Jag undrar om "sagan" som DI studenten läste upp för barnen finns någonstans att läsa i sin helhet? Var det något eleven själv skrivit eller var det en "riktig" berättelse? I så fall, vilken? Och finns den på nätet någonstans?
Jag undrar om "sagan" som DI studenten läste upp för barnen finns någonstans att läsa i sin helhet? Var det något eleven själv skrivit eller var det en "riktig" berättelse? I så fall, vilken? Och finns den på nätet någonstans?
Så det rör sig alltså om två barn som utövar sexuella handlingar? I så fall bordeden idioten anhållas för spridande av barnpronografi! Förbannade pedofil! :shoot2:
Klart som fan att detta är straffbart. Inte för att jag tror att dagisungarna tar någon skada direkt, men som förälder skulle jag ändå inte vara direkt förtjust över att tvivelaktiga karaktärer läser porrnoveller för mitt barn.
Vilket jävla äckel, hade detta hänt mina barn hade jag hälsat på snubben med ett baseballträ, garanterat. Fattar inte att sånt här kan ske överhuvudtaget. Hur fan motiverade han detta?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!