bra. Kunde vrida tröjan ur svett. (Första passet sen jag kasta in t3)

Dagens;
- Smithpress, klättra upp till 2x10 + 1x9 100kg.
- Omvända kryssdrag
- Sittande utsida axel maskin.
- Omvänd bröstpress, nyper bra i baksida/traps.
- Raka axellyft med rep.
- Shrugs
- Triceps, raka pressar superset med sittande biceps curl raka.
- Triceps med rep, superset med sittande bicepscurl, hammercurls.
- Triceps press över huvudet, superset med sittande bicepscurl vinklad stång.
- Cardio, gångband (cykeln var upptagen.)

Totalt blev detta;
// 34 set axlar + 15 set armar.

Nu blir det lite cardio, innan dusch och matlåda sen jobb.

Over and out.
Citera
2017-05-17, 07:24
  #286
Medlem
Update;

Stack i måndags.
2,5ml i vänster axel, och 2,5ml höger pec. Ingen pip, eller smärta så det gick bra med andra ord.
Blir stick ikväll igen, inga konstigheter.

Har lagt in proviron nu, så första dosen 60mg är precis intagen, med 50mcg t3 och även 25mg aromasin nu på morgonen. Kommer inta 50mg oxy och 60mg dboll senare strax innan lunch idag så kickar det fint inför eftermiddags passet ikväll. Ändrade mig, så de blir träning ikväll istället för imorgon, så vilar jag imorgon & njuter av sovmorgonen innan jobbet istället för att träna. Så bytte på dagarna helt enkelt.

Var skeptisk till att redan addera in provironet, eftersom jag fortf ligger på oxy/dbollar osv, men tog beslutet imorse att jag droppar dom ändå snart och då kan ja lika gärna slänga in provironet redan nu istället.

Clen, kommer tas pwo idag, första dosen. 80mcg blir dosen. (40mcg/kapsel.) så får se om styrkan håller måttet.

Taggad som få inför kvällspasset.
Citera
2017-05-17, 07:31
  #287
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Japp, latsen är lite teknik att fälla ut. Hugg någon jävla koltrast utanför dörren och tvinga fanskapet att lära ut! Benen är svåra att veta vad som händer när man deffar. Har sett folk med grova ben som inte får till hårdheten på dem, och folk med mindre ben som får en fantastisk flex och hårdhet, så det märker du.

Tyvärr är det så, latsen är nog svårast att få ut, men jag kan göra det ordentligt i en riktig lats-pose, men just start-posen/line posen med latsen där, tycker jag är svårare när man inte använder händerna vid höfterna.

Hm. Om jag då blickar tillbaka och ser över mina ben förr i tiden när jag tidigare deffade så såg dom ändå ok ut. Lite ådrig över quads. Dock ser dom betydligt hårdare ut, med räfflor etc än vad jag får fram ådror just på benen. Dock såg de ut så tidigare, så de lär visa sig nu framöver

Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
okej jaa ryggen och benen brukar ju vara svårast o se progression på när man äter man

som du säger är psoeringen väldigt viktigt så jag kan ha misstagit mig men är det så då har du ju fan perfekt fysik! bara o fortsätta göra din grej

Haha faktiskt så är det så, tycker jag också. Iaf benen, när man sväller blir tjock etc så ser dom fan mindre ut haha.. Så just benen tycker ja e otroligt svårt att se progression i, tills man skalat & blivit hård.

Ska försöka göra mitt bästa. Har fått lite tips om att köra mer traps, så kommer jag visuellt se större ut. Med småa traps till mina axlar, armar etc får en visuell syn att mina axlar/armar osv ser mindre ut än vad dom är. Så fick tipset att köra mer traps, så försöker nöta på dem, på rygg/axelpassen iaf.
Citera
2017-05-17, 12:36
  #288
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theterm95

Hm. Om jag då blickar tillbaka och ser över mina ben förr i tiden när jag tidigare deffade så såg dom ändå ok ut. Lite ådrig över quads. Dock ser dom betydligt hårdare ut, med räfflor etc än vad jag får fram ådror just på benen. Dock såg de ut så tidigare, så de lär visa sig nu framöver

Haha faktiskt så är det så, tycker jag också. Iaf benen, när man sväller blir tjock etc så ser dom fan mindre ut haha.. Så just benen tycker ja e otroligt svårt att se progression i, tills man skalat & blivit hård.

Ska försöka göra mitt bästa. Har fått lite tips om att köra mer traps, så kommer jag visuellt se större ut. Med småa traps till mina axlar, armar etc får en visuell syn att mina axlar/armar osv ser mindre ut än vad dom är. Så fick tipset att köra mer traps, så försöker nöta på dem, på rygg/axelpassen iaf.

Snabba på nu då så vi kan få lite bilder att sätta upp i gymmet.

Vad gäller benen så blir fettfördelningen annorlunda med åldern också. Även om jag har ett par centimeter späck på midjan nu så är det väldigt lite på just benen. Visst ser dom tunnare ut, fast bara tills man spänner dem.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback