Citat:
Ursprungligen postat av
Bogla
Du får ta mig fan allt om bakfoten hela tiden. I första äktenskapet vet jag, utifrån registren, bara om ett barn med säkerhet. I det andra äktenskapet, som du helt bortser från, är jag inne på att de båda andra kom. Eftersom de är födda efter 1990 har jag fått pussla ihop det på lite andra sätt.
Personen som dör 2002 förefaller vara ett bonusbarn som kommer med kvinnan.
Undrar vem som är galen du eller jag....
1980 hade han tillsammans med sin fru som nu är avliden
en dotter (som möjligen kan vara fruns sedan tidigare) född 1974 - hon är avliden.
1990 hade han
dottern ovan
en dotter född 1981 (bor i Vallentuna)
en son född 1982 (bor i Södertälje)
1980 har äldsta dottern ett annat efternamn. 1990 heter alla Karlsson. Nu heter bara sonen Karlsson medan den dotter som är i livet tagit samma efternamn som hennes bortgångna syster hade som nyfödd dvs. sin mammas flicknamn. Den äldsta dottern kan, men måste inte, ha haft en annan pappa.
Sedan tillkom lilla fröken Lindgren. Om det kom flera sedan vet jag inte. Eller för den delen mellan 1985-1990 som finns på byn. Men som sagt, själv sa hon ju att hon hade tre barn 2003 vilket alltså stämmer med mina uppgifter ovan. A+P+J=3 Men nu säger du att det ska finnas ytterligare ett barn fött efter 1990, ett syskon till Lindgren? Eller vad menar du?