Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2016-07-10, 22:42
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Jag tror inte det finns en enda här som hävdar bestämt att EW har en tatuering.
Däremot finns det många som hävdar att han inte har en.
Således har du fel. Det är er sida som hävdar en massa saker utan backup.
När vi påstår saker så finns det backup. Inte en massa tjafs om tortyr och annat ovidkommande som dina gubbar kör med.

/VV

(Min fetning)

Nej, det finns ingen övertygande backup för förekomsten av homicidala gaskammare i koncentrationslägren.

Vittnesdelen består av en majoritet som inte säger sig bevittnat gasningar samt en minoritet som säger sig gjort det men kommer med ytterst osannolika utsagor, fynddelen består i huvudsak av dokument/materiel/media som inte är specifickt för det som hävdas och ibland till och med tyder mer på annat, och i övrigt har vi en egendomlig avsaknad av mycket av det man kan vänta sig.

Du vet redan vilka brister och oegentligheter jag påpekat i min långa men ofullständiga lista.

Vilka ytterligare brister, luckor och oegentligheter krävs för att Du skall tvivla?

Det är en konkret fråga och Du bör kunna ge ett konkret svar, annars är Din övertyglese icke falsifierbar och debatten meningslös.
Citera
2016-07-11, 00:34
  #86
Avstängd
Måste vara sionist skolpojkar alt livets ordare som är i farten o slår huvudet i muren som sina trosfränder på Klagomuren (vicken syn inpå 21 århundrade!). O sen besöker vi Auscwitch ledda av sagoberättade, oops 'överlevare'.

De förstår inte att de skadar saken med sitt naiva 'neka allt'. Holocash kommer att spricka när dess främsta figurer, 'vittnen', visar sig vara lögnare.

Vem är den snubben i Sverige som påstår sig ha 'överlevt' sex (6) förintelseläger, kommer inte på namnet? Iallafall bra jobbat

Vem har sagt: "If there are so many survivors, who exactly was murdered in the Holocaust?"
Citera
2016-07-11, 07:37
  #87
Medlem
varmluftsballongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadsOn
Måste vara sionist skolpojkar alt livets ordare som är i farten o slår huvudet i muren som sina trosfränder på Klagomuren (vicken syn inpå 21 århundrade!). O sen besöker vi Auscwitch ledda av sagoberättade, oops 'överlevare'.

De förstår inte att de skadar saken med sitt naiva 'neka allt'. Holocash kommer att spricka när dess främsta figurer, 'vittnen', visar sig vara lögnare.

Vem är den snubben i Sverige som påstår sig ha 'överlevt' sex (6) förintelseläger, kommer inte på namnet? Iallafall bra jobbat

Vem har sagt: "If there are so many survivors, who exactly was murdered in the Holocaust?"


Du kanske borde ta dig an de frågor och påståenden du presenterat i trådstarten först?
Är du mytoman?
Citera
2016-07-11, 10:57
  #88
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atlas11
(Min fetning)

Nej, det finns ingen övertygande backup för förekomsten av homicidala gaskammare i koncentrationslägren.

Vittnesdelen består av en majoritet som inte säger sig bevittnat gasningar samt en minoritet som säger sig gjort det men kommer med ytterst osannolika utsagor, fynddelen består i huvudsak av dokument/materiel/media som inte är specifickt för det som hävdas och ibland till och med tyder mer på annat, och i övrigt har vi en egendomlig avsaknad av mycket av det man kan vänta sig.

Du vet redan vilka brister och oegentligheter jag påpekat i min långa men ofullständiga lista.

Vilka ytterligare brister, luckor och oegentligheter krävs för att Du skall tvivla?

Det är en konkret fråga och Du bör kunna ge ett konkret svar, annars är Din övertyglese icke falsifierbar och debatten meningslös.

Det skulle krävas en hel del. Något som är orimligt med tanke på allt som finns som du själv vägrar ta till dig.
Om man blundar för allt som finns, kan man kanske förstå att man inte kan ta till sig något.
Men frågan är varför du blundar och vägrar ta till dig allt som finns.

/VV
Citera
2016-07-11, 16:51
  #89
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadsOn
Måste vara sionist skolpojkar alt livets ordare som är i farten o slår huvudet i muren som sina trosfränder på Klagomuren (vicken syn inpå 21 århundrade!). O sen besöker vi Auscwitch ledda av sagoberättade, oops 'överlevare'.

De förstår inte att de skadar saken med sitt naiva 'neka allt'. Holocash kommer att spricka när dess främsta figurer, 'vittnen', visar sig vara lögnare.

Vem är den snubben i Sverige som påstår sig ha 'överlevt' sex (6) förintelseläger, kommer inte på namnet? Iallafall bra jobbat

Vem har sagt: "If there are so many survivors, who exactly was murdered in the Holocaust?"

Vad hemsk vad du hoppar runder, utan slutföra diskussion. Så gnällde du jag var tyst..

Vilken snubbe har påstått om överlevt 6 förintelseläger?? Du påstod en viss herr weisel hade överlevt 3 st. Det visade sig bara vara en ... :P

Du påstod att " 6 miljoner judar gasades".. Vilket är fel, för du tycks inte komma källa på det.
Du påstod att det är förbjudet att forska i ämnet, vilket du inte har eller visat källa på!

Du är som Weisel själv lol.. du ljuger om en massa. Så är det sant, om denna person som har överlevt 6 förintelseläger!!?? eller det är ny påhittad sak? Du vet väl det fanns endast 7 förintelseläger??
Citera
2016-09-01, 01:31
  #90
Medlem
Cales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadsOn
” Vem har lagt locket på en av världens största blåsning?

Du menar gasning?
__________________
Senast redigerad av Cale 2016-09-01 kl. 01:50.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback