Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-01, 15:36
  #1
Medlem
Silltunnas avatar
På krogen har det ju hänt att man som kille råkat ut för att någon sugen äldre dam nypt en i rumpan och klängt lite hårt. Och att äldre kåta farbröder raggar på yngre tjejer är ju ingen nyhet. Men hur är det med äldre lesbiska/bisexuella kvinnor, raggar dom på unga tjejer dom också?
Frågan vänder sig här främst mot tjejer alltså. Vad har ni för erfarenheter av att äldre kvinnor raggat på er?
Citera
2016-07-01, 15:50
  #2
Medlem
LilithSkovdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
På krogen har det ju hänt att man som kille råkat ut för att någon sugen äldre dam nypt en i rumpan och klängt lite hårt. Och att äldre kåta farbröder raggar på yngre tjejer är ju ingen nyhet. Men hur är det med äldre lesbiska/bisexuella kvinnor, raggar dom på unga tjejer dom också?
Frågan vänder sig här främst mot tjejer alltså. Vad har ni för erfarenheter av att äldre kvinnor raggat på er?

Är man på en gayklubb så är det enormt vanligt. Äldre tjejer gör ingen hemlighet av att dom gillar oss lite yngre tjejer på såna ställen.
Citera
2016-07-01, 15:54
  #3
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilithSkovde
Är man på en gayklubb så är det enormt vanligt. Äldre tjejer gör ingen hemlighet av att dom gillar oss lite yngre tjejer på såna ställen.

Raggar dom på samma vis som kåta farbröder?
Har du nappat någon gång då?
Citera
2016-07-01, 15:54
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LilithSkovde
Är man på en gayklubb så är det enormt vanligt. Äldre tjejer gör ingen hemlighet av att dom gillar oss lite yngre tjejer på såna ställen.

Har du blivit slickad i fittan av en äldre dam?
Citera
2016-07-01, 16:57
  #5
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilithSkovde
Är man på en gayklubb så är det enormt vanligt. Äldre tjejer gör ingen hemlighet av att dom gillar oss lite yngre tjejer på såna ställen.

Är det så i den lesbiska världen också, alltså? Jag trodde att lesbiska brukade vara feminister och sådana brukar ju annars gå på om "gubbslem", "kåta gubbar" o.s.v.. Och så är de inte bättre själva, alltså?
Citera
2016-07-01, 17:10
  #6
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Är det så i den lesbiska världen också, alltså? Jag trodde att lesbiska brukade vara feminister och sådana brukar ju annars gå på om "gubbslem", "kåta gubbar" o.s.v.. Och så är de inte bättre själva, alltså?

Längtan efter att få begrava ansiktet i en ung tajt rumpa finns nog även hos feminister!
Citera
2016-07-01, 18:14
  #7
Medlem
nu tror jag att ni är kilar alli hopp
Citera
2016-07-02, 11:46
  #8
Medlem
LilithSkovdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Är det så i den lesbiska världen också, alltså? Jag trodde att lesbiska brukade vara feminister och sådana brukar ju annars gå på om "gubbslem", "kåta gubbar" o.s.v.. Och så är de inte bättre själva, alltså?

Lesbiska tjejer/kvinnor är ljusår värre än killar på krogen. Det är alltså sant att dom inte är bättre själva.
Citera
2016-07-02, 11:57
  #9
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilithSkovde
Lesbiska tjejer/kvinnor är ljusår värre än killar på krogen. Det är alltså sant att dom inte är bättre själva.

Där ser man! Ja, jag har alltid kallat mig antifeminist...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback