Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-04, 14:58
  #181
Medlem
sepekastrulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackArrow
Jag har kush hemma, är det under peaken eller efter peaken man ska röka? Förstör inte weedet det visuella om blandar ihop båda? Hur länge håller effekterna från ALD? Är en stor kille på 100+ kg. Blir nog ALD efter all letande. LSD får jag nog hitta när annan tillfälle ges.


Jag rökte under peaken, för att göra den mer intensiv. Nej nej cannabis förstör inte det visuella, det är känt för att boosta ruset, inte tvärt om. Effekterna från ALD håller i sig i ca 6-10 timmar, efter 6 timmar kommer du bara ha en afterglow, den sitter i längst & blir svagare & svagare. Du peakar efter ca 2 timmar, och den sitter i ca 2 timmar den också. Olika för olika individer förstås, men så var det för mig!
Citera
2017-08-06, 03:39
  #182
Medlem
forfoxsakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hezten55
Har inte testat ald52 men hade hellre tagit riktigt lsd. är ni oroliga över att få riktigt lsd eller likande så sök efter gamma goblin lsd. mycket billigare än på fs t ex. man får köpa lite större mängd och det är dessutom utrikes. Däremot får man det till en tiondel av priset per lapp ungefär.
Egodöd är kanske inget man ska sikta på om man inte är väldigt erfaren, och inte säkert att det är så himla mysigt att uppleva.

Röka under ett lsd rus förstärker effekten men gillar inte det direkt själv, känner sig bara mer off och trög, förvirrad och vilsen. som man kan göra ibland på större dos enbart lsd.
Föredrar att köra lsd enbart eller alternativt med E, håller sig mer klar i huvudet och kan göra mer grejer och kan vara bland folk t ex utan att man är helt cp. my 2 cents


ALD ör lagligt, en egen grej, fint och tryck i. Det är sin egen grej och en syster till syra.

Att köpa stora mängder olagliga droger på darknet av skumma snubbar finns det andra trådar för.

Citat:
Ursprungligen postat av wakawoop
Såg att Zerohole har fått in 125ug!

Den är top notch.
Citera
2017-08-08, 11:24
  #183
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forfoxsake
Den är top notch.

Verkligen! Ska nog ta hem lite av deras ETH-LAD till helgen. Har du testat båda och kan beskriva skillnaderna?
Citera
2017-08-08, 13:09
  #184
Medlem
forfoxsakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakawoop
Verkligen! Ska nog ta hem lite av deras ETH-LAD till helgen. Har du testat båda och kan beskriva skillnaderna?

Inte deras eth-lad men askens. Fina grejjer. Tycker ald är lite mer vilt, yrigt och pillimariskt medan eth-lad har längre come-up och är mer filosofiskt och tungt. Men det är bara mina spekulationer.
Lysergamider är lika men olika.
Bara syra är syra och ingen av mina trippar har varit identisk, utan att kuta runt på tattar-rave och svamla kaos på nbome och annat lur så är tripparna, alltså riktiga grejjer, unika i sig oavsett substans.
Lysergamiderna brukar dock vara fina och jag tror du blir nöjd med vilken som om du vet vad du pysslar med.
Ska testa z's eth-lad den med framöver och återkommer kring det. Tagit 1P-eth-lad med och den var rena rama tvillingbrorsan med eth-lad.
Citera
2017-08-16, 07:31
  #185
Medlem
Beställde från Chemikaze för några dagar sen men har inte hört ngt om att det blivit skickat. Är de fortfarande gröna?
Citera
2017-08-16, 08:22
  #186
Medlem
duochjagitrafikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bozwreck
Beställde från Chemikaze för några dagar sen men har inte hört ngt om att det blivit skickat. Är de fortfarande gröna?

De har inte svarat på mina senaste mejl med frågor angående produkter. Så jag tog och beställde av annan shop med 125ug blotters.
Citera
2017-08-16, 10:56
  #187
Medlem
Får man fråga vilken? Och om de har kommit fram och om de var bra.
Citera
2017-08-16, 11:21
  #188
Medlem
duochjagitrafikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bozwreck
Får man fråga vilken? Och om de har kommit fram och om de var bra.

Skriver i PM. De var riktigt, riktigt goa! Blixtsnabb leverans. Även forfoxsake har testat deras har jag för mig... snart ska jag se om deras ETH-LAD är nåt att ha också, men hittills verkar allt guld
Citera
2017-08-16, 11:34
  #189
Medlem
Är inget fel på chemikaze, beställde i söndags och fick mina grejer igår (tisdag)

Kanske lite OT men direkt efter att jag beställt såg jag att de lagt in en ny produkt, 2C-T-21. Någon som har hunnit testa den? Är det nåt att ha tro?
Citera
2017-08-17, 21:43
  #190
Medlem
Kan bara inflika att allt kom fram som det skulle från Chemikaze. och verkar var bara kvalite.
Citera
2017-09-22, 15:47
  #191
Medlem
grymt101s avatar
Vad tycker ni om zeroholes ALD-52 125microgram lappar? Folk verkar tycka att askens är lite svagare
Citera
2017-09-23, 13:26
  #192
Medlem
Glossis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grymt101
Vad tycker ni om zeroholes ALD-52 125microgram lappar? Folk verkar tycka att askens är lite svagare
Det är inget tyckande, askens lappar ligger på 100, inte 125, ug.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback