2016-12-05, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trocabif
Mordet begicks inte av nåt hat angående könskorrigering

Antagligen inte. Jag svarade på påståenden om att dom är högerfolk och att dom kanske inte gillar transor osv.
Citera
2016-12-05, 19:11
Medlem
Såg att någon efterfrågade ljudupptagningar, här finns det några klipp för den som inte hört och sett:
http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=161&grupp=23106
Citera
2016-12-05, 19:36
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tagmaster
Även om man blir dömd till fängelse så kan man väl få någon slags hjälp? Det finns väl någon slags vårdplan? Tänker nu främst inte på POs drogproblem utan allmänt.
Det finns olika typer av programverksamhet och motivationsavdelningar som kan erbjudas inom anstalt - ja.
Det är dock inget som en intagen kan kräva, och inget som kriminalvården egentligen kan tvinga någon att delta i.

Nej, vårdplan finns inte -- däremot verkställighetsplan (som är något annat)

https://www.kriminalvarden.se/fangelse-frivard-och-hakte/verkstallighetsplan/
Senast redigerad av micro113 2016-12-05 kl. 19:39.
Citera
2016-12-05, 19:45
Medlem
SmygarBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pitch80
Såg att någon efterfrågade ljudupptagningar, här finns det några klipp för den som inte hört och sett:

Tackar!
Citera
2016-12-05, 19:57
Medlem
mejdejmejdejs avatar
Citat:

Tack!

Det är verkligen en slående likgiltighet i rösten på 24-åringen (MB)... Hoppas verkligen att de får sitta länge och väl med tillhörande daglig ass rape i á 10 år.

Edit: BH´s anledning var till varför hon erkände mord vid polisförhöret var ju snygg: "Jag var ju så pass ledsen och ville bara åka därifrån". Äh nu är jag så ledsen och vill åka hem... What to do, what to doo... Jag vet, erkänn mord!
Senast redigerad av mejdejmejdej 2016-12-05 kl. 20:18.
Citera
2016-12-05, 20:23
Medlem
[quote=micro113|59221232]Det finns olika typer av programverksamhet och motivationsavdelningar som kan erbjudas inom anstalt - ja.
Det är dock inget som en intagen kan kräva, och inget som kriminalvården egentligen kan tvinga någon att delta i.

Nej, vårdplan finns inte -- däremot verkställighetsplan (som är något annat)

Tack för länken! Det var nog det jag syftade på även om jag inte visste vad det innefattade och hur det fungerade.
Citera
2016-12-06, 01:19
Medlem
Kalroots avatar
Av ljudupptagningen från MB så verkar MB helt oberörd?
Svarar snabbt och rakt på frågor som om ingenting har hänt. Har lyssnat om och om och om och om igen. funderar på att åka dit på torsdag. Var i rättsalen När POH förhördes. minst sagt intressant, hemskt och helt ofattbart. Vem kommer höras nu i veckan? och har det blviti mer förändringar iom schemat?
Citera
2016-12-06, 07:32
Medlem
Mthrfckr13s avatar
I väntan på viktigare saker så tänkte jag på en annan sak.

Vem är den rabiata Milla F*rsberg som vräker ur sig en massa saker på AL Ann*li Lindstr*ms Facebooksida? Bland annat styckning. Här kommer ett av hennes inlägg när dom tjafsar..

"Eric* Na*ss lilla, lilla vännen! Är man häktad för mord(HÖG GRAD) har dom något som visar att hon har varit delaktig på ngt sätt! Om jag inte vet så mkt, nä okej! Jag är sambos sen 4år tillbaka med en kille som satt häktad för mord och även åkte in! Jag tror att kan lite mer än dig! Och tyvärr, kanske dags att inse att alla inte är perfekt och alla gör fel, detta fall Anneli, finns ingen dom än NEJ hon sitter som sagt också att nekar, med sitter hon häktad för mord av hög grad så är de som så att dom har ngt som bevisar att hon varit delaktig! Och inte bara vetat om något UTAN delaktig!"

Alltså lite OT men vad är den här Markus för typ? Vad har han gjort?
Ragatan Milla borde hålla käften kan man tycka. Lite Empati skulle behövas i den lilla hjärnan. Synd om anhöriga så länge sidan finns kvar. Försvarar ingen men retar mig på hennes vidriga beteende.
Citera
2016-12-06, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mthrfckr13

Vem är den rabiata Milla F*rsberg som vräker ur sig en massa saker på AL Ann*li Lindstr*ms Facebooksida? Bland annat styckning. Här kommer ett av hennes inlägg när dom tjafsar..

"Eric* Na*ss lilla, lilla vännen! Är man häktad för mord(HÖG GRAD) har dom något som visar att hon har varit delaktig på ngt sätt! Om jag inte vet så mkt, nä okej! Jag är sambos sen 4år tillbaka med en kille som satt häktad för mord och även åkte in! Jag tror att kan lite mer än dig! Och tyvärr, kanske dags att inse att alla inte är perfekt och alla gör fel, detta fall Anneli, finns ingen dom än NEJ hon sitter som sagt också att nekar, med sitter hon häktad för mord av hög grad så är de som så att dom har ngt som bevisar att hon varit delaktig! Och inte bara vetat om något UTAN delaktig!"

Ragatan Milla borde hålla käften kan man tycka. Lite Empati skulle behövas i den lilla hjärnan. Synd om anhöriga så länge sidan finns kvar. Försvarar ingen men retar mig på hennes vidriga beteende.
Antar att det är detta (FB) Hofors: Misshandel till döds. Misstänkt mord på Tommy Johansson.
Citera
2016-12-06, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mthrfckr13

Letat men hittar inte dessa kommentarer. Hon har ju dessutom flera FB-sidor. Vart hittar man dessa kommentarer?
Citera
2016-12-06, 17:25
Medlem
Mthrfckr13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clinchen
Antar att det är detta (FB) Hofors: Misshandel till döds. Misstänkt mord på Tommy Johansson.

Helt rätt. "Millapilla" sitter där och försvarar sin Markus att han minsann är heeeelt oskyldig. Så kan det vara eftersom han klarat sig i rätten, men vilken störd bimbo. Sveriges halva befolkning har ju snokat runt på deras sidor och sett hur hon gör bort sig. Man kan ju bli kändis på många vis. Nog om det. Nu väntar vi på rättegången.
Citera
2016-12-06, 17:28
Medlem
Mthrfckr13s avatar
Citat:
Letat men hittar inte dessa kommentarer. Hon har ju dessutom flera FB-sidor. Vart hittar man dessa kommentarer?

Ann*li Finast* L*ndström *=e,e,i

EDIT:
https://www.facebook.com/*iindstrm *=L
Senast redigerad av Mthrfckr13 2016-12-06 kl. 17:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in