Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-04, 21:09
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PanserPoes
Förvånad?
Naturligtvis inte, men någon jävla måtta får det vara.
Citera
2016-07-04, 21:32
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Vilket ofattbart sammanträffande.

Jag tror inte mina ögon, har den här mannen begått brott tidigare? Kan inte stämma...=(
Citera
2016-07-04, 21:36
  #15
Medlem
vigillarfittas avatar
Man funderar på vilka trauman den här stackars mannen har utsatts för i sitt liv. Tragiskt.

Just det, tjejen på macken blev så skrämd att hon sa upp sig. Men skit i henne nu.
Citera
2016-07-04, 22:23
  #16
Avstängd
wazzobazzos avatar
Varför behöll hon inte bara femman i dricks? Eller krävde han att få tillbaka den? Någon form av DO-bete?


Edit: nvm läste inte så noga innan jag frågade. Han måste ju faktiskt ha tagit emot femman först och SEN kastat den med förklaring att han inte tar i den? Virrigt...en helt vanlig dag på en mack i Suedistan mao.
__________________
Senast redigerad av wazzobazzo 2016-07-04 kl. 22:29.
Citera
2016-07-04, 22:52
  #17
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Citat:
36-åringen sa även att han skulle våldta henne på ett sådant sätt "du spricker". Dessutom påstod han att han var terrororganisationen ISIS och skulle bomba macken.
Han hävdade alltså att han var ISIS. Han som person utgör alltså själva organisationen.

Citat:
Kvinnan bakom kassan, som har mångårig erfarenhet, säger sig aldrig har varit med om något så obehagligt och har valt att sluta på macken.
Detta är väldigt tragiskt men jag förstår henne, skulle inte heller vilja jobba sena pass i macken efter den grejen. Jag antar att han ej är frihetsberövad så han kan ju knalla in när som.


http://www.jp.se/article/hotade-med-att-skicka-is/
__________________
Senast redigerad av Axis.bold.as.love 2016-07-04 kl. 22:55.
Citera
2016-07-04, 23:50
  #18
Medlem
Kan ju vara en invandrartjej som stod i kassan, och en svennejävel som fick fnatt.
Citera
2016-07-05, 00:02
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwinyouloose
Kan ju vara en invandrartjej som stod i kassan, och en svennejävel som fick fnatt.

Min första tanke.

Ang att hon skulle ta i pizzan så hoppas jag att ingen av er jobbar inom någon form av matindustri. Man tar naturligtvis inte direkt i maten. Speciellt inte om man precis hanterat pengar.
Citera
2016-07-05, 00:16
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Expressen, vad i helvete...

De återger alltså citat under förespegling av att det är ett citat men i själva verket så har de tagit bort vissa delar som de inte tyckte passade för publicering.

Skamlösa jävla svin!

Hur kan du vara förvånad?
Nevermind.
Citera
2016-07-05, 00:27
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwinyouloose
Kan ju vara en invandrartjej som stod i kassan, och en svennejävel som fick fnatt.

Bra försök, men förövaren skrek att han var ISIS.
Citera
2016-07-05, 01:38
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piggypigglet
Min första tanke.

Ang att hon skulle ta i pizzan så hoppas jag att ingen av er jobbar inom någon form av matindustri. Man tar naturligtvis inte direkt i maten. Speciellt inte om man precis hanterat pengar.


Man tvättar händerna först, sen tar man i maten med dom. Tror du folk som jobbar inom matindustri alltid använder handskar när dom tar i livsmedel så trodde du fel =)
Citera
2016-07-05, 02:26
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlaskBång
Man tvättar händerna först, sen tar man i maten med dom. Tror du folk som jobbar inom matindustri alltid använder handskar när dom tar i livsmedel så trodde du fel =)

I industrin ja (även om engångshandskar är vanligt förekommande). I denna typ av butik, nej. Tror du att den i kassan på en mack står och tvättar händerna vid varje kund? Skulle nog uppskattas av kön. Man använder verktyg.
Jag har jobbat både på McDonalds och 7Eleven och aldrig som kassörska rört vid maten med mina händer.
Citera
2016-07-05, 02:54
  #24
Avstängd
StrypNegerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piggypigglet
I industrin ja (även om engångshandskar är vanligt förekommande). I denna typ av butik, nej. Tror du att den i kassan på en mack står och tvättar händerna vid varje kund? Skulle nog uppskattas av kön. Man använder verktyg.
Jag har jobbat både på McDonalds och 7Eleven och aldrig som kassörska rört vid maten med mina händer.
Konstigt att folk blir magsjuka titt som tätt efter de ätit på MCdonalds, sist än annan åt där måste varit i början av 00-talet efter en rejäl magsjuka.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback