Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-07, 19:14
  #1
Medlem
Tja allihopa. Nu är jag tillbaka!! Och jag ska försöka driva en mycket snyggare, renare och även allvarligare kurrapport.

Jag tänkte att denna resa kanske blir mer intressant för er alla läsare när ni får vara med ifrån början, till slut. Och inte hoppar mitt upp i något, eller helt plötsligt slutar uppdatera!

Jag kommer uppdatera hela vägen till mål, dvs från dag 1 på offseason, till sista stick och även PCT + även pappa-satsning. Hur de nu kan vara intressant för er.

Detta blir mitt offseason projekt 2.0 och eventuellt det sista, innan ett långt avbrott då jag & sambon har planer för att skaffa oss en knodd.

Det ni kommer få ta del av följande resa. Hela upplägget :
• Mat Intag.
• Prepp & Doser.
• Träning.
• PCT.
• Försök till att bli pappa, efter långtid ON.


• Så vem är jag lite snabbt, erfarenheter, stats och så vidare. :

Jag är en grabb mellan 20-22 år och styrketränat sen jag var 15 år tror jag att ja satt min fot första gången på ett gym. Vid 19 års ålder tog jag första kuren. Nu efter 20 års åldern har jag preppat intensivt, till och från. Långa kurer, och kortare pauser. Fel helt enkelt. Väldigt seriös satsande atlet som har en dröm att uppnå en vacker dag ett IFBB proffs kort. Jag började träna seriöst ifrån första dagen jag satt foten på gymet på en styrkelyftklubb. Sen mer och mer började intresset för byggning att ta över.

Jag har nyligen haft en offseason där jag landade på 113kg som slutvikt. Vill landa där igen men i mycket bättreform. Hade en midja på runt 107cm så var rätt tjock.

Har deffat nu & är inne på månad 4. Har droppat ifrån 113kg - morgonvikten idag som landade på 96.7kg med en midja på 83.5-84cm.
Gjorde en jämförelse med fjolårets deff & lagt på mig 6-7kg ren massa, sen förra året.

Stats innan deff & avbrott / skada skedde.
160kg bänk, 250kg mark, 230kg böj (3x2.)

Nu ligger statsen mellan
150-160kg bänk.
240-250kg mark.
190kg x10 Böj. (Lätt singel på 210.)

Hoppas kunna ragga fler följare & läsare denna rapport, då jag ska försöka hålla den så kort, men ändå så intressant som möjligt.

Bilder kan bli aktuella till medlemmar som är proven/reko, genom tex Wickr.

Jag kommer försöka att hela tiden uppdatera utifrån listan här ovanför.
Prepp/doser, mat, välmående, viktökning & styrkeökningar, PCT / Pappa jagandet.

Allting kommer ske rullandes i denna kurrapport. Dvs 1 år offseason - framåt ända till PCT & frugan blir gravid.

Hör av er om ni undrar något.

Mvh.
Citera
2016-07-07, 19:24
  #2
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Yihaa! Grattis Termen! Ska bli spännande å följa detta.

Kör hårt!

-Alfredo
Citera
2016-07-07, 20:35
  #3
Avstängd
Ska följas, säger inte detta för vara taskig men alltid rätt så mycket aas folk som säger dom är seriösa och liknande begrepp.

Står att du börjar träna när du var 15 och att du började trycka när du var 19 år. Du säger inte mer specifikt men i värsta fall så kunde det ju vara så att du började träna när du var 15 år men det kanske var 1 vecka kvar tills du blev 16 år och samma sak med aas. Du kanske började trycka när du var 18 år men 1 vecka kvar tills du blev 19 år.

Så i bästa fall har du tränat 4 år rent vilket i doms flesta ögon inte är seriöst om man börjar trycka, träna 10 år rent och sen kan man börja prata om trycka eller ännu värre du tränade egentligen bara 2 år rent innan du började trycka.

Oavsett så ska jag följa men en nyfiken fråga vad vill du att ungen ska bli, pojke eller flicka?
Citera
2016-07-07, 21:56
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av felix33
Ska följas, säger inte detta för vara taskig men alltid rätt så mycket aas folk som säger dom är seriösa och liknande begrepp.

Står att du börjar träna när du var 15 och att du började trycka när du var 19 år. Du säger inte mer specifikt men i värsta fall så kunde det ju vara så att du började träna när du var 15 år men det kanske var 1 vecka kvar tills du blev 16 år och samma sak med aas. Du kanske började trycka när du var 18 år men 1 vecka kvar tills du blev 19 år.

Så i bästa fall har du tränat 4 år rent vilket i doms flesta ögon inte är seriöst om man börjar trycka, träna 10 år rent och sen kan man börja prata om trycka eller ännu värre du tränade egentligen bara 2 år rent innan du började trycka.

Oavsett så ska jag följa men en nyfiken fråga vad vill du att ungen ska bli, pojke eller flicka?

Inte lönt att vänta 10 år med att preppa om man ändå ska göra det. Ännu värre om man har planer att tävla eller dylikt. Då kan man inte träna ren 10 år. Tränar man seriöst och börjar säg när man är 18 kan man nå sitt genetiska max efter 2 år och då är det bara o kötta på med AAS om man har större planer än ren träning.

Till TS: Ska bli intressant att följa!

Mvh
Citera
2016-07-07, 22:01
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Inte lönt att vänta 10 år med att preppa om man ändå ska göra det. Ännu värre om man har planer att tävla eller dylikt. Då kan man inte träna ren 10 år. Tränar man seriöst och börjar säg när man är 18 kan man nå sitt genetiska max efter 2 år och då är det bara o kötta på med AAS om man har större planer än ren träning.

Till TS: Ska bli intressant att följa!

Mvh

Hahahaha vilken pajas du är, visa mig nån som nåt sitt genetiska max efter 2 års av ren träning.

Om man börjar träna vid 15 då kan man tränar rent till 25 år sen börjar med aas om man verkligen är inte nöjd med ens kropp.
Citera
2016-07-07, 22:28
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Yihaa! Grattis Termen! Ska bli spännande å följa detta.

Kör hårt!

-Alfredo

Tack gubben! Kul att du flikar in & ska följa!


Citat:
Ursprungligen postat av felix33
Ska följas, säger inte detta för vara taskig men alltid rätt så mycket aas folk som säger dom är seriösa och liknande begrepp.

Står att du börjar träna när du var 15 och att du började trycka när du var 19 år. Du säger inte mer specifikt men i värsta fall så kunde det ju vara så att du började träna när du var 15 år men det kanske var 1 vecka kvar tills du blev 16 år och samma sak med aas. Du kanske började trycka när du var 18 år men 1 vecka kvar tills du blev 19 år.

Så i bästa fall har du tränat 4 år rent vilket i doms flesta ögon inte är seriöst om man börjar trycka, träna 10 år rent och sen kan man börja prata om trycka eller ännu värre du tränade egentligen bara 2 år rent innan du började trycka.

Oavsett så ska jag följa men en nyfiken fråga vad vill du att ungen ska bli, pojke eller flicka?

Visst är det så. Jag förstår precis ditt tänk & resonemang. Men jag började seriöst med min träning ifrån dag 1 vilket jag inte tror många gör. Dvs började rent ut sagt med teknik träning & rörelse teknik inför basövningarna, bänk, mark böj eftersom jag började på en styrkelyftsklubb. Dock e dom inte så speciellt professionell gällande kosten (utan bara äter alla kcal de kan.) så den biten förbättrades med tiden då jag fick upp ögonen för byggning & anlitade då just en byggnings coach för kosten, så även den satt perfekt redan ifrån början. Och börjar man så, redan efter sitt första fotsteg på gymet tror jag man kommer långt. Jämfört med många som diskotränar 6 mån, tar uppehåll 3 månader, lyfter fel etc etc. Kan även tilläggas att jag läste på dagligen, över aas, träning, kost, optimal återhämtning, m.m under tiden jag även var newbie. Så iden med att trycka & komma långt med AAS och hela den satsningen har funnits där väldigt länge.

Så hoppas du fick svar på det du sökte. Och jag har väl inte tryckt några waow doser direkt.
50mg test p eod, 250mg test e e5d rullade mina kurer på oftast när jag var grön. Om de var det du sökte. Men de är sista tiden man har slängt in allt och provat på allt, mer eller mindre. Just för att veta hur man reagerar både effekt & bieffekt mässigt, till framtida kurer & planeringar.


Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Inte lönt att vänta 10 år med att preppa om man ändå ska göra det. Ännu värre om man har planer att tävla eller dylikt. Då kan man inte träna ren 10 år. Tränar man seriöst och börjar säg när man är 18 kan man nå sitt genetiska max efter 2 år och då är det bara o kötta på med AAS om man har större planer än ren träning.

Till TS: Ska bli intressant att följa!

Mvh

Tack gubben. Håller med dig till fullo där, speciellt om man ska nå någonstans faktiskt. Du ser ju dom brutalt unga nu som är uppe i toppen redan och är bara mellan 23-26 åriga grabbar liksom.
Citera
2016-07-07, 22:38
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Theterm95
Så hoppas du fick svar på det du sökte. Och jag har väl inte tryckt några waow doser direkt.
50mg test p eod, 250mg test e e5d rullade mina kurer på oftast när jag var grön. Om de var det du sökte. Men de är sista tiden man har slängt in allt och provat på allt, mer eller mindre. Just för att veta hur man reagerar både effekt & bieffekt mässigt, till framtida kurer & planeringar.

Fick inte svar på vad för kön du vill ha på barnet.

Men enligt dig kanske det inte är waow doser men vad jag har lärt mig så producerar kroppen ca 7-11mg av testo i kroppen per dag.

Om du tar 50mg test varannan dag så på 8 dagar blir det hela 200mg vilket råkar vara ungefär nästan 2,5ggr mer än en person producerar.

Tänkte bara att började långsammare till exempel 1,5 ggr mer sen kanske 2 ggr mer och ökar det bara när dom verkligen märker att dom har maxat alla gains dom kan få på den dosen dom är på.
Citera
2016-07-07, 23:29
  #8
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felix33
Fick inte svar på vad för kön du vill ha på barnet.

Men enligt dig kanske det inte är waow doser men vad jag har lärt mig så producerar kroppen ca 7-11mg av testo i kroppen per dag.

Om du tar 50mg test varannan dag så på 8 dagar blir det hela 200mg vilket råkar vara ungefär nästan 2,5ggr mer än en person producerar.

Tänkte bara att började långsammare till exempel 1,5 ggr mer sen kanske 2 ggr mer och ökar det bara när dom verkligen märker att dom har maxat alla gains dom kan få på den dosen dom är på.

Men du Felix.. Är det inte bättre att du avhåller dig från att försöka göra uträkningar och påståenden du inte har den blekaste kunskap om..?
Diskutera å fråga gärna, men att börja kalla folk för pajas i samma andetag som du drar upp någon slags lågstadie-uträkning på hur testosteron-utsöndring fungerar är ju rätt fattigt.

Mvh,

-Alfred
Citera
2016-07-08, 21:28
  #9
Medlem
Ska bli oerhört intressant att följa detta. Hoppas det går bra med avlandet av unge, finns många bra fertillitetsprotokoll på r/steroids. Lycka till!
Citera
2016-07-08, 22:41
  #10
Medlem
EVF111s avatar
Spännande, kommer följas!
Snabb fråga, att du inte skriver vilka prepp/doser du ska ta, är det för att det inte är spikat eller är du bara hemlighetsfull ett tag?
Citera
2016-07-09, 08:52
  #11
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EVF111
Spännande, kommer följas!
Snabb fråga, har du koks??


Ja vill du köpa eller?


Termen; uppdatera oss gärna med preppschemat när det är spikat!

Mvh
Citera
2016-07-11, 10:40
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aquieila
Ska bli oerhört intressant att följa detta. Hoppas det går bra med avlandet av unge, finns många bra fertillitetsprotokoll på r/steroids. Lycka till!

Citat:
Ursprungligen postat av EVF111
Spännande, kommer följas!
Snabb fråga, att du inte skriver vilka prepp/doser du ska ta, är det för att det inte är spikat eller är du bara hemlighetsfull ett tag?

Tack grabbar. De känns verkligen spännande med att driva hela denna satsning rapporterad med.

Kul att ni kommer följa. Ni kommer få ta del av allt möjligt, inkl prepp & doser EVF111
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback