Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-07-03, 11:23
  #1
Medlem
ekzvs avatar
Jag sög av min kille så han kom, jag äskar att göra det. När spermierna rinner utanför munnen och droppar på sängen.

När jag kände att jag hade ansträngt mig för att få han att komma så ville ju jag att han skulle leka med mig. Jag kommer av smekningar.

Han tog datorn och började kolla på youtube klipp. Jag blev helt paff och sa till honom. "men jag då"? Han sa att vi tjejer förstår inte killar. Att om en kille har kommit så är han okåt och vill göra något annat istället. Medan min tankegång är att det ska vara lika. Ger jag honom orgasm så får han göra samma. Men att jag ska behöva säga till gör ju så att jag blir okåt.
Citera
2016-07-03, 11:26
  #2
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekzv
Jag sög av min kille så han kom, jag äskar att göra det. När spermierna rinner utanför munnen och droppar på sängen.

När jag kände att jag hade ansträngt mig för att få han att komma så ville ju jag att han skulle leka med mig. Jag kommer av smekningar.

Han tog datorn och började kolla på youtube klipp. Jag blev helt paff och sa till honom. "men jag då"? Han sa att vi tjejer förstår inte killar. Att om en kille har kommit så är han okåt och vill göra något annat istället. Medan min tankegång är att det ska vara lika. Ger jag honom orgasm så får han göra samma. Men att jag ska behöva säga till gör ju så att jag blir okåt.

Alltså, han har en poäng. Jag blir också helt ointresserad av sex i flera timmar efter jag kommit. Därför ser jag alltid till att tjejen kommer först, genom oralsex, eller genom penetration, innan jag själv kommer. På så sätt blir alla nöjda. Du får köra samma princip med din kille.

Dock är det möjligen ett varningstecken att han börjar göra annat direkt efteråt. Det gör jag själv bara när jag inte har verkliga känslor, utan bara varit kåt. När jag legat med någon jag gillar på riktigt så vill jag alltid ligga kvar och mysa.
Citera
2016-07-03, 11:27
  #3
Medlem
Glazehs avatar
Det är väl ingen nyhet, nästa gång snacka med killen lite innan på hans syn på sex så kommer du veta om han är inne för gemensam njutning eller hans egen, lycka till
Citera
2016-07-03, 11:27
  #4
Medlem
Då får du väl vänta tills han blir kåt igen eller be honom tillfredställa dig först nästa gång? Som han ju förklarat för dig blir killar ofta helt avtända när vi har kommit och då är sex det sista man vill hålla på med. Det är inget man väljer, det bara är så.

Du kan såklart komma med vilka argument och ultimatum du vill, men det finns inget som dödar sexlivet så effektivt som krav och måsten när man inte är sugen.

Du skriver dessutom att du älskar att suga av honom. Då är det väl knappast en uppoffring?
__________________
Senast redigerad av tymme 2016-07-03 kl. 11:40.
Citera
2016-07-03, 11:33
  #5
Medlem
Ställ hårt mot hårt, om han inte ger dig orgasm får han inte kolla på utube
Citera
2016-07-03, 11:33
  #6
Medlem
bithaxs avatar
Om du vill att han skall göra något med dig så måste du ju säga det.
Dock tycker jag det var aningen dåligt att han inte fattade det själv.
Citera
2016-07-03, 11:34
  #7
Medlem
Katzyns avatar
Måste han göra det precis då? Tycker inte heller ett sånt upplägg riktigt funkar faktiskt, han kan väl gå ner på dig någon annan gång och bara låta dig komma utan ngt mer, lite senare?
Citera
2016-07-03, 11:38
  #8
Medlem
Nästa gång får han ge före han får, problemet löst
Citera
2016-07-03, 11:46
  #9
Medlem
Ratads avatar
Om han är någon form av pojkvän på riktigt håller jag med resten i tråden. Du får säga, visa eller förföra lite. Bryr han sig inte om du gör det så gör slut.

Väldigt vad tjejer har problem med att förklara eller berätta att fittan ska ha sitt. Tur att jag inte är sexolog för då hade jag idiotförklarat er och skickat er till en Zara Larssonspelning i rent uppfostringssyfte.
Citera
2016-07-03, 11:52
  #10
Medlem
Hassan13371s avatar
Riktigt osoft kille, att mysa, känna o klämma efteråt ingår ju

Håll honom precis på gränsen, jag lovar att då gör han var du vill för att sedan när du känner dig nöjd, avsluta åt honom.
Citera
2016-07-03, 11:56
  #11
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekzv
Jag sög av min kille så han kom, jag äskar att göra det. När spermierna rinner utanför munnen och droppar på sängen.

När jag kände att jag hade ansträngt mig för att få han att komma så ville ju jag att han skulle leka med mig. Jag kommer av smekningar.

Han tog datorn och började kolla på youtube klipp. Jag blev helt paff och sa till honom. "men jag då"? Han sa att vi tjejer förstår inte killar. Att om en kille har kommit så är han okåt och vill göra något annat istället. Medan min tankegång är att det ska vara lika. Ger jag honom orgasm så får han göra samma. Men att jag ska behöva säga till gör ju så att jag blir okåt.

Han får ta dig först
Citera
2016-07-03, 12:01
  #12
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekzv
Jag sög av min kille så han kom, jag äskar att göra det. När spermierna rinner utanför munnen och droppar på sängen.

När jag kände att jag hade ansträngt mig för att få han att komma så ville ju jag att han skulle leka med mig. Jag kommer av smekningar.

Han tog datorn och började kolla på youtube klipp. Jag blev helt paff och sa till honom. "men jag då"? Han sa att vi tjejer förstår inte killar. Att om en kille har kommit så är han okåt och vill göra något annat istället. Medan min tankegång är att det ska vara lika. Ger jag honom orgasm så får han göra samma. Men att jag ska behöva säga till gör ju så att jag blir okåt.

Han tycker inte om dig på riktigt om han blir okåt direkt efter att han kommit.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback