2005-11-30, 15:50
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av {I}{K}{E}
Blir dessa två klara för att bli moderatorer direkt igen när temp-banningen är slut?

Det får du fråga Admin om.
2005-11-30, 15:51
Medlem
Siden-Carlssons avatar
Citat:
Blir dessa två klara för att bli moderatorer direkt igen när temp-banningen är slut?

Det vet vi inte, det är upp till Admin. Så du kan ju vänta med att klaga på just det.
2005-11-30, 15:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hisper
Då jag nyss utstigit från moderatorernas skara så vet jag inte riktigt hur jag skall kunna svara utan att vare sig få skit för att jag säger saker om vad som sagts i Outlaw eller få skit för att jag inte säger något.

Att du nyss utstigit från moderatorernas skara är svar nog.

Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Du är bara tröttsam rot, inte upprörande, inte någon som gör mig förbannad, jag känner bara lätt likgiltighet inför dig, och jag vet redan vad du kommer att skriva innan du öppnat munnen, du är oerhört förutsägbar och på något sätt en konstant inventarie med samma ord.

*ASG*

Kan bara säga detsamma LT.
2005-11-30, 16:11
Medlem
Samhains avatar
Lås den här skiten nu. Han vägrar ju styvnackat att svara på några som helst frågor om vilka moderatorer som ska ha skrivit vad.

Ett duktigt felknullat försök att ytterligare smöra in sig hos en underårig flicka. Starkt jobbat Codeman.
2005-11-30, 16:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Siden-Carlsson
Det vet vi inte, det är upp till Admin. Så du kan ju vänta med att klaga på just det.
Klagar jag
Jag har åsikter om forumets framtid, så dina tramskommentarer kan du behålla i Loungen, dit du hör hemma.
Ett jävla gnällande på er, så fort någon inte har samma åsikter som ni röstat fram i outlaw.
"Klaga" kallar ni det för, men det är bra att du bekänner färg, nu vet jag vilka som står var.
2005-11-30, 18:32
Medlem
StorMammas avatar
Citat:
Klagar jag
Jag har åsikter om forumets framtid, så dina tramskommentarer kan du behålla i Loungen, dit du hör hemma.
Ett jävla gnällande på er, så fort någon inte har samma åsikter som ni röstat fram i outlaw.
"Klaga" kallar ni det för, men det är bra att du bekänner färg, nu vet jag vilka som står var.

Men - vad menar du?

Att det är två "lag" ?

Mods emot användare då eller?

Jag fattar ingenting av CodeMans mumlande, en halvkväden visa ger mig ingenting att gå på, och inte heller direkt en motivation att försöka förändra det som nu eventuellt skulle behöva förändras....
2005-11-30, 19:11
Medlem
jrosens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rot
Till slikknad från dig så vågar jag stå för mina åsikter och stötta dem som tycker likadant.
Verkar som de flesta insett vilken pajas du är eftersom ingen verkar stötta dina åsikter.
Citat:
Mobbningen i från vissa utav jobe säger det mesta om FBs moderatorer.
Och återigen ett påstående tagit ifrån luften eller?
Finns ingen mobbing som jag känner till, varken ifrån öppna forumet eller outlaw.
Jobe får väl rätta mig om han vill, så skall jag krypa till korset och erkänna min felaktiga tolkning.. Jag gissar att han läser fortfarande och han har mailadressen..

/jrosen
2005-11-30, 19:13
Medlem
Lutass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CodeMAN
Kan någon verkligen påstå att den här tråden inte uppfyller ett visst syfte? Ifall är det bara att gratulera er för era icke-existerande hjärnaktivitet!

/Cody
Tack. Jag förstår nämligen inte alls vad den här tråden har för syfte.

Om det här som du pratar om överhuvudtaget är ett existerande problem, tror du att den här tråden på något vis kan lösa det? Kan du inte peka på några mods som skickat elaka PM så förstår jag inte vad den här tråden är till för, du kan inte bevisa att det överhuvudtaget förekommer, och om det nu finns vissa som gör det lär de knappast sluta pga den här tråden.

Eller? Jag förstår ärligt talat inte syftet med den här tråden.
2005-11-30, 19:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jrosen
Verkar som de flesta insett vilken pajas du är eftersom ingen verkar stötta dina åsikter.
/jrosen

Så vem är det som stöttar dina åsikter? (Vilka är förresten dina åsikter? Att alla användare är jobbiga och borde bannas?)

