Citat:
Ursprungligen postat av rot
Det tror fan att jag är en nagel i ögat på aministrationen med det BEHÖVS ju!!
Och moderatorerna verkar ju mest slicka röv elelr hålla med admin.
Läs bara TopDawg's inlägg om "FB går åt helvete i raketfart"
http://www.flashback.org/showthread.php?t=268791
Vilken slump att så många som klagat på FB från den tråden nu är bannade...
Men enklaste sättet att tysta kritik på är ju att banna alla som inte tycker likadant eller mobba dem offentligt.
Att tråden sedan varit lås i 10 dagar säger ju en del om hur feg admin är när det gäller att ta kritik från både mods och vanliga användare.
Det är stor skillnad på att anse sig vara en nagel i ögat och att i själva verket vara det. Min personliga åsikt är att tex Glittriga Gullan är en betydligt större finne i arslet på administrationen här på FB än vad flera av övriga kritiker här i tråden anser sig vara och någonsin kommer att kunna bli. Gullans kritik är välformulerad och väl underbyggd.
Ang de som bannats i den tråd du referar till är Topphunden tempbannad av kända skäl, EvilN postade piratkortssnack och levin bannades av annat skäl. Av någon anledning så har det inte noterats i avdelningen ovan så det kan röra sig om någon form av åtgärd föranledd av ett skäl som ger direktavstängning. Så det är inte så många som du gör gällande i ditt utspel. Jag reserverar mig för att jag kan ha missat något namn men enligt dig så lät det som att det var 50%.
PS! Gullan, jag hppas du ursäktar min metafor över hur jag upplever dig.