2016-06-30, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av envoke
Men vilken annan kåt 15/16 åring tänker på det när han spänner på en villig 14 åring?

Edit: Jag menar vad skyddar pojkarna från att göra fel beslut?
Inte alla, jag inbillar mig inget annat. Men en uppfostran som ger lite värderingar och bildning tror jag hjälper långt. Jag har barn av båda kön och upplever inga större problem med att formulera mig inför dem, både om vad de kan tänkas utsättas för men även vad de inte ska utsatta andra för.
Det handlar som så ofta annars att välja snarare än att vilja.
Citera
2016-06-30, 09:34
Medlem
Zikniks avatar
Varför vill man knulla som trea i det läget?
Självklar utvisning!
Citera
2016-06-30, 09:35
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Spelar ingen roll om det va samtycke eller ej, pojkarna har erkänt samlag med flicka under 15 vilket är våldtäkt oavsett hur villig hon va.

Alldeles riktigt! Nu väntar vi med spänning på åtalet så vi kan konstatera att det är tre negrer som gjort det. Det är min kvalificerade gissning. Nummer två på listan är ensamkommande apghaner.

Åtal någon?
Citera
2016-06-30, 10:07
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Jag följde med 3 brudar till deras lägenhet igår för att ladda min telefon och pissa

Alla med en fungerande hjärna fattar att hon följde med 3 babbar till en lägenhet för att knulla med dem. Men nej, de kanske skulle skulle spela bridge och boule istället?

Så uppenbart att det är ytterligare en svennehora som ville ha babbekuk men skämdes efteråt. Nu får hon både pengar och sympatikortet (delvis också från efterblivna SD:are och "rasister").

Hur gammal var flickan?

Hur lång tid efter händelsen polisanmäldes den?

Alla underåriga flickor som följer med pojkar eller män hem till dom säger då automatiskt ja till sex?

Jag hoppas verkligen att du trollar.
Citera
2016-06-30, 10:33
Medlem
En viktig grej är väl åldern på MGM och BO, och då menar jag riktig ålder inte MV-ålder. Det blir ju svårt att se att de skulle kunna vara ett brott om De verkligen är 15-16 och BO 14.

Sen kan man ju undra hur barn i Sverige uppfostras, gruppsex när man inte ens fyllt femton känns i överkant avancerat. Kanske är vardagsmat nu mera, för en stofil som var ung på 80-talet, känns det ganska udda. Personligen tror jag att det blir lite effekten när en tolerant - gör va du vill - kultur, möter en hederskultur, med i princip noll respekt för svenska kvinnor/flickor.
Citera
2016-06-30, 10:47
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Men vilken annan kåt 15/16 åring tänker på det när han spänner på en villig 14 åring?

Edit: Jag menar vad skyddar pojkarna från att göra fel beslut?

Kamraterna. Inflytande från polarna är till och med starkare än sexualdriften i den åldern.

Här funkade inte det sociala trycket vilket gör att det alldeles säkert var pojkar som inte gått på dagis och fritis och som såg flickan som en etniskt underlägsen varelse.

Eklund fick en utskällning av sina kompisar på en midsommar många år innan han gick vidare med andra saker. Men de fick han göra själv, för några kompisar hade han inte längre då.
Senast redigerad av GreffueAnthonius 2016-06-30 kl. 10:50.
Citera
2016-06-30, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Ha ha haa flashback är för skönt ibland.

Dom enda som har lägre värde än blattar och afrikaner är?

Tjejer.

WT-rassar anser att dom får skylla sig själva och blattar säger samma sak.
Slutsatsen blir hursomhelst att det är tjejens fel. Nästan alltid. T o m vid
överfallsvåldtäkter.

Vi får väl se hur det går i detta fall, men jag tippar på batikvård för dom
stackars oförstående "pojkarna" och livslång psykoterapi blandat med
självskadande/självmordsförsök för tjejen. Alla fattar ju ändå att hon
är en hora. T o m uppfittade äktsvenskar förstår ju det.
Det finns ett slags trötthet inför det slags dumhet som aldrig tycks ta slut: att man för det första leker med elden och sen, för det andra, blir förvånad över att man blir bränd.

Det är detta "WT-rassar" reagerar på.
Citera
2016-06-30, 11:17
Medlem
stopthekillings avatar
Vill svenska tjejer bli våldtagna av invandrare eller vad det är frågan om? Hur många gånger ska exakt samma scenario spelas upp? Ensam svensk tjej följer med grupp med invandrare i bil/lägenhet/till en park trots att man nästan dagligen hör att tjejer som gör just detta blir gruppvåldtagna.

Om ett gäng romer knackar på min dörr och berättar att mitt tak är sönder så inte fan hade jag klättrar upp där för att inspektera, har lärt mig från att höra om andras erfarenheter.
Citera
2016-06-30, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Jag följde med 3 brudar till deras lägenhet igår för att ladda min telefon och pissa

Alla med en fungerande hjärna fattar att hon följde med 3 babbar till en lägenhet för att knulla med dem. Men nej, de kanske skulle skulle spela bridge och boule istället?

Så uppenbart att det är ytterligare en svennehora som ville ha babbekuk men skämdes efteråt. Nu får hon både pengar och sympatikortet (delvis också från efterblivna SD:are och "rasister").

Du underskattar en ung tjejs törst efter bekräftelse i en tid då de matas med att deras utseende och sexighet är deras enda värde.

Om killarna smickrade henne och gav henne uppmärksamhet, och lovade att "bara prata", så vill hon tro det. Trots troligen även tidigare gjort samma miss, trott på försäkran, och fått fly hals över huvud.

För så starkt är behovet av att få vara någon.
Citera
2016-06-30, 13:30
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tennant
Det finns ett slags trötthet inför det slags dumhet som aldrig tycks ta slut: att man för det första leker med elden och sen, för det andra, blir förvånad över att man blir bränd.

Det är detta "WT-rassar" reagerar på.

Mjo måhända är det så. Men ÄR det verkligen så då? Vad diverse folk på FB
påstår och får för sig när det gäller hur tjejen/tjejerna betett sig är ju många
(MÅNGA) gånger baserat på deras egna gissningar och fantasier.
Citera
2016-06-30, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vadfasiken
Stämmer nog.

När ryktena började gå så blev det helt plötsligt "våldtäkt".

Problemet är att killar och tjejer är OLIKA, Tjejer kan i en viss ålder vara JÄTTE lättlurade speciellt om de inte är uppväxt med en far eller brorsor som kan lära dem om män. Tjejer tänker inte som killar och har inte sex på hjärnan 24 timmar om dygnet...hon förväntade sig säkert det som det hade lurat i henne,att hon skulle ladda mobilen, snacka lite ,spela Fia med knuff och ha allmänt trevligt så som normala människor gör..inte gang banga med tre snubbar...vilken tjej går med på ngt sånt??? Det är OERHÖRT få tjejer som vill ha sånt sex speciellt småtjejer...nä ni är Heeelt dumma i huvet om ni tror att hon va med på det...stackars liten säger jag bara....fattar inte varför ni killar är så snabba på att skylla på tjejen..
Citera
2016-06-30, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Mjo måhända är det så. Men ÄR det verkligen så då? Vad diverse folk på FB
påstår och får för sig när det gäller hur tjejen/tjejerna betett sig är ju många
(MÅNGA) gånger baserat på deras egna gissningar och fantasier.

Tja, i det förflutna så kunde ju en tjej hänga med hem från krogen och lyssna på lite rock och dricka bärs utan att alla killar ställde sig på led för att tömma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in