Vem mer är du är det som tror att jag är ett troll? (Vems troll är jag i så fall??)

Det som du ogillar så är att jag står för att jag tycker att du och Lady Tiera är direkt olämpliga som moderatorer samt att jag inte inser varför alla moderatorer skall behöva se IP-nummer.
Det är så vitt jag vet de ENDA klagomål jag framfört om FB och för det skall man kallas pajas utav en sådan som dig.

Säger det mesta.
2005-11-30, 19:35
Medlem
Scrambles avatar
Citat:
Det är så vitt jag vet de ENDA klagomål jag framfört om FB och för det skall man kallas pajas utav en sådan som dig.
Pajjasfaktorn kommer från att du väljer att framföra dessa åsikter oavsett vad trådjävlen handlar om, som en trasig skiva.

"Det finns för många forum på FB" säger nån, Rot svarar: "Kolla här vad Jrosen skickade till mig och se här hur man kan tolka Tieras inlägg om man tar det helt ur sitt sammanhang och sprutar nässprej i ögat innan man läser det. Hon bryyyyr sig inte om vad du säger och då gör inte admin det heller."

För det är detta som är grejjen, det spelar ingen roll vad trådarna handlar om, är det en trådlåsning så drar du upp detta, är det fråga om att rubriker borde editeras när de är felstavade så drar du upp detta.

Du tror säkert att du fungerar som en nagel i ögat på administationen, men faktum är att du bara har lyckats bli en karikatyr av dig själv, vilket gör det jävligt svårt att ta dig på allvar de gånger du faktiskt har nåt att säga.
2005-11-30, 19:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scramble
Pajjasfaktorn kommer från att du väljer att framföra dessa åsikter oavsett vad trådjävlen handlar om, som en trasig skiva.

Det tror fan att jag är en nagel i ögat på aministrationen men det BEHÖVS ju!!

Och moderatorerna verkar ju mest slicka röv eller hålla med admin.

Läs bara TopDawg's inlägg om "FB går åt helvete i raketfart" http://www.flashback.org/showthread.php?t=268791

Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Flashback är verkligen ett lunarstorm med vissa inslag av det som en gång gjorde forumet till det det var. Det är verkligen så. Så till den milda grad har ribban sänkts och mainstreamtanken spritt sig att det faktiskt är svårt att se skillnad på vad som är vad i den frågan. Tycker jag

Det finns inga kritiker kvar. Det ekar tyst av tomhet av skarpa åsikter och egensinnighet på det här forumet just nu. Tyvärr. Tramsarna har med benäget bistånd av oss tagit över.

Idag är det en fjortismaffia som regerar här och lyckas ta sitt jävla loungetramsande med sig överallt i forumet och dessutom åtnjuta moderatorers och Admins beskydd. Det är tydligen den nya målgruppen för Flashback.

Vilken slump att så många som klagat på FB från den tråden nu är bannade...

Men enklaste sättet att tysta kritik på är ju att banna alla som inte tycker likadant eller mobba dem offentligt.

Att tråden sedan varit lås i 10 dagar säger ju en del om hur feg admin är när det gäller att ta kritik från både mods och vanliga användare.
2005-11-30, 19:55
Medlem
Lorelais avatar
Behövs det tretton olika moderatorer för att indignerat neka till vad en (1,5 - insomnia pep väl lite också) snubbe påstår? En snubbe som dessutom gärna, som jag tolkar det, vill göra en bra sak men som gör det av lite fel anledningar.

Eller är ni bara kåta på att testa de nya reglerna? Alla moderatorerna kanske har längtat efter att äntligen kunna få såga någon med hjälp av vassa tillmälen som 'pajas' och liknande.

Tretton moderatorer bits med alla sina löständer i en tråd om trakasserier. Genomtänkt, hurrni. Starkt. Verkligen.

Det hade väl ändå räckt om en eller två av er hade svarat i tråden och bett Code att utveckla sin frågeställning/anklagelse? Klarar han inte det så har ni säkert inte glömt hur ni ska göra för att använda nycklarna? Eller? Det hade varit snyggare än att ni sitter tretton stycken och slänger skit på en soloflygare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in