2016-06-30, 00:37
Medlem
http://www.helahalsingland.se/gavleb...dtakt-mot-barn

Citat:
Hon var sedan tidigare bekant med åtminstone två av pojkarna.

I förhör med polisen medger alla tre pojkarna att de hade samlag med flickan efter varandra och att hon själv velat det. Men till polisen säger flickan att hon inte vågade säga att hon inte ville ha sex med pojkarna, och att hon följde med dem till lägenheten för att prata och ladda sin mobiltelefon.

Citat:
De tre pojkarna åtalas nu för våldtäkt mot barn och en dom från Hudiksvalls tingsrätt väntas komma inom kort

'Buisness as usual' i det mångkulturella Sverige. Vad har vi för babbar den här gången då? Lågoddsaren är muslimer.

DOM kommer snart.

Hur många svenskors liv förgörs av dessa halv-apor?
Citera
2016-06-30, 00:44
Medlem
De säger att hon ville ligga, hon säger att hon INTE vågade säga att hon inte ville ligga.

Hemskt, men de enligt dessa uppgifter känns det inte som att de förtjänar något högt straff alls, om ens något.
Citera
2016-06-30, 00:51
Medlem
Durcherrss avatar
Jag följde med 3 brudar till deras lägenhet igår för att ladda min telefon och pissa

Alla med en fungerande hjärna fattar att hon följde med 3 babbar till en lägenhet för att knulla med dem. Men nej, de kanske skulle skulle spela bridge och boule istället?

Så uppenbart att det är ytterligare en svennehora som ville ha babbekuk men skämdes efteråt. Nu får hon både pengar och sympatikortet (delvis också från efterblivna SD:are och "rasister").
Senast redigerad av Durcherrs 2016-06-30 kl. 00:54.
Citera
2016-06-30, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Jag följde med 3 brudar till deras lägenhet igår för att ladda min telefon och pissa

Alla med en fungerande hjärna fattar att hon följde med 3 babbar till en lägenhet för att knulla med dem. Men nej, de kanske skulle skulle spela bridge och boule istället?

Så uppenbart att det är ytterligare en svennehora som ville ha babbkuk men skämdes efteråt. Nu får hon både pengar och sympatikortet (delvis också från efterblivna SD:are och "rasister").

Stämmer nog.

När ryktena började gå så blev det helt plötsligt "våldtäkt".
Citera
2016-06-30, 01:18
Medlem
DenKorruptas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs

Så uppenbart att det är ytterligare en svennehora som ville ha babbekuk men skämdes efteråt. Nu får hon både pengar och sympatikortet (delvis också från efterblivna SD:are och "rasister").

Din djävla förbannade idiotdjävel! Det finns en lag i Sverige av en djävla anledning den säger att det är olagligt att ha sex med någon som är under 15 år. Flickebarnet är ärlig - vad tror du hade hänt om hon "vågat" säga ifrån? Jag har barn själv Om du hade varit säg 12 år och följt med tre skäggbarn hem - hade det berott på att du så gärna ville bli knullad i röven? Av tre stycken? Eller trodde du kanske att man kunde vara vän? Väx upp dumdjävel!
Citera
2016-06-30, 01:24
Medlem
Xer0s avatar
Säkert kåt och nyfiken till en början, men gillade inte slutet, så som det blev.
Ung och dum, vad annat kan man säga?

Dessa herrar borde ju dock ha betett sig bättre, speciellt om de visste att hon var minderårig och speciellt om hon var berusad. Det förtäljer dock inte historien.
Tyvärr måste vi nog i fortsättning också lära tjejer att inte följa med ensamma unga män hem på kvällen. Det är aldrig en bra idé om inte vill bli tvångsinseminerad. Det kommer alltid att finnas macho killar som skiter i reglerna för att få fitta.

Detta händer ju till och med bland djuren. Gräsandshanar går ihop i gäng och våldtar de honor som varit ovilliga under slutet av parningssäsongen.
Citera
2016-06-30, 01:45
Medlem
Dom visste att hon var minderåring och därför finns ingen ursäkt för brottet.
Nu framgår det inte om pojkarna är strffmyndiga eller inte men det är uppenbart tjejen måste vara väldigt naiv.
Citera
2016-06-30, 07:34
Medlem
envokes avatar
Spelar ingen roll om det va samtycke eller ej, pojkarna har erkänt samlag med flicka under 15 vilket är våldtäkt oavsett hur villig hon va.
Citera
2016-06-30, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av envoke
Spelar ingen roll om det va samtycke eller ej, pojkarna har erkänt samlag med flicka under 15 vilket är våldtäkt oavsett hur villig hon va.
Ungefär så. Jag är helt tillfreds med att vi har lagar för att skydda barn, även mot barns egna dåliga beslut.
Citera
2016-06-30, 07:43
Medlem
envokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Ungefär så. Jag är helt tillfreds med att vi har lagar för att skydda barn, även mot barns egna dåliga beslut.

Men vilken annan kåt 15/16 åring tänker på det när han spänner på en villig 14 åring?

Edit: Jag menar vad skyddar pojkarna från att göra fel beslut?
Senast redigerad av envoke 2016-06-30 kl. 07:48.
Citera
2016-06-30, 07:54
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Säkert kåt och nyfiken till en början, men gillade inte slutet, så som det blev.
Ung och dum, vad annat kan man säga?

Dessa herrar borde ju dock ha betett sig bättre, speciellt om de visste att hon var minderårig och speciellt om hon var berusad. Det förtäljer dock inte historien.
Tyvärr måste vi nog i fortsättning också lära tjejer att inte följa med ensamma unga män hem på kvällen. Det är aldrig en bra idé om inte vill bli tvångsinseminerad. Det kommer alltid att finnas macho killar som skiter i reglerna för att få fitta.

Detta händer ju till och med bland djuren. Gräsandshanar går ihop i gäng och våldtar de honor som varit ovilliga under slutet av parningssäsongen.
Min fetning,

Det handlar som så ofta om uppfostran och föräldraansvar.
Hur kan det komma sig att en så ung flicka tillåter sig att följa med grabbarna?
Det går inta att skylla på tjejen, hon är så pass ung att hon helt enkelt inte kan ta ett eget ansvar, något som även lagstiftaren vill mena.
Men hennes föräldrar, var ligger deras ansvar? Och inte att förglömma, om "pojkarna" verkligen är pojkar, handlar det om lintottar eller bärare av synnerligen kvinnofientliga klantraditioner? Vem bär ansvaret för deras "uppfostran"?
Citera
2016-06-30, 07:54
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
http://www.helahalsingland.se/gavleb...dtakt-mot-barn

'Buisness as usual' i det mångkulturella Sverige. Vad har vi för babbar den här gången då? Lågoddsaren är muslimer.

DOM kommer snart.

Hur många svenskors liv förgörs av dessa halv-apor?
Ja det skall bli intressant att se vad domen blir..ingen som har fup?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in