Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-11-30, 16:30
  #1
Medlem
Grips avatar
söker nån som säljer prox kort..Power 9 korten M.M..nån som vet nån som säljer eller om nån av er kan göra det??

MvH
Citera
2005-11-30, 16:36
  #2
Medlem
icys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grip
söker nån som säljer prox kort..Power 9 korten M.M..nån som vet nån som säljer eller om nån av er kan göra det??

MvH

Nej det gör jag inte. Men varför inte gå till en affär som säljer magic the gathering kort, och en del affärer ordnade väl tävlingar också, vid tävlingarna lär det finnas folk som säljer kort.

Edit: Bestämde mig för att inte vara fullt så spydig.
Är ändå lite nyfiken på om denna tråden kommer överleva.
Citera
2005-11-30, 16:50
  #3
Medlem
Grips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icy
Nej det gör jag inte. Men varför inte gå till en affär som säljer magic the gathering kort, och en del affärer ordnade väl tävlingar också, vid tävlingarna lär det finnas folk som säljer kort.

Edit: Bestämde mig för att inte vara fullt så spydig.
Är ändå lite nyfiken på om denna tråden kommer överleva.

jo visst gå och köpa Black lotus i beta för 7000kr.. vill inte tävla eller nått bara ha några bra kort att spela med..

Men om ingen vet så okej..

MVh
Citera
2005-11-30, 17:35
  #4
Medlem
icys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grip
jo visst gå och köpa Black lotus i beta för 7000kr.. vill inte tävla eller nått bara ha några bra kort att spela med..

Men om ingen vet så okej..

MVh

7000 kr, skämtar du?
Visserligen var det ett tag sedan jag spelade Magic, men kostar verkligen en Black Lotus beta 7000 kr? Hälften bör väl räcka.
Du kan ju testa Ebay också, på egen risk dock.
Citera
2005-11-30, 18:22
  #5
Medlem
Grips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icy
7000 kr, skämtar du?
Visserligen var det ett tag sedan jag spelade Magic, men kostar verkligen en Black Lotus beta 7000 kr? Hälften bör väl räcka.
Du kan ju testa Ebay också, på egen risk dock.


haha nej alla moxarna ligger på 2500-2700kr st..lotus ligger där mellan 6000-6500kr..skall prata med en kompis som är bra med datorer och sån skall se om det går att scana korten..skall man klistar på den på en orginal bild sen då?vet inte exsakt..

Mvh
Citera
2005-11-30, 18:28
  #6
Medlem
icys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grip
haha nej alla moxarna ligger på 2500-2700kr st..lotus ligger där mellan 6000-6500kr..skall prata med en kompis som är bra med datorer och sån skall se om det går att scana korten..skall man klistar på den på en orginal bild sen då?vet inte exsakt..

Mvh

Men om du nu mest skall ha black lotus för att spela, och inte bryr dig i vilket skick de är i, och även använda en falsk black lotus, varför frågar du efter en black lotus från beta edition, varför inte unlimited, och även alfa är väl billigare.
Citera
2005-12-01, 00:34
  #7
Medlem
tuborgs avatar
Hur i hela friden är det här länktips?
Citera
2005-12-01, 06:14
  #8
Medlem
Grips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuborg
Hur i hela friden är det här länktips?


frågar ju om nån kan vet nån som säljer..
Citera
2005-12-01, 06:15
  #9
Medlem
Grips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icy
Men om du nu mest skall ha black lotus för att spela, och inte bryr dig i vilket skick de är i, och även använda en falsk black lotus, varför frågar du efter en black lotus från beta edition, varför inte unlimited, och även alfa är väl billigare.

svart kantat är äkligt snygg
Citera
2005-12-01, 14:48
  #10
Medlem
icys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grip
svart kantat är äkligt snygg

Håller med. Har själv två alfa boltar, de är underbara!
Alfa berserk också, men boltarna är ändå speciella på något sätt, och snyggare. Men då du kan tänka dig att konstruera egna kort, så fick jag inte intrycket av att det var speciellt prioriterat hur kortet ser ut.
Citera
2005-12-01, 18:34
  #11
Medlem
Grips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icy
Håller med. Har själv två alfa boltar, de är underbara!
Alfa berserk också, men boltarna är ändå speciella på något sätt, och snyggare. Men då du kan tänka dig att konstruera egna kort, så fick jag inte intrycket av att det var speciellt prioriterat hur kortet ser ut.


bolt är ett bra kort..spara dom alfa korten kommer nog gå upp i pris nån dag..

MvH
Citera
2005-12-01, 18:54
  #12
Medlem
mankers avatar
men vafan.. testa i spelforumdelen för kortspel och liknande..

men.
1. Black Lotus var ju inte ens så jävla bra.
2. Prox? dek an du ju göra själv ffs. då jag lirade gjorde vi proxar bara genom att göra om befintliga kort. finns väl t.ex. mallar man bara skriver ut efter?
3. omformulera din fråga. "vet ngn var man kan köpa...", blir väl köp/sälj annars vilket inte är tillåtet
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback