Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-07-03, 07:46
  #1
Avstängd
”Auschwitzöverlevare” erkänner: Jag ljög. Joseph Hirt, 86, som påstått att han flydde från Auschwitz erkänner: ”allt var en lögn”. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23065491.ab

Wiezel påstår sig ha överlevt Auschwitz, Buna, and Buchenwald. Han påstår att han har tatuerats A7713 på armen i Auschwitz. Men ingen har sett tatueringen, o han vägrat att visa. Det finns ett antal bilder o videos av honom med armen fullt synligt. Men ingen tatuering syns.

Han påstår sig finnas på den berömda bilden från Buchenwald April 16, 1945. Men en medfånge som bevisligen är på bild, säger att personen på bilden är inte Wiezel som han mötte efter kriget.

Wiezel blev rik på sin story o även tilldelades fredspriset av norrmännen.

Förintelsetemplet Yad Vashem har en lista på litet fler än två (2) miljoner 'förintade'. De medger att däri fnns flera dubblar o även tribblar. Anmärkningsvärt att ingen jude i Tyskland avled av tyfus som de flesta andra fångar. De blev alla gasade.

Forskning i ämnet är taboo. Alla som försöker vetenskaplig granskning blir utsötta o stämplande som antisemiter. Vem har lagt locket på en av välrdens största blåsning?
Citera
2016-07-03, 07:56
  #2
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadsOn
”Auschwitzöverlevare” erkänner: Jag ljög. Joseph Hirt, 86, som påstått att han flydde från Auschwitz erkänner: ”allt var en lögn”. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23065491.ab

Wiezel påstår sig ha överlevt Auschwitz, Buna, and Buchenwald. Han påstår att han har tatuerats A7713 på armen i Auschwitz. Men ingen har sett tatueringen, o han vägrat att visa. Det finns ett antal bilder o videos av honom med armen fullt synligt. Men ingen tatuering syns.

Han påstår sig finnas på den berömda bilden från Buchenwald April 16, 1945. Men en medfånge som bevisligen är på bild, säger att personen på bilden är inte Wiezel som han mötte efter kriget.

Wiezel blev rik på sin story o även tilldelades fredspriset av norrmännen.

Förintelsetemplet Yad Vashem har en lista på litet fler än två (2) miljoner 'förintade'. De medger att däri fnns flera dubblar o även tribblar. Anmärkningsvärt att ingen jude i Tyskland avled av tyfus som de flesta andra fångar. De blev alla gasade.

Forskning i ämnet är taboo. Alla som försöker vetenskaplig granskning blir utsötta o stämplande som antisemiter. Vem har lagt locket på en av välrdens största blåsning?

Var står det någonstans ? Detta var något nytt för mig.
Forskning av ämnet är inte tabu <--- håller på med det själv.

Vilka är det vetenskapliga granskningar som folk blivit utstötta i från ?
Citera
2016-07-03, 08:06
  #3
Medlem
Millionstarss avatar
Lite synd att man inte har champagne på kylning konstant för detta är nästan värt att fira.

Var nog säkert någon ond nazist som spetsade hans mjölk med Zyklon B.
Citera
2016-07-03, 11:28
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Forskning av ämnet är inte tabu <--- håller på med det själv.

Vänligen ange länk till Din forskning. Skall bli intressant.

Sex miljoner judar gasade. Fast man inte vet vilka de är. Har inga sex miljoner liken heller. Vem har räknat? Wiesel o Hirt?
Citera
2016-07-03, 12:07
  #5
Moderator
bernad_laws avatar
Inte PU.

Politik - Utrikes --> Revisionism
/Moderator
Citera
2016-07-03, 12:59
  #6
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadsOn
Vänligen ange länk till Din forskning. Skall bli intressant.

Sex miljoner judar gasade. Fast man inte vet vilka de är. Har inga sex miljoner liken heller. Vem har räknat? Wiesel o Hirt?
Forskningen är lite svårt länka, för det finns ingen orsak för mig göra det.

Nej, finns inget ställe som nämner att 6 miljoner judar gasades. Förutom högerextrema nazist hemsidor.
Lite svårt bevara 6 miljoner lik

Finns inga exakta beräkningar, det är endast ni som tycks fastnat för siffran 6 miljoner judar ska stämma överens med Hoaxen!! Finns en del beräkningar, det ligger runt 5,7 miljoner.

Annars kan du alltid titta här, när judarna hade den första riktiga beräkningarna efter kriget, 1946- 1947. http://www.ajcarchives.org/AJC_DATA/...Statistics.pdf
Citera
2016-07-04, 04:00
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Forskningen är lite svårt länka, för det finns ingen orsak för mig göra det.

Jaj, ja

Du som forskar i ämnet, har Wiezel en tattoo som han påstår? Finns han på bilden i Buchenwald?

Om inte, är han en till förintelsetomte som fabricerat till myten, eller?
Citera
2016-07-04, 05:23
  #8
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadsOn
Jaj, ja

Du som forskar i ämnet, har Wiezel en tattoo som han påstår? Finns han på bilden i Buchenwald?

Om inte, är han en till förintelsetomte som fabricerat till myten, eller?

Siffrorna kan väl stämma överens med den tiden han var där eller? Jag vet inte om jag ska vara ärlig!! Det vet han bara själv. Nu lär vi aldrig få svar om det..

Ja, jag tro han fabricerade en del för det skulle låta värre än det var. Men samtidigt nämner han så mycket annat som lätt andra har vittnat om. Som det finns ritningar och dokumenter, ljudinspelningar m.m...
Citera
2016-07-04, 11:07
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Siffrorna kan väl stämma överens med den tiden han var där eller? Jag vet inte om jag ska vara ärlig!! Det vet han bara själv. Nu lär vi aldrig få svar om det..

Ja, jag tro han fabricerade en del för det skulle låta värre än det var. Men samtidigt nämner han så mycket annat som lätt andra har vittnat om. Som det finns ritningar och dokumenter, ljudinspelningar m.m...

Det påstås att sex miljoner förintades men det finns bara drygt två miljoner namn. Du som forskat kanske har svaret?

Förr påstods det att fyra miljoner förintades i Auschwitch. Nu är siffran nere i 800 000. Påverkar detta inte det totala påstådda, vad tror du?

Wiezel har ingen tatuering på armen som han påstått. Är han trovärdig, vad tycker du?
Citera
2016-07-04, 12:51
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GodSaveEurope
Ha-ha-ha! är det nytt för dig. Du är ju och trollar och förlöjligar i alla trådar där sanningen ifrågasätts.
Du är satans nyttiga idiot.


Då kan du väl ge oss en länk till en seriösa sidor där det står att inga judar under förintelsen dog av tyfus? Eller blir det för svårt för dig kanske?
Citera
2016-07-04, 13:04
  #11
Medlem
varmluftsballongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadsOn

Forskning i ämnet är taboo. Alla som försöker vetenskaplig granskning blir utsötta o stämplande som antisemiter. Vem har lagt locket på en av välrdens största blåsning?

Detta är en barnslig lögn.

Det finns ju fler förintelseförnekare som rapat upp samma sak som du gör här ovan. Men ingen, vilket även kommer inkludera dig, kan visa på att detta är sant.

Gissa varför?
Citera
2016-07-04, 13:07
  #12
Medlem
varmluftsballongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadsOn
Det påstås att sex miljoner förintades men det finns bara drygt två miljoner namn. Du som forskat kanske har svaret?

Ja om man räknar just judar. Om du medräknar b. .la. zigenare, sovjeter, handikappade, jehovas vittnen, kommunister får vi lägga till ett par miljoner till.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback