2016-07-04, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KattPersson
De var tvungna att dyka efter kroppen har jag hört, så ingen vanlig svensson hade nog hittat kroppen.

Tidigare sas det att kroppen inte var dold?
Citera
2016-07-04, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Kan detta var BH?
Nej
Citera
2016-07-04, 18:54
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Kan detta var BH?
Nä, och dessutom Värmland...
Citera
2016-07-04, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tycker
Berätta mer!!!!

Finns inte så mycket att berätta utan att jag enbart vet att tjejen fick flytta ifrån fosterhemmet eftersom hennes familj = m*rt*n br*l*ng's familj var otäcka och ostabila. Fadern Th*m*s br*l*ng har nog en 20 barn med många olika kvinnor och alla har nog minst en diagnos.

fadern: http://www.exponerat.net/svensk-par-atalas-for-djursex-barnmisshandel-och-barnporr%E2%80%8F/
Citera
2016-07-04, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tycker

Att det inte finns någon gubbe med bild har ju sin naturliga förklaring och med all den där utbildningen så kan hon ju inte varit totalt intelligensbefriad.

Hon var ju inte ens högskolebehörig med sin tvååriga elutbildning. Alla kurser hon räknar upp är ju sådana där vuxenutbildningar, datorteketgrejer för arbetslösa, reikibluffutbildningar medflum-fluminnehåll och så vidare. En vettig människa hade snarare rensat det ifrån sitt CV och tagit med det relevanta som i detta fall är gymnasiet, medicinsk grundkurs (kom vux) och kanske något mer (orkade inte läsa allt tjafs hon sysslat med).

Vem som helst som lever i kaos kan tråckla ihop ett sådant brokigt CV.
Senast redigerad av Potifar2 2016-07-04 kl. 19:05.
Citera
2016-07-04, 19:04
Medlem
hassehustlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mmerd
Finns inte så mycket att berätta utan att jag enbart vet att tjejen fick flytta ifrån fosterhemmet eftersom hennes familj = m*rt*n br*l*ng's familj var otäcka och ostabila. Fadern Th*m*s br*l*ng har nog en 20 barn med många olika kvinnor och alla har nog minst en diagnos.

fadern: http://www.exponerat.net/svensk-par-atalas-for-djursex-barnmisshandel-och-barnporr%E2%80%8F/

Fyfan, nästan så man tycker synd om MGM. Vilken vidrig människa till farsa!
Citera
2016-07-04, 19:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hassehustler

Eller hur. Och hans vidriga tant som gått med på hans snusk.
Hoppas båda två dör, poetisk rättvisa om de blev uppkäkade av vargar.
Citera
2016-07-04, 19:10
Medlem
Overkokt.Blomkals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exfactor45
Hur bifogar man bild här ? ovan användare
Några alternativ:
tinypic.com
minfil.org
ladda-upp.se
imgur.com

(Du måste först ladda upp bilden på en extern sida och sedan posta länken till bilden i tråden.)

Citat:
Ursprungligen postat av mmerd
Jag såg ett inlägg och svarade, har en bekant som har haft med familjen att göra (boendes på samma fosterhem). Och därför kan jag informera om att familjen är helt inavel.
Ok, det verkar mer eller mindre konstaterat vad det är för typ av familj. Du verkar sitta på lite information, även om det är ryktesvägen?
Citera
2016-07-04, 19:11
Medlem
coronados avatar
BH:s profil på Darkside. Inte inloggad sen 2015.

https://minfil.org/ucI8n8b7bb/bhbby.jpg
Citera
2016-07-04, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bogla
Du får ta mig fan allt om bakfoten hela tiden. I första äktenskapet vet jag, utifrån registren, bara om ett barn med säkerhet. I det andra äktenskapet, som du helt bortser från, är jag inne på att de båda andra kom. Eftersom de är födda efter 1990 har jag fått pussla ihop det på lite andra sätt.

Personen som dör 2002 förefaller vara ett bonusbarn som kommer med kvinnan.

Undrar vem som är galen du eller jag....

1980 hade han tillsammans med sin fru som nu är avliden
en dotter (som möjligen kan vara fruns sedan tidigare) född 1974 - hon är avliden.
1990 hade han
dottern ovan
en dotter född 1981 (bor i Vallentuna)
en son född 1982 (bor i Södertälje)

1980 har äldsta dottern ett annat efternamn. 1990 heter alla Karlsson. Nu heter bara sonen Karlsson medan den dotter som är i livet tagit samma efternamn som hennes bortgångna syster hade som nyfödd dvs. sin mammas flicknamn. Den äldsta dottern kan, men måste inte, ha haft en annan pappa.

Sedan tillkom lilla fröken Lindgren. Om det kom flera sedan vet jag inte. Eller för den delen mellan 1985-1990 som finns på byn. Men som sagt, själv sa hon ju att hon hade tre barn 2003 vilket alltså stämmer med mina uppgifter ovan. A+P+J=3 Men nu säger du att det ska finnas ytterligare ett barn fött efter 1990, ett syskon till Lindgren? Eller vad menar du?
Citera
2016-07-04, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hassehustler

Finns ju en tråd om denne vidrige farsa:
(FB) Par i Ludvika åtalas för misshandel av barn och djurplågeri mot hund

Ur tråden:
"
Därtill kommer de större barnen (10 och 14 år) som sov med jeansen på för att "känna sig trygga". Ett synnerligen udda beteende tycker jag, och inget man kommer på bara utan anledning. De säger också att Thomas tittat sexuellt på dem (eller om det var på en av dem).

Detta är nog bara toppen på ett isberg vi sett hittills. Skulle inte förvåna mig det minsta om man snart hittar något övergivet "sexhus" som kan kopplas till paret. Inget förvånar i denna historia längre."

Skulle tro att MGM levt i misär med allehanda gränsöverskridande beteenden såsom misshandel,övergrepp och skit. Det försvarar inte att hon mördar en annan människa, mer hur den social miljön formar ett barn och att hon verkar så konstigt aggressiv på sin Facebook. År av terapi hade behövts i hennes fall för att få henne på rätt köl igen.
Citera
2016-07-04, 19:15
Medlem
gurkmajjas avatar
Hur är det ställt med inaveln i bygder som Långshyttan med omnejd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